Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A czy do mpakietowej bez łopatek można dołożyć łopatki ?

Z perspektywy czasu uważam że to zbędny bajer, nie używam tego praktycznie. Jedyny plus to że kierownica lepiej wygląda z łopatkami.

Opublikowano
A czy do mpakietowej bez łopatek można dołożyć łopatki ?

Z perspektywy czasu uważam że to zbędny bajer, nie używam tego praktycznie. Jedyny plus to że kierownica lepiej wygląda z łopatkami.

 

Ja mam odmienne spostrzeżenie. Lubię korzystać z łopatek w trybie sport gdy mam tylko usztywnione zawieszeniem i układ kierowniczy a chce kogoś wyprzedzić, wtedy zbijam odrazu dwa biegi. Korzystam też przy długich zjazdach w dół w celu zbicia biegu i podniesienia obrotów aby auto się wolniej rozpędzało.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Na początku też się tym jarałem a teraz zapomniałem że to mam ;)

Żeby bieg zredukować to wystarczy gaz w podłogę wcisnąć do kickdown, u nas raczej płasko więc hamowanie długich zjazdów silnikiem nie występuje, zreszta 2l silnikiem hamuje raczej słabo :)

Opublikowano
Na początku też się tym jarałem a teraz zapomniałem że to mam ;)

Żeby bieg zredukować to wystarczy gaz w podłogę wcisnąć do kickdown, u nas raczej płasko więc hamowanie długich zjazdów silnikiem nie występuje, zreszta 2l silnikiem hamuje raczej słabo :)

 

Ja się nie jarałem - zmieniłem kierę na taką z łopatkami, bo najczęściej jeżdżę w trybie comfort, a jak potrzeba coś sprawniej wyprzedzić, to zbijam jeden bieg i bez deptania w podłogę ładnie przyspieszam. Rzadko korzystam, ale zdarza się. Poza tym to bajer z wyglądu - +3 na dzielni jest ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

spacer.png

Opublikowano
Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

 

To teraz kolejny etap :norty:

Po tym jak już miałem łopatki, to zmieniłem kierę na taką z łopatkami i grzaniem :mrgreen: To jest bajer - niewidoczny, więc na dzielni nic nie zyskasz, ale ogrzewanie zimową, czy jesienno-wiosenną porą to bajka :D Tylko niestety to już nie takie proste jak dołożenie łopatek, bo dochodzi wymiana pająka i obudowy kierownicy na taką z przyciskiem do grzania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początku też się tym jarałem a teraz zapomniałem że to mam ;)

Żeby bieg zredukować to wystarczy gaz w podłogę wcisnąć do kickdown, u nas raczej płasko więc hamowanie długich zjazdów silnikiem nie występuje, zreszta 2l silnikiem hamuje raczej słabo :)

Widzę że przekonałeś się do moich argumentów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

 

To teraz kolejny etap :norty:

Po tym jak już miałem łopatki, to zmieniłem kierę na taką z łopatkami i grzaniem :mrgreen: To jest bajer - niewidoczny, więc na dzielni nic nie zyskasz, ale ogrzewanie zimową, czy jesienno-wiosenną porą to bajka :D Tylko niestety to już nie takie proste jak dołożenie łopatek, bo dochodzi wymiana pająka i obudowy kierownicy na taką z przyciskiem do grzania.

 

Oczywiście o tym myślałem. Może jak trafi się jakaś okazja na grzaną z łopatkami to się zrobi. Aktualnie ceny zaporowe - a grzany tyłek mi wystarcza.

spacer.png

Opublikowano
Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

 

To teraz kolejny etap :norty:

Po tym jak już miałem łopatki, to zmieniłem kierę na taką z łopatkami i grzaniem :mrgreen: To jest bajer - niewidoczny, więc na dzielni nic nie zyskasz, ale ogrzewanie zimową, czy jesienno-wiosenną porą to bajka :D Tylko niestety to już nie takie proste jak dołożenie łopatek, bo dochodzi wymiana pająka i obudowy kierownicy na taką z przyciskiem do grzania.

 

Oczywiście o tym myślałem. Może jak trafi się jakaś okazja na grzaną z łopatkami to się zrobi. Aktualnie ceny zaporowe - a grzany tyłek mi wystarcza.

 

Ten mod jest kosztowny, ale naprawdę komfort trzymania łapek na ciepłej kierownicy jest nie do opisania :)

Kierownica (sport) to koszt ok. 1000 zł, pająk 250 zł, obudowa z przyciskiem 100 zł. W sumie najtrudniej dorwać obudowę w rozsądnych pieniądzach. Co więcej, nie każda pasuje - w mojej okazało się, że musiałem zdemontować tą dolną skórzaną osłonę, bo coś nie grało. Oczywiście feature niewidoczny, więc się nie przejmuję :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inna wiązka, inna obudowa, wywiercić otwory.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inna wiązka? Absolutnie nie.

Wiązka ta sama. Co najwyżej dołożenie jednego przewodu od kierownicy do FEM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale wiązkę od łopatek do pająka trzeba zmienić lub dołożyć przewody.

spacer.png

Opublikowano
Ale jak miałem F30 i kierownicę m-pakiet bez łopatek to kupiłem taką samą ale z łopatkami i nie trzeba nic było przerabiać modyfikować, jedynie kodowanie na kompie i wszystko działało.
Opublikowano

Ja nie wiedziałem, że trzeba ten przewód, założyłem zakodowałem i działa ???

Miałem od nowości w poprzednim swoim aucie F30 zwykłą kierownice w wersji sport bez łopatek, kupiłem m-pakiet z łopatkami + poduszka, założyłem zakodowałem i wszystko działa.

Opublikowano
Witam dziś zakupilem kierownice m pakiet łopatki założyłem i doczytalem o tym kablu ... Dziś spróbuje zakodowac łopatki ale jak nie będzie kabla to trzeba ciągnąć a podpowie ktoś czy da radę zakodowac tempomat bimmercode 'em? Jak tak to który moduł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.