Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVB11070*******

Type code: VB11

Model: 325I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N52

Displacement: 2.50

Power: 160 (217 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A35 - MONACOBLAU METALLIC

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2005-05-13

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2BF BMW alloy wheel, double spoke 154

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S428 Warning triangle and first aid kit

S497 Centre armrest, rear

S520 Fog lights

S548 Kilometre speedo

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

 

http://i64.tinypic.com/120jnyx.jpg

http://i64.tinypic.com/2s60ugx.jpg

http://i68.tinypic.com/125l36r.jpg

 

Rzekomy przebieg około 190 tysięcy, malowany błotnik i jedne drzwi. Szkoda na początku 2008 roku przy przebiegu 40 k ponad 10 tysięcy euro. Świadczy to o jakiejś poważnej kolizji czy mogła być to zwykła stłuczka? Warto jechać z tym samochodem na serwis? Będą w stanie oszacować czy samochód miał poważniejszą kolizję ? Da się na podstawie ogólnego oglądu czy odczytu błędów z komputera stwierdzić w jakim stanie jest silnik oraz reszta podzespołów ? Co poza przednim błotnikiem nie pochodzi z oryginalnej wersji ?

Edytowane przez Dominik22
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobre auto do wybebeszenia i puszczenia w jakiś rallycross bo nie ma dużo do wybebeszania.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Jak szukałem e90/92 to właśnie oglądałem taką po szkodzie na 10tys euro- większego parcha w życiu nie oglądałem . . . odpuść tego ulepa
Opublikowano

Będą w stanie oszacować czy miał poważniejszą kolizję.

Malowane drzwi i błotnik to niewiele przy tej szkodzie.

Z oryginalnej wersji nie pochodzą dokładki zderzaka, wydech , lampy tył , przyciemnione szyby.

Czy brać to na serwis? Musisz sobie sam odpowiedzieć jeśli chcesz to kupić.

Opublikowano
Zależy mi na przedliftowym silniku 2.5 a jest tego bardzo mało. Co do wyposażenia to nie zwracam na nie zbytnio uwagi. Jak z silnikiem na serwisie? Słyszałem dobre opinie o nim, ale boje się że taki ogląd nie pokaże tego w jakim jest stanie i nadzieje się na ogromne wydatki. Zczytanie błędów, osłuch oraz jazda testowa wykonana przez mechanika wystarczy do oszacowania jego kondycji ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teoretycznie tak, do pełni szczęścia brakuje pomiaru kompresji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Przesadzasz pisząc że jest tego bardzo mało.Chyba że masz na myśli najtańsze auta lub porównujesz z 320d.

Patrząc na to co wkleiłeś zakładam że cena to około 26-28 tyś.

Miałem wiele aut z silnikiem n52 2.5. To jest dobry silnik, jeden z najlepszych do e90.

Mam teraz dobre 325i 2005 rok. Jednak jego cena może być dla ciebie problematyczna sądząc po tym co wkleiłeś wyżej.

Opublikowano
Z ceną trafiłeś bo jest to 27 tysięcy złoty i budżet jest właśnie problemem. Nie ma jakiejś konkretnej granicy, ale chciałem wyrobić się z jakimiś pierwszymi wydatkami do 30 tysięcy złotych. Wyposażenie jest dla mnie kwestią drugoplanową i wole gołe e90 z silnikiem 2.5 niż 2.0 z bajerami. Z drugiej strony nie chcę nadziać się na auto w którym będę musiał na start wymienić cały silnik. W odległości 150 km ode mnie tych samochodów jest 10. Po odliczeniu kombi, bogatszych wersji które są za drogie pozostaje kilka sztuk. Jestem w stanie z takim budżetem kupić coś sensownego z silnikiem 2.5 ? Jak jest z akcyzą w takich samochodach ? Da się ją jakoś oszukać czy handlarz musiał kupić to auto za mniej niż 20 tysięcy żeby opłaciło mu się sprzedawać w takiej cenie ?
Opublikowano
Z ceną trafiłeś bo jest to 27 tysięcy złoty i budżet jest właśnie problemem. Nie ma jakiejś konkretnej granicy, ale chciałem wyrobić się z jakimiś pierwszymi wydatkami do 30 tysięcy złotych. Wyposażenie jest dla mnie kwestią drugoplanową i wole gołe e90 z silnikiem 2.5 niż 2.0 z bajerami. Z drugiej strony nie chcę nadziać się na auto w którym będę musiał na start wymienić cały silnik. W odległości 150 km ode mnie tych samochodów jest 10. Po odliczeniu kombi, bogatszych wersji które są za drogie pozostaje kilka sztuk. Jestem w stanie z takim budżetem kupić coś sensownego z silnikiem 2.5 ? Jak jest z akcyzą w takich samochodach ? Da się ją jakoś oszukać czy handlarz musiał kupić to auto za mniej niż 20 tysięcy żeby opłaciło mu się sprzedawać w takiej cenie ?

 

Oczywiście rozumiem Twoje podejście też czasem wolę gołe BMW jeśli jest dobre.

Jeśli nie chcesz nadziać się to musisz znaleźć kogoś kto będzie potrafił sprawdzić to auto głównie pod kątem silnika.

Z takim budżetem kupić coś sensownego z r6 będzie dosyć ciężko.

Akcyza od takiego modelu to 3 - 3,5 tyś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.