Skocz do zawartości

Pakiet M a wybor zawieszenia


słonik40

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Drodzy forumowicze aktualnie jestem na etapie zakupu G30 lub G32 i zastanawia mnie roznica miedzy sportowym zawieszeniem M a standardowym w nowej serii 5. W innym watku wyczytalem, ze sportowe zawieszenie jest nizsze o 1cm i twardsze, tylko jak to sie ma w praktycznym uzytkowaniu? Czy sa osoby, ktore mialy okazje porownac roznice w jezdzie miedzy tymi 2 zawieszeniami? Dodaktowo chcialbym sie zapytac uzytkownikow, kotrzy wybierali pakiet M ktore zawieszenie wybierali, dlaczego i czy sa z niego zadowoleni?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj moich postów na forum. Dwa razy poruszałem ten temat.

Generalnie opinie były: brać!. Sam tak zrobiłem już wcześniej, ale w salonie odradzali mi. Nie na nasze drogi, to ma być komfortowe auto, itd. Zrobiłem odwrotnie, potem Koledzy z forum utwierdzili mnie w przekonaniu, że dokonałem dobrego wyboru.

Auto odbieram w tym tygodniu prawdopodobnie więc mogę jeszcze coś napisać później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam zawieszenie M, po przejechanych 10.000 tys. km mogę z czystym sumieniem stwierdzić, iż jest to optymalny zawias do G30, ponieważ gwarantuje ogólnie (jak dla mnie) wysoki poziom komfortu przy zachowaniu dobrej stabilności podczas dynamicznych manewrów.Koła 19 run flaty zarówno lato jak i zima.Jedyną wadą zawiaszenia M jest średni poziom komfortu podczas pokonywania "brzydkich" nierówności poprzecznych, których na szczęście na swojej drodze zbyt często nie spotykam. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam wątek napisać, a tu proszę :). Ten sam dylemat, ja póki co pozostaję przy wyborze M-pakiet + DDC. W Mercedesie z pakietem AMG mam sportowe zawieszenie i budzi we mnie skrajne emocje. Na trasie jest bajka, pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność, a po wjechaniu do miasta momentalnie czar pryska ze względu na uczucie jazdy wozem drabiniastym, komfort spada drastycznie. I chyba stąd DDC wg mnie jest bardziej optymalne na nasze warunki. Nigdy to nie będzie tak sztywne jak zawieszenie M, ale nadal mamy sporo dróg kiepskiej jakości, a po co się męczyć :).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam M pakiet i jestem bardzo zadowolony. Też się bałem, że będzie za twarde itp. Taka jest obiegowa opinia o M pakietowych zawieszeniach. G30kta zrywa z tym stereotypem. Mam na blacie prawie 10k km i jest bajka. W mieście owszem jak wjedziesz w dziurę to będzie to czuć ale to normalne. Kolega ma standardowe zawieszenie i jak się przejechałem to aż mi się niemiło zrobiło od takiego uczucia rozbujania. W M pakiecie czuje, że mam pełną kontrolę nad autem. Ogólnie to brać a jeśli szukasz komfortu jak na kanapie to bierz E klase. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem zawieszenie M-pakietowe. Daje radę, nie wali jak w Mercu oraz dosyć fajnie wybiera nierówności, aczkolwiek może to być też kwestia wyciszenia auta. Na DDC na komforcie faktycznie auto już nieźle pływa i buja się, także ja osobiście jednak pozostanę przy pierwszym wyborze, czyli zawieszenie M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.