Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Też pewnie skończy się na tym, że zamówię niedługo nową 330ix, bez dłuższego zastanawiania się, bo 340i będzie tylko w wersji M, czyli twardo :-(
Czy brak 340i (na rzecz M340i) należy uznać już za finalny?

W przypadku F31 różnica między 330ix a 340ix to było "raptem" 65 tys. zł.

Dla nowego G20 różnica między 330ix a M340ix to już 90 tys zł.

(porównuję z nowym sedanem, bo G21 jeszcze nie widzę).


Cena M340i jest dla mnie zbyt wysoka, a szukałem czegoś z silnikiem 3.0 dla komfortu i nie zostania objechanym przez Superb czy podobne.

 

Ostatnio się dowiedziałem, że w G20 można kupić wentylacje foteli :D

Mało wiedzą, ale znam takie osoby które tam pracują i się uczą więc plusik dla nich.

Jak?! Pytałem w 2 albo 3 salonach i wentylowane podobno mogą być tylko fotele komfortowe (niedostępne w serii 3).

Czyżby do serii 3 były jednak komforty?

Czy też pojawiły się wentylowane sportowe?

  • Moderatorzy
Opublikowano
W przypadku F31 różnica między 330ix a 340ix to było "raptem" 65 tys. zł.

Dla nowego G20 różnica między 330ix a M340ix to już 90 tys zł.

 

Dlatego że dostajesz w tej cenie jeszcze M Pakiet który akurat tyle wychodził powyżej 2 litrów. Aczkolwiek nie wszystkim się spodoba taka zagrywka.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ale Randall to ładnie wysherlockował :D

Nie ma opcji wentylowanych w konfiguratorze niemieckim, więc wątpię, że się pojawi w polskim.

Opublikowano
W przypadku F31 różnica między 330ix a 340ix to było "raptem" 65 tys. zł.

Dla nowego G20 różnica między 330ix a M340ix to już 90 tys zł.

 

Dlatego że dostajesz w tej cenie jeszcze M Pakiet który akurat tyle wychodził powyżej 2 litrów. Aczkolwiek nie wszystkim się spodoba taka zagrywka.

Chodzi pewnie o opcję "Model M Sport" widoczną w "Wersja wyposażenia"? Faktycznie kosztuje 27 tys. zł (a do tego całe menu "Wersja wyposażenia" znika dla M340i), więc zaczyna to wszystko do siebie pasować. Dzięki wielkie za podpowiedź, sam za mało się jeszcze orientuję w konfiguracjach.


Pierwotnie rozważałem wersję wyposażenia "Model Sport Line" (13 900 zł), bo "Model M Sport" (27 000 zł) faktycznie wydawał mi się nieadekwatny do ceny :(


 

Też pewnie skończy się na tym, że zamówię niedługo nową 330ix, bez dłuższego zastanawiania się, bo 340i będzie tylko w wersji M, czyli twardo :-(
Polski konfigurator dzisiaj nie działa (G20 nie zmienia silnika, F31 się nie otwiera w ogóle), ale w niemieckim widzę możliwość wybrania M340i + adaptacyjnego zawieszenia za 600 EUR.
Opublikowano
Czy brak 340i (na rzecz M340i) należy uznać już za finalny?

 

Na 200% tak, ogólnie trend jest taki że wszystko co ma więcej niż 4 cylindry jest wersją sportową / specjalną itp. Widząc rosnącą popularność R3 kwestią czasu jest zanim w kolejnej generacji odpowiednik obecnej 330i będzie M330i :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie podpowiadaj im. Dziś dostajemy R6 w cenie dawnego V8 (pomijam kwestie osiągów itp.) Dostajemy R4 w cenie dawnego R6. Już niedługo dostaniemy R3 w cenie R4. R6 to dostanie pewnie tylko M5 CSL competition+ :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cena ok...

Kilka dodatków i wychodzi 320k

Rabat 20-25% i tragedii nie ma..

Kwestia do przemyślenia za jakiś czas....

Naprawdę dobrze to wygląda na tle konkurencji...

Właśnie porównując do c43...

male-bmw-2.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Konfigurator znowu działa. Doszły opcje z indyviduala, można konfigurować już G31, są nowe pakiety. Do przejrzenia.

edit

Właśnie się pobawiłem konfiguratorem, i szczerze mówiąc średnio się opłaca M340i jako niewiele droższa alternatywa dla 330i. Złożyłem 330i xDrive "pod siebie" na 290k, natomiast tak samo wyposażone M340i to prawie 360k. Wiadomo, rabaty będą większe na droższą wersję ale nie aż tak. Co ciekawe, większość opcji dla M340i jest kilka-kilkanaście procent droższa niż to samo dla 330i ( np. pakiet innowacji ok. 28k vs. ok. 32k).

Opublikowano

Myślę nad zakupem g20 w wersji 320i, nie znalazłem dużo informacji o tym silniku (spalanie, elastyczność, żywotność itp)

Jak myślicie 20i to jest dobry pomysł czy lepiej odpuścić? 30i przekracza już mój budżet - musiałbym wtedy zrezygnować z mpaka.

Czy ktoś może posiada 320i i mógłby się pochwalić spalaniem?

Opublikowano

Podbijam pytanie.


Od siebie dodam, że zastanawiam się nad wersