Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wolę m340i bez asystentów i navi niż znów 330i i kosiarkowy silnik :)
Uważaj, bo nie tak łatwo uniknąć nawigacji ;) Też myślałem że sporo rzeczy nie potrzebuję, ale przy konfiguracji podstawowych/pojedynczych opcji szybko wychodzą wszystkie zależności.


Chcesz head-up display za 5664 zł?

Tylko w komplecie z BMW Live Cockpit Plus za 5922 zł. Pasuje? To pamiętaj, że BMW Live Cockpit Plus wymaga jeszcze Pakiet Connected Plus za drobne 978 zł.

Nagle z 5664 zł robi się 12500 zł.


Dobre audio? HiFi Harman Kardon kosztuje 4634 zł.

Tylko, że wymaga BMW Live Cockpit Professional za 14161 zł.


Podłączenie iPhone dzięki Pakiet Connected Professional za 978 zł?

Też obowiązkowo BMW Live Cockpit Professional (za 14161 zł) i chociaż zwykłe HiFi (za 1802 zł).

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Lasery w M340i można dokonfigurowac, ale już na ich konfiguratorze w salonie - kosztują wtedy drobne 10299,- i nie wymagają pakietu innowacyjnego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za info.

A podgrzewana kiera?? Też nie ma w konfiguratorze

male-bmw-2.png
Opublikowano
A podgrzewana kiera?? Też nie ma w konfiguratorze

A o to ja podpytałem wysyłająć swój konfig do dealera.

Ogrzewanie kierownicy - 1 287,00 zł


I przy okazji jakby kogoś interesowało to:

Szyby o zwiększonej izolacji akustycznej - 1 030,00 zł

Opublikowano
Szyby o zwiększonej izolacji akustycznej - 1 030,00 zł
Dzięki, to mi się na pewno przyda.


Macie może jakieś informacje, kiedy będę kolejne silniki do G21 (Touringa)? Na razie jest tylko 330i. Brakuje choćby 320i i M340i.

Opublikowano
Czy m340i ma lasery w standardzie bo w konfiguratorze nie ma nic o światłach??

Wolę m340i bez asystentów i navi niż znów 330i i kosiarkowy silnik :)

M340i ma potencjał na 500ps 700nm a wtedy to już fajnie będzie jeździć...

Za 300k minus rabat super auto...

 

po 2 latach taki mod będzie miał sens. :)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

To czego nie znalazlem w konfiguratorze na WWW przy M340i, a wystepuja np tylko w pakietach lub w konfiguratorach w salonie.


Ogrzewana kiera to 1287,-

Automatyczne otwieranie/zamykanie klapy bagaznika 2575,-

Pakiet dodatkowych funkcji lusterek 1648,- (pakiet first class lub pakiet innowacji)

Panel deski pokryty skora syntetyczna 2575,-

Past bezpieczenstwa z przeszyciami w barwach M 1545,-

Reflektory laserowe 10299,- (pakiet innowacji)

Szyby o zwiekszonej izolacji akustycznej 1033,- (pakiet first class lub business class)

Dostep komfortowy 3090,- (pakiet first class lub business class)

Szyberdach ~6000,-

...i gwozdz programu to :duh: hak holowniczy ~5000,-


Moge sie mylic w dwoch ostatnich cenowo ale to byly jedyne rzeczy jakich nie dobralem i o ktore nie pytalem.

Opublikowano
Podbijam pytanie.

Od siebie dodam, że zastanawiam się nad wersją z napędem na 4 koła lecz obawiam się, że przy tym silniku taki napęd zwyczajni go zamuli (wg producenta czas przyśpieszenia rośnie z 7,1 do 7,6) a dopłata kolejnych 15 tysięcy do rozsądnego silnika 320d xDrive przekracza mój budżet.

 

Dla mnie 320i to ni pies ni wydra, 330i z tego nie zrobisz, mocy ma tyle co Passaty i Superby więc żadna rakieta, gonienie go na czerwone pole obrotomierza frajdy wiele nie sprawia a momentem też specjalnie nie pojeździsz. Zastanów sie czy potrzebujesz napędu na 4 koła, bo przy niezbyt mocnym silniku benzyonwym bez nadmiaru Nm nie ma siły by to nie miało znacznego wpływu na osiągi.

Na twoim miejscu rozważyłbym lekki setup typu 318i, rwd, bez mpaka, jakiś fajny kolor i przyjemne wnętrzne.


ps. konfigurator na stronie to niestety lekki dramat, na posieszenie powiem tyle że sprzedawcy też narzekają że ich wersja też jest wolna i ciężka.

Opublikowano
Dla mnie 320i to ni pies ni wydra, 330i z tego nie zrobisz, mocy ma tyle co Passaty i Superby więc żadna rakieta
330i nie ma też specjalnie więcej mocy niż Passaty i Superb :roll:


330i xDrive: 190 kW, 258 KM, 5,5 s

Superb 2.0 TSI 4x4: 200 kW, 272 KM, 5,5 s

Passat 2.0 TSI ACT 4MOTION: 200 kW, 272 KM,

Opublikowano

Konfigurator polski zawiera wiele błędów i nie przedstawia niektórych opcji, które można w rzeczywistości zamówić np. BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie (czarna nerka + czarne rury wydechowe).


