Skocz do zawartości

E90 320i N46b20 misfire cyl.3in2 29CC 29CF WAŁEK VVT


roofii1

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po wstępnej diagnozie.Mechanik obstawia serwomotor vvt,zamówił zobaczymy.Nie wiem już co o tym myśleć.Blędów vvt nie było.Oglądał włek,dzwigienki bez demontażu.Mówi,że nie są powycierane.
never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No zobaczymy... Osobiście, wątpię aby to był silniczek. Mam nadzieję że się mylę.

Myślę podobnie :| .Niech wymieni serwomotor,jedna rzecz będzie wyeliminowana.oceniał stan walków,dzwigienek bez demontażu.To nie jest chyba dobry sposób na dziagnozę.Zapewnie skończy się i tak na demontażu vvt i wymianie ktoregoś z elementów.Zresztą z rozmowy z nim wywynioskowałem,że nie jest na 100%pewien co do serwomotoru vvt.Ale od czegoś trzeba zacząć :).Tym bardziej,że to jeden ze slabych punktów n46,a serwomotor jest jeszcze ori.

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby wymienic silniczek musi zdemontowac pokrywe wiec moze cos zobaczy.

Już zdemontował pokrywę.Mialem na mysli to,że nie demontował wałkłów.Zweryfikował ich stan na "oko".Najwyżej będzie rozbierać jak wymiana serwomotoru nic nie zmieni.

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika wspólnie oglądaliśmy wałek,dźwigiwnki.Nie widać wytarć"na oko".Podjeliśmy decyzję,że wymieniamy wałek mimośrodowy vvt,dźwigienki na 3cyl.Panowie o co chodzi z tymi literkami na dźwigienkach?
never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
@roofii1 przepraszam że trochę odkopię temat ale mam kilka pytań do Ciebie które wysłałem w wiadomości prywatnej, u mnie wyskakują te same błędy...

Ok.Nie ma problemu :) .Sprawdz najpierw czy silniczek vvt pracuje w pelnym zakresie.Jak wykluczysz silniczek to wypnij wtyczke czujnika vvt jesli silnik będzie pracował płynnie(bedzie słabszy),to czeka Cie wymiana wałka mimośrodowego vvt plus dzigienek zaworowych(pośrednie i bezposrednie) na cylindrze gdzie masz wypadanie zapłonu.

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć, wydaje mi się że mam podobny problem w swojej E91 n46, wczoraj rano gdy zapaliłem auto wyskoczył mi check, silnik nie równo pracował na biegu jałowym. Zgasiłem auto, znów odpaliłem i było ok. Podpiąłem Inpe, błędy w screenach. Jak sprawdzić pełen zakres działania vvt ? Silniczek był wymieniany przy 170 tys km, aktualny przebieg to 230 tys. Jeśli to wałek mimośrodowy to jaki mniej więcej koszt ? Poniżej również korekcję na zimnym


Pozdrawiam

7b768f105a0e.jpg


ffeadfd11893.jpg

16beafc3a7a8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zaczyna się zawsze od najprostszych napraw a najlepiej testów.

W tym przypadku może to być problem ze świecą albo cewką. Lub ewentualnie wtryskiwaczem ale to mniej prawdopodobne.

Zamień miejscami cewki i świece np 4 cylinder z 2 i obserwuj czy błąd nie pojawi się na drugim cylindrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.