Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co sądzicie o tym aucie? Byłem dziś oglądnąć przy okazji przejazdu przez Warszawę. Niestety z powodu póżnej pory nie byłem w stanie w pełni zweryfikować stanu auta. Odbyłem jadę próbną, niby wszystko wporządku po za jednym. Po otwarciu maski było czuć lekki zapach spalonego oleju. Dziękuję za wszelką pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie podałeś linku do ogłoszenia..jest inne aktualne?

http://allegro.pl/bmw-x5-e70-4-8i-lpg-2x-mpakiet-i7145375400.html

 

VIN: WBAFE81010LZ69567

Type code: FE81

Model: X5 4.8I (EUR)

E-F-R series: E70

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N62/TU

Displacement: 4.80

Power: 261 (355 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: NAB4 - EXCL.LEDER NAPPA

Prod.date: 2007-06-26

S1CB ACEA / CO2 scope

S2M9 BMW LA wheel, M V-spoke 227

S2VA Chassis suspens. setup"Adaptive Drive"

S3AG Reversing camera

S3MA Individ. roof rail, burnished aluminium

S3MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium

S4AZ Fine-wood trim bamboo grain dark

S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl

S5AC High-beam assistant

S6FL USB/audio interface

S7M5 M exterior equipment

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S217 Active steering

S220 Self-levelling suspension

S230 Extra package, EU-speciifc

S233 Increased towing capability

S235 Towing hitch, detachable

S302 Alarm system

S319 Integrated universal remote control

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S413 Luggage compartment net

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S456 Comfort seat with memory

S464 Ski bag

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S496 Seat heating, rear

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S612 BMW Assist

S616 BMW Online

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

S654 DAB tuner

S672 CD changer for 6 CDs

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S775 Headlining anthracite

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S840 High speed synchronisation

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S879 Operating instructions German

S902 Special inspection press vehicles

S925 Dispatch protection pack

S936 BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

S964 Navi DVD to be requested at shipping

========================================

Individual equipment

========================================

no access - Vehicle data protected

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czy w N62 tak ciężko ogarnąć wycieki/spalanie oleju silnikowego? Bo wg mnie jest to powód sprzedaży auta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko może nie, ale dość drogo. Dobre auta z wiekiem drożeją :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Komora silnika jest na tyle zabudowana że ciężko zlokalizować. Pod samochodem po krótkim postoju po obu stronach za przednimi kołami pojawiły się niewielkie plamy oleju. Prawdopodobnie po osłonie silnika ścieka. Dodatkowo widać było że olej był jakiś czas uzupełniany bo wokół korka był mokry plastik.
Opublikowano
Uszczelnienie takiego silnika to koszt leciutko 5 tys zł , nie wspomnę o cieknącej "rurce" plus uszczelniacze zaworowe to 10 tys.
Opublikowano
Uszczelnienie takiego silnika to koszt leciutko 5 tys zł , nie wspomnę o cieknącej "rurce" plus uszczelniacze zaworowe to 10 tys.

 

Z czystej ciekawości co masz na myśli pisząc uszczelnienie - 5000zł? Co aż tyle kosztuje.

 

Też się zastanawiam bo interesuje mnie ten motor.

Mowa o robocie w jakimś Aso? Czy u Mietka rzeźbiarza?

 

Przecież można samemu trochę się pomęczyć.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelniacze zaworowe, nie tania sprawa, uszczelki pokryw zaworów, chłodzenie olejowe alternatora, rurka od pompy wody pomiędzy głowicami. To tak na szybko. 5 tys zł to wołają za uszczelniacze na 2 głowice i to nie w aso, tyle kosztuje w klinice Bmw znajomy u nich robił.
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uszczelnienie silnika to jest uszczelki dekli, uszczelki obudowy rozrządu, uszczelka łapy silnika i uszczelka miski bo to zawsze cieknie to koszt ok 2500zł. Wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy ok 3000-3500zł przy czym robiąc to razem wyjdzie taniej bo dekle i tak trzeba zdjąć do uszczelniaczy. Oczywiście mowa o zewnętrznym warsztacie poza aso. Usterka rurki w 4.8 nie występuje miałem 4 auta z tym silnikiem i zrobiłem nimi kilkaset tyś km więc mogę coś powiedzieć.

Sprzedający jest dziwny juz po opisie to widać a skoro ma na felgi 7tyś ma na poliftowe lampy i inne detale a z motoru leci jak ze świni to ja bym taki samochód od razu odpuścił bo może być skarbonką.

Opublikowano
Dziwna historia z tym autem. Sprzedający zarzeka się, że silnik nie pali oleju i nie ma żadnych wycieków (poziom oleju był na minimum) bez problemu może podjechać do jakiegokolwiek serwisu lub warsztatu celem weryfikacji. Po za tym informował mnie, że nie on wystawił ogłoszenie z ceną 61 900zł i nie wie o co chodzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żadna dziwna, kupił, zobaczył co jest rzeczywiście pod maską i chce to wypchnąć licząc na wyższą cenę w stolicy gdzie auta generalnie są droższe.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Uszczelnienie silnika to jest uszczelki dekli, uszczelki obudowy rozrządu, uszczelka łapy silnika i uszczelka miski bo to zawsze cieknie to koszt ok 2500zł. Wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy ok 3000-3500zł przy czym robiąc to razem wyjdzie taniej bo dekle i tak trzeba zdjąć do uszczelniaczy. Oczywiście mowa o zewnętrznym warsztacie poza aso. Usterka rurki w 4.8 nie występuje miałem 4 auta z tym silnikiem i zrobiłem nimi kilkaset tyś km więc mogę coś powiedzieć.

Sprzedający jest dziwny juz po opisie to widać a skoro ma na felgi 7tyś ma na poliftowe lampy i inne detale a z motoru leci jak ze świni to ja bym taki samochód od razu odpuścił bo może być skarbonką.

 

 

To bardzo nie dobrze ,że tyle to kosztuje . Można nieźle wpakować się w wydatki, a gdzie tu mowa o pozostałych kosztownych podzespołach .

Takie wolnossące V8 powinno być flagowym pancernym motorem marki BMW ,a tu taka lipa i wstyd.

 

Może trzeba będzie się rozejrzeć u konkurencji Mercedes-Benz oferuję całą paletę V-ósemek , które łykają instalkę LPG bez problemu.

Muszę skoczyć do kolegów z M-B forum i poczytać trochę.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • Moderatorzy
Opublikowano
Aha czyli flagowy pancerny silnik który nie wymaga czynności serwisowych ? W takim razie polecam flagowy pancerny w124 200D.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten samochód kosztował ponad 0,5 mln a dziś kupujesz go za 10% wartości. Czego się spodziewasz? Niskich kosztów?

 

NA takie samochody jak E70 4.8 czy E60 M5 mówię że to są modele dla nikogo, bo koszty utrzymania są tak wysokie że jeśli kogoś na nie naprawdę stać to idzie po nowe do salonu.

 

Kup sobie markowe opony + amortyzatory i 20.000 PLN nie ma, a to są rzeczy czysto eksploatacyjne.

 

Na forach jeszcze mało sie o tym mówi ale w N62 w ostatnim czasie jest "plaga" powyciąganych łańcuchów rozrządu. Do jednego trzeba rwać głowicę więc koszty są gigantyczne. Zresztą rozrządy powoli lecą nawet w nowszym N63 a tam zabawa kończy się na około 20.000 PLN

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dokładnie z tymi samochodami dla nikogo trafiłeś w 10.

Ale tutaj jest plan jeżdżenia topowa wersja w gazie za 40 pln / 100 km a nie jakieś głupie serwisowanie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No Ja miałem wczoraj zapytanie od forumowicza o 760i e65 do 30tys zł z opłatami od razu straszył że auto w razie czego będzie sprawdzał bimmer check :roll2:
Opublikowano

Jak już rozmawiamy o Bimmer check to podzielę się historią serwisową:

 

19.09.07 - 2116 km - sprawdzenie śrub, skręcenie nakrętek

02.08.10 - 41 940 km - wizyta serwisowa bez opisu

06.01.11 - 52 759 km - wizyta serwisowa bez opisu

05.12.11 - 66 763 km - wizyta serwisowa bez opisu

18.07.12 - 79 414 km - hamulce przód

20.12.12 - 92 963 km - wizyta serwisowa bez opisu

24.06.13 - 103 772 km - przewody

podciśnienia, uszczelki, elementy montażowe, diagnostyka komputerowa pojazdu

16.07.13 - 105 908 km - wizyta serwisowa bez opisu

12.09.13 - 107 297 km - wizyta serwisowa bez opisu

18.02.14 - 119 956 km - wizyta serwisowa bez opisu

 

Ostatni odczyt z kluczyka - 119 956 km

 

Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu.