Polecam weryfikować sobie wszystko z cennikiem:


https://www.bmw.pl/content/dam/bmw/marketPL/bmw_pl/topics/pricelists-brochures/pricelists/Pricelist_new/Cennik_3_Limuzyna_03_2019_new.pdf.asset.1554095435517.pdf


Choć zapewne w cenniki również są błędy np. brak jest w cenniku kluczyka multimedialnego, a widziałem już BMW 3 z owym kluczykiem.

Opublikowano
Konfigurator polski zawiera wiele błędów i nie przedstawia niektórych opcji, które można w rzeczywistości zamówić np. BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie (czarna nerka + czarne rury wydechowe).

Już to poprawili, pojawiło się sporo nowych opcji do tej pory dostępnych tylko u dealer'a, np podgrzewana kiera, szyby akustyczne, światła (rozszerzone ledy, lasery) i nie tylko.

Opublikowano

Jak ja zamawiałem auto na początku grudnia 2018 r. to te opcje były dostępne w konfiguratorze online.


EDIT:


Konfigurator w listopadzie i grudniu 2018 r. były dobrze rozbudowany, potem duża część opcji zniknęła, ale teraz pojawiły się opcje wcześniej niedostępne, w tym również BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie.

Opublikowano (edytowane)

Przymierzam się pomału do pierwszej wymiany oleju po dotarciu ~2000km. Czy ktoś z was już to robił? W instrukcji jest tylko, że musi spełniać specyfikację :

BMW Longlife-04, Longlife-12 FE, Longlife-17 FE+ (do silnika benzynowego). Nie znalazłem niczego co spełnia 17 FE+ :x

Na jednej stronie znalazłem jeszcze taką informację :

BMW Longlife 17 FE is usually coupled with ACEA C5-16 and supersedes BMW Longlife 14 FE+

Czyli chyba 12/14 FE+ nie może być, bo 17 zawiera jakieś dodatkowe rzeczy. Ktoś z was może polecić jakiś warsztat w okolicach Wrocławia, który profesjonalnie doradzi w tej sprawie? Przeszukałem różne strony i sklepy i nie mogę znaleźć takiego oleju.

Edytowane przez amg317
Opublikowano
Przymierzam się pomału do pierwszej wymiany oleju po dotarciu ~2000km. Czy ktoś z was już to robił? W instrukcji jest tylko, że musi spełniać specyfikację :

BMW Longlife-04, Longlife-12 FE, Longlife-17 FE+ (do silnika benzynowego). Nie znalazłem niczego co spełnia 17 FE+ :x

Na jednej stronie znalazłem jeszcze taką informację :

BMW Longlife 17 FE is usually coupled with ACEA C5-16 and supersedes BMW Longlife 14 FE+

Czyli chyba 14 FE+ nie może być, bo 17 zawiera jakieś dodatkowe rzeczy. Ktoś z was może polecić jakiś warsztat w okolicach Wrocławia, który profesjonalnie doradzi w tej sprawie? Przeszukałem różne strony i sklepy i nie mogę znaleźć takiego oleju.

 

Nie dziaduj i jedź do ASO.

Opublikowano

Tu nie chodzi o dziadowanie, w ASO mogą równie dobrze zalać Longlife-04 jeżeli tylko taki będą mieć. Ja wolałbym mieć zalany dobry olej dedykowany do nowych silników. Ale widzę, że nigdzie nie ma, nawet na stronie bmwstore.pl nie ma oleju silnikowego:

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/02_0194-wymiana-oleju-silnikowego-przeglad/i60412/kL/sN/r2019/m03

Może po prostu zaleję dobry 12 FE i tyle.

Opublikowano

Przymierzam się pomału do pierwszej wymiany oleju po dotarciu ~2000km. Czy ktoś z was już to robił? W instrukcji jest tylko, że musi spełniać specyfikację :

BMW Longlife-04, Longlife-12 FE, Longlife-17 FE+ (do silnika benzynowego). Nie znalazłem niczego co spełnia 17 FE+ :x

Na jednej stronie znalazłem jeszcze taką informację :

BMW Longlife 17 FE is usually coupled with ACEA C5-16 and supersedes BMW Longlife 14 FE+

Czyli chyba 12/14 FE+ nie może być, bo 17 zawiera jakieś dodatkowe rzeczy. Ktoś z was może polecić jakiś warsztat w okolicach Wrocławia, który profesjonalnie doradzi w tej sprawie? Przeszukałem różne strony i sklepy i nie mogę znaleźć takiego oleju.



http://produkty.total.com.pl/pl/products/fs7-35/QUARTZ-INEO-DYNAMICS-0W-20

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jakby ktoś szukał - znalazłem dwa oleje spełniające LL-17FE+.

Wspomniany wyżej TOTAL - http://produkty.total.com.pl/pl/products/fs7-35/QUARTZ-INEO-DYNAMICS-0W-20

Oraz Ravenol - https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe-usvo/2410-RAVENOL-EFS-SAE-0W-20-USVO-1L-4014835843127.html

W sklepach internetowych widziałem tylko tego TOTALa. Tego konkretnego Ravenola nie mogłem znaleźć (były jakieś 0W20 ale miały nieco inne oznaczenie i inną specyfikację bez BMW LL-17FE więc zakładałem, że to nie ten olej).

Z racji tego, że w instrukcji są też LL-12FE postanowiłem kupić olej z wyższej półki spełniający tę normę i padł wybór na Liqui Moly - https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-6100-0W-30/293 .

Olej już wymieniony razem z filtrem dokładnie po około ~2070km. Po kilkudziesięciu km od wymiany zauważyłem cichszą pracę silnika (szczególnie w przedziale 1000-2500RPM podczas lekkiego przyspieszania - czyli podczas normalnej jazdy w trybie comfort). Myślałem, że pewnie efekt placebo ale moja dziewczyna też to zauważyła więc chyba coś jest na rzeczy :wink:


PS: W sieci znalazłem informację, że do tego silnika (330i) "wchodzi" 5.25L. Mechanik zalał mi 5L i powiedział, że pewnie starczy i najwyżej dolejemy po pomiarze. Zrobiłem potem pomiar po paru km (trzeba go robić na ciepłym silniku, bo bagnetu oczywiście nie ma..) i wykazał prawie poziom MAX. W takim razie niepotrzebnie kupiłem 6L (myślałem, że faktycznie trzeba będzie zalać 5.25L). Więc jeśli ktoś z was będzie chciał na własną rękę wymienić olej, to kupować śmiało 5L. Wystarczy :P

Opublikowano
Jakby ktoś szukał - znalazłem dwa oleje spełniające LL-17FE+.

Wspomniany wyżej TOTAL - http://produkty.total.com.pl/pl/products/fs7-35/QUARTZ-INEO-DYNAMICS-0W-20

Oraz Ravenol - https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe-usvo/2410-RAVENOL-EFS-SAE-0W-20-USVO-1L-4014835843127.html

W sklepach internetowych widziałem tylko tego TOTALa. Tego konkretnego Ravenola nie mogłem znaleźć (były jakieś 0W20 ale miały nieco inne oznaczenie i inną specyfikację bez BMW LL-17FE więc zakładałem, że to nie ten olej).

Z racji tego, że w instrukcji są też LL-12FE postanowiłem kupić olej z wyższej półki spełniający tę normę i padł wybór na Liqui Moly - https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-6100-0W-30/293 .

Olej już wymieniony razem z filtrem dokładnie po około ~2070km. Po kilkudziesięciu km od wymiany zauważyłem cichszą pracę silnika (szczególnie w przedziale 1000-2500RPM podczas lekkiego przyspieszania - czyli podczas normalnej jazdy w trybie comfort). Myślałem, że pewnie efekt placebo ale moja dziewczyna też to zauważyła więc chyba coś jest na rzeczy :wink:


PS: W sieci znalazłem informację, że do tego silnika (330i) "wchodzi" 5.25L. Mechanik zalał mi 5L i powiedział, że pewnie starczy i najwyżej dolejemy po pomiarze. Zrobiłem potem pomiar po paru km (trzeba go robić na ciepłym silniku, bo bagnetu oczywiście nie ma..) i wykazał prawie poziom MAX. W takim razie niepotrzebnie kupiłem 6L (myślałem, że faktycznie trzeba będzie zalać 5.25L). Więc jeśli ktoś z was będzie chciał na własną rękę wymienić olej, to kupować śmiało 5L. Wystarczy :P

 

Temat wałkowany prz F30 przez 30 stron. Jak jest napisane 5,25 to leje sie 5,25L. W dziel f30 filozofowie rozwodzili się czy mierzyć ilosc oleju zlanego i tyle lac czy badać czuknikiem. Te czujniki to możesz sobie włożyć miedzy bajki one są tak nie dokładne, ze wg mnie nie ma co ryzykowac i trzeba zalac tyle co jest napisane bo silnik przeciez sie nie skurczyl.


Dodatkowo jaki masz opis pomiaru? Na cieplym silniku? Odrazu po zatrzymaniu, minute, czy 5 minut pi zatrzymaniu?


Ja tęsknie za bagnetem:-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Ravenol ma słabe opinie.

Głównie agresywny marketing.


Total robi olej dla mazdy, która sprzedaje go pod swoim logo.

Total bez problemu w Intercarsie.

Kupuję od 2-3 lat.

Rozwiniesz temat kolego odnośnie Ravenolu? Ja słyszałem zupełnie inne opinie. 2 sprawa jest taka że każdy który będzie wymieniany regularnie co 15-18 tys spełniający normę producenta będzie ok;-)

Opublikowano
mam takie pytanie, czy nie rażą was plastiki(aluminium) na desce centralnej wokół nawiewów, dziś odbyłem jazdę testową 318d G20 i jak padało słońce na przednią szybę to mało co było widać na ekranie i listwy wokół nawiewów aż raziły jak się patrzało na centralny wyświetlacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.