Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli błąd ten kolego sugerujesz głównej pompy elektrycznej ? To by auto sie grzalo ? Za bardzo nie rozumiem nic z tego co wysłałeś. Pompa wody na pasku to ta główna elektryczną tak? I tylko ta mam jedną pompę ?
Opublikowano
Fajnie jakbyś kolego napisał wszystko o tej pompie... Czy można ja zregenerować, czy pierburga za 1200 zł to ta pompa dotycząca mojego błędu, czy ona jest na pasku, bo ja tak za bardzo nie mam pojęcia, a auto idzie do mechanika za tydzień na wymianę świec, termostatow, olejów i filtrów. Dobrze by było ta pompę ogarnąć przy wymianie termostatow tylko konkrety bym potrzebował jak sie znasz..... z góry dzięki
Opublikowano
Kolejne pytanie czy do tej pompy musi być jakiś specjalny plyn chłodniczy ? Bo kupiłem 10 L w sklepie motoryzacyjnym do - 32 C taki zwykły rozcienczony już.....
Opublikowano
Fajnie jakbyś kolego napisał wszystko o tej pompie... Czy można ja zregenerować, czy pierburga za 1200 zł to ta pompa dotycząca mojego błędu, czy ona jest na pasku, bo ja tak za bardzo nie mam pojęcia, a auto idzie do mechanika za tydzień na wymianę świec, termostatow, olejów i filtrów. Dobrze by było ta pompę ogarnąć przy wymianie termostatow tylko konkrety bym potrzebował jak sie znasz..... z góry dzięki

 

Tej pompy zregenerować się nie da i ona nie jest na pasku !!! Jest w pełni elektryczna tzn. że komputer steruje obrotami tej pompy. Grzesiu1302 widzę, że najpierw działasz a potem pytasz ;) co do płynu teoretycznie każdy podejdzie aczkolwiek sugerował bym coś z górnej półki.

Opublikowano
czy ona jest na pasku

 

Kurde! Zajrzałeś chociaż w linki które Ci wstawiłem tu? Oczekujesz że każdy da Ci tu NA TACY wszystko i referatami zacznie sypać ?

Gdybyś popatrzył w to co CI wysłałem to byś już wiedział że nie jest na pasku itd

 

Btw. W pierwszym linku masz opisane co sprawdzić od strony elektrycznej.

Opublikowano
Zajrzalem, ale po angielsku slabo rozumiem , brak komunikacji itd. A jak rozumiesz lepiej to byś mógł wyjaśnić czy ta pompę wymienić i błąd 2E85 dotyczy tej pompy....
Opublikowano
Jak sama nazwa wskazuje "pompa elektryczna" - no to chyba nie jest na pasku? Chłopie, pomyśl trochę! A jak nie ogarniasz mechaniki to oddaj to do mechanika i nie kombinuj.
Opublikowano
A po za tym konkrety mnie interesują, najlepiej kto ten błąd miał i powie że błąd 2E85 dotyczy tej właśnie pompy. Podpowiedzi w innym języku z innego forum mało mi mówią. Aaaa zaraz ktoś napisze, trzeba było sie uczyc! Uczyłem ruska i niemca! Więc kto miał błąd 2E85 niech mnie naprowadzi czy pompa elektryczną jest do wymiany.... auto sie nie grzeje, jedynie słabo grzeje, z nawiewu leci gorące normalne powietrze.... jedynie błąd termostatu i właśnie 2E85 dodatkowej pompki której nie mam- więc zganiam ten błąd na pompę główną..... przed mechanikiem chciałbym wiedzieć co z nią......
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Odebrałem auto od mechanika, wymieniał filtry oleje i zamienił mi vanos miejscami. Błędy pompy wody i termostatu po wymianie tych części już nie wracają. Natomiast ciągle mam błąd 2A99 w module silnika i tylko ten, a w module immobiliser właśnie ten A0B0. Innych błędów nie mam. Silnik pracuje idealnie, jedynie delikatnie poszarpuje raz po raz na niskich obrotach. Łańcuch pracuje cicho on by byl powodem 2a99 ? Vanosy miejscami zmienione bez rezultatu. A czujnik rozrządu wylotowy ?
Opublikowano
Jeśli okazałoby sie że to rozrząd to wymienia sie napinacz, łańcuch ? I co jeszcze ? Gdzieś wyczytałem że koło zębate i prowadnice......
Opublikowano
Proponuję założyć temat odnośnie błędów i problemów w odpowiednim dziale - prędzej ktoś pomoże.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.