 

==========================================================

 

11/2014 - ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: POLSKA

Kwota: > 50000 PLN

 

 

08/2013 - 104.000 km - ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: CZECHY

Kwota: 60000 - 90000 CZK

Opublikowano
Panowie wytłumaczcie mi proszę bo nie nadążam za Waszym tokiem rozumowania. Wg powyższych postów jak kogoś stać na utrzymanie takiego samochodu to idzie kupić nowe. W takim razie co powinno stać się z takimi samochodami jeśli pierwszy właściciel chce je sprzedać?? X5 i M5 to wg mnie inna liga. Co takiego ma e70 czego nie można mieć np w e60? Po założeniu LPG koszty jazdy są porównywalne z 3,0d
  • Moderatorzy
Opublikowano
Chodzi o to że chcesz sobie kupić samochód który parę lat temu był na szczycie listy modelowej. Jego serwisowanie mimo upływu lat nie tanieje. Jeśli przerażają Cię kwoty typu 3 - 5 k za doprowadzenie auta do porządku to odpuść sobie jakiekolwiek V8. To że będziesz tam lał gaz to nie znaczy że będziesz jeździł za grosze.
Opublikowano (edytowane)

To są opinie osób, które nigdy takiego auta nie miały i piszą tylko to co im się wydaje. Wszystko zależy na jaki egzemplarz trafisz. Są auta bardzo zadbane, które trafią w ręce przygłupów (np. komis lub ktoś kogo nie stać) i w roku czasu zostają bardzo mocno zaniedbane. Można trafić na zadbany egzemplarz ale mimo tego będzie trzeba wymieniać elementy eksploatacyjne, które tanie nie są nawet z dobrymi rabatami. Jeśli trafisz na zaniedbany egzemplarz to prawdopodobnie nigdy nie doprowadzisz go do ładu.

 

Niemniej na stare BMW z V8 pod maską trzeba mieć około 10-20 tys. zł (zależy od stanu i modelu) na serwis startowy i później kilka tys. zł rocznie na serwisowanie. Pisze to z perspektywy właściciela M5 F10, miałem też M5 E60 (8 letnie) i znam parę osób, które maja M5, M6 z V10. M5 e60 miałem tylko rok czasu ale jedyny serwis jaki musiałem zrobić to olej i filtry.

 

W czerwcu 2017 kupiłem 6 letnie M5 F10. Do tej pory włożyłem w auto około 22 tys. zł, ale tak naprawdę tyle nie musiałem:

 

1. Wahacze z przodu - 5 tys zł (trzeszczał jeden, ale wymieniłem wszystkie 6szt.)

2. Komplet kół zimowych 19" - nie używane ale leżały gdzieś w magazynie opony Pirelli z 2013 roku - 6,5 tys zł. (cena jak do każdego innego modelu)

3. 8x Wtryskiwacz - wymieniłem na wszelki wypadek - taki już jestem - 7 tys zł. + wymiana 250zł (wtryski są np. tańsze niż do diesla, jedyny problem to ich ilość)

4. Świece + cewki + klocki tył + wymiana oleju + filtry - 3 tys. zł (cena jak do każdego innego modelu, kwestia ilości)

5. Akumulator - 830zł (cena jak do każdego innego modelu)

 

Części kupuje z dobrymi rabatami w Bawaria motors, bo serwisy wszystkie u których w swoim życiu byłem mają zbyt olbrzymie marże.

 

Na pewno za takie pieniądze nie kupiłbym nowego M5 lub czegoś o podobnych parametrach, więc na salonowe mnie nie stać.

Edytowane przez barteku
Opublikowano
Chodzi o to że chcesz sobie kupić samochód który parę lat temu był na szczycie listy modelowej. Jego serwisowanie mimo upływu lat nie tanieje. Jeśli przerażają Cię kwoty typu 3 - 5 k za doprowadzenie auta do porządku to odpuść sobie jakiekolwiek V8. To że będziesz tam lał gaz to nie znaczy że będziesz jeździł za grosze.

Spójrz w mój profil, przecież miałem już V8 w BMW i jakoś mnie to nie zniechęciło. Znajomi wydają podobne kwoty na serwisowanie teoretycznie tańszych samochodów. Wiadomo, że V8 jest droższe ale bez przesady

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.