Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Siema wszystkim!

Mam pytanie, czy mial ktoś z was juz problem z g20 320d X-drive? Pytam bo juz mi drugi raz wywalilo "check engine".

Za pierwszym razem wymienili mi czujnik NOX (po 900km) teraz przejechałem 1220km i znowu mi sie zapaliło. Oczywiscie jestem juz umówiony na wizytę, ale pytam was czy mial ktoś podobny problem z nowym samochodem. :mad2:

 

Czy tylko ja mam "pechową" trójkę?? :x

Po przejechaniu 7800km znowu mi check engine wywaliło. (Trzeci raz) Pewnie okaże się, że znowu czujnik NOX.

Pomocy, co mam w serwisie do nich mówić, żeby sprawdzili dokładnie mój samochód?

 

Pewnie co innego jest problemem... mi nawaliła łączność z Internetem, to mi radio wymienili... dopiero za 3 razem wymienili moduł GSM... co im od początku podpowiadałem... serwisy ASO BMW niestety są słabe, ale na gwarancji nie masz za bardzo wyjścia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo czekaliście na wizyte w serwisie? Ja czekam 10 dni. Salon ZK MOTORS.

 


Probowales przez appke connected drive oraz w innych ASO. Ja np teraz wchodzac i chcac wymienic kola (sa tez inne prace do wybrania) widze dostepne terminy i godziny np najblizszy dla serii 3 mam na 5-go dwa wolne i 6-ty caly dzien.


Dziala, przerabielem przy okazji wymiany oleju. Dzwoniantylko jeszcze pozniej by potwierdzic i to cala procedura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema wszystkim!

Mam pytanie, czy mial ktoś z was juz problem z g20 320d X-drive? Pytam bo juz mi drugi raz wywalilo "check engine".

Za pierwszym razem wymienili mi czujnik NOX (po 900km) teraz przejechałem 1220km i znowu mi sie zapaliło. Oczywiscie jestem juz umówiony na wizytę, ale pytam was czy mial ktoś podobny problem z nowym samochodem. :mad2:

 

Czy tylko ja mam "pechową" trójkę?? :x

Po przejechaniu 7800km znowu mi check engine wywaliło. (Trzeci raz) Pewnie okaże się, że znowu czujnik NOX.

Pomocy, co mam w serwisie do nich mówić, żeby sprawdzili dokładnie mój samochód?

Jednak nie nox tylko zwyczajna aktualizacja soft-u.

Ale w drodze powrotnej zobaczylem, że nie pokazuje mi chwilowego zużycia w (formie paska 0-20L) :mad2:

Zegary mam tradycyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam szary dravit na g21. Generalnie auto osobiście bardzo mi się podoba i drugi raz tez bym go wybrał. Kolor zależy od nasłonecznienia, mysle ze przed zakupem powinieneś obejrzeć bo żadne zdjęcia nie oddają które widziałem w necie czy na otomoto, a jak zobaczyłem na aucie to od razu zamówiłem. Co do utrzymania czystości to ciężko coś powiedzieć bo u mnie przez 3 tyg pogoda jest do dupy, cały czas mokro do tego jeżdżę troche w terenie gdzie jest budowa dróg i asfalt tez jest brudny i myłem auto co 3 dni. Aczkolwiek brud bardzo się nie zbiera. Na razie mam ta czarna 18 zimowa, wyglada spoko, ale na 19 wiadomo :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest BMW i to mi sięm podoba. Idealne auto w touringu ;) Bardziej podoba mi się niż Sedan

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wiatr i rzucanie autem po pasie. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Jechałem dzisiaj A1 i więcej jak 140/150 nie dało się jechać, autem nosiło po autostradzie. Wiatr określiłbym jako średni, cieżko podać mi miarodajną ocenę, głowy nie urywało. Mam rwd, sportowe zawieszenie.

A przy okazji, deska rozdzielcza u mnie nad zegarami drga, co powoduje irytujące trzeszczenie, zastanawiam się czy to błąd że nie zamówiłem skóry, mam nadzieję że coś z tym zrobią, bo nie mam zamiaru jej trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgłoszone, umówiony serwis, zobaczymy za dwa tygodnie.

z innej beczki, Wasi dealerzy też zaczęli kasować za auto zastępcze jak za zboże? Pomijam fakt, że kiedyś się nie płaciło w ogóle. Jeszcze w vw płacę stawkę dobrą, negocjowalną, a tutaj ceny jak z wypożyczalni jak nie wyżej :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmien dilera. To zalezy imho od goscia z ktorym gadasz i od podejscia. Jak masz naprawe gwarancyjna to powinienes miec zastepcze za free. Ja kiedys nawet na glupia wymiane oleju w ramach BSI dostalem zastepcze. Kiedys nawet serwis mial problem podpiac mi pod naprawe zastepcze auto za free to sam serwisant zaproponowal mi ogarna tak temat ze wzialem z mobile care na dluzej niz czas technologiczny naprawy.

Reasumujac zalezy to od osoby po drugiej stronie ale tez od ciebie jak sie zachowujesz. Wiadomo jak sie podchodzi typowo rozczeniowo to gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na A1 (na odcinku Gdansk-torun) zawsze rzuca (podmuchu boczne), ale fakt, jak pojechalem pierwszy raz g20 to bylem bardzo zaskoczony, że jest taki podatny na podmuchy? Tez wielokrotnie sie zastanawialem, ale czesto na ekspresowkach mozna pewniej jechac i nie ma problemow, szczegolnie drogi przez las - tam jest ok. Tylko w x5 mi sie rece nie spociły powyżej 160 na tym odcinku A1.

Jednak to co piszą niektórzy o krzywej kierownicy w fabrycznie nowym BMW to jakaś masakra, jak do tego doszło, nie wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Moje G20 też jest bardziej wrażliwe na podmuchy boczne przy dużych prędkościach niż inne auta, którymi dotychczas jeździłem. Ale to nie jest tak, że się nie da jechać te 160 i nie jest to duża różnica. Tłumaczę to tym, że układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny niż w serii F, porównywalny z tym, co było np. w E46 a jednak opory na kierownicy są przy tym dużo mniejsze niż w E46. Czyli jadąc te np. 160, wykonując mały ruch kierownicą (który można wykonać jednym palcem), już skręcamy. W e46, żeby wykonać taki sam skręt, kierownicę trzeba było skręcić tak samo, natomiast wymagało to sporo większej siły. Natomiast np. w nowych Volvo opory na kierownicy są również małe, ale żeby skręcić musisz wykonać większy ruch kierownicą. Także przestrzegam, nie każde nowe BMW ma zepsutą geometrię :D

Natomiast to,że wypuszczają na ulice nowe samochody z zepsutą geometrią to prokurator moim zdaniem. Nikt k*a tego nie sprawdza?

Z tym samochodem zastępczym, to jest tak, że może trafiłeś na lenia. Z tym też jest trochę zachodu, bo to przecież nie salon płaci za auto zastępcze, tylko centrala, więc też im muszą wysyłać dokumentację, zgody itp. Może po prostu pracownikowi się nie chciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.