Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czy to prawda, ze lancuch w 2.0D jest dokladnie taki sam jak w 3.0D?

 

czy to prawda, ze do 4ro cylindrowego mozna wsadzic lancuch od 6cio cylindrowego i ze lancuch od 6tki jest znacznie trwalszy? podobno rozrzady sa identyczne tyle ze w 6tce trwalsze lancuchy?

 

ktos jest w stanie to potwierdzic albo kategorycznie zaprzeczyc?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok, moja kompromitacja. okazuje sie ze chyba wszystkie mozliwe diesle lacznie z seria F, G, i MINI w tym rowniez seria E 2.0D i 3.0D maja dokladnie ten sam lancuch rozrzadu z dokladnie tym samym numerem katalogowym 11318570649 a to by oznaczalo, ze musi to byc jakas poprawiona wersja tego lancucha, skoro pchaja go do wszystkich nowych aut.
Opublikowano

Z tego co sie oreintuje to nie łańcuch jest bezpośrednio przyczyną zrywania, trzeba dokladnie poczytać.

Jest sporo tematów o n47 i z tego co pamiętam jak ktos długo zwleka z wymiana to wyrabia sie zębatka na wałku.

Najbezpieczniej wymienić rozrząd w komplecie raz na 100 tys (tak mnie sie wydaje) niech sie ktos mnie poprawi jak się mylę.

Kiedys zagłębiałem sie w temat bo myslalem nad n47

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jasna sprawa - caly komplet bo jak juz sie do tego dostanie to szkoda wymieniac po kawalku. chodzilo o sam lancuch ze niby byly mocniejsze te od 6cio cyl. okazuje sie jednak, ze to ten sam lancuch i nie ma nad czym dyskutowac. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.