Skocz do zawartości

E39 528i Automat Turing nie równa praca silnika/brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, latem nabyłem bunie jak w temacie E39 2,8 benzyna z gazem w automacie i teraz zaczęły się problemy mianowicie:

Zapala się kontrolka silnika która samoczynnie gaśnie, czasami się pali kilka dni czasami gaśnie po ponownym uruchomieniu silnika, albo w trakcie jazdy.

Po podpięciu pod komputer wykazuje błędy

"Misfire Cylinder 1 ODBII P0301: EUIII P0301"

I to samo na 2, 3 i 5 cylindrze oraz "Activation, Electronic Fan"


Do tego silnik nie równo pracuje, wpada w drgania a na postoju falują obroty i nie ma mocy (wolniej przyśpiesza i jedzie maks 150km/h) ale tylko wtedy kiedy pali się kontrolka silnika.


Dodatkowo dziwnym objawem jest fakt że silnik nie równo pracuje, wpada w drgania i falują obroty po przełączeniu biegu na "D".


Miał może ktoś coś podobnego I/Albo wie co to może być ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poczytaj deko forum.

Jest tego pełno.

Silnikiem telepie, ponieważ wypada zapłon na wspomnianych cylindrach.

Przyczyny takiego stanu rzeczy mogą być różne i może ich być całe mnóstwo.

LPG może bruździć - mogły np. rozjechać się mapy Pb/LPG. To może byś spowodowane np. lewym powietrzem.

Mogą to być prozaiczne rzeczy jak np. świece/fajki/cewki.

Podepnij pod INPĘ, będziesz wiedział więcej co boli twój silinik.


Electric fan to wentylator klimy, ten przed chłodnicami. Pewnie padło jego sterowanie, ew. w zależności od tego jaki masz zamontowany, mógł uwalić się np. rezystor biegu.

pzdr

yaz

Opublikowano
Poczytaj deko forum.

Jest tego pełno.

Silnikiem telepie, ponieważ wypada zapłon na wspomnianych cylindrach.

Przyczyny takiego stanu rzeczy mogą być różne i może ich być całe mnóstwo.

LPG może bruździć - mogły np. rozjechać się mapy Pb/LPG. To może byś spowodowane np. lewym powietrzem.

Mogą to być prozaiczne rzeczy jak np. świece/fajki/cewki.

Podepnij pod INPĘ, będziesz wiedział więcej co boli twój silinik.


Electric fan to wentylator klimy, ten przed chłodnicami. Pewnie padło jego sterowanie, ew. w zależności od tego jaki masz zamontowany, mógł uwalić się np. rezystor biegu.

 

Wentylator to akurat wiem i tym się nie przejmuje, bo sprawa prosta. Z lewym powietrzem już miałem problem, wymieniłem gumowy przewód i było ok. Bardziej mnie zastanawia fakt czemu po wbiciu biegu "D" zaczyna się drgania silnika i falowanie obrotów. Gdyby to były tylko świece to bieg nie powinien tutaj mieć znaczenia.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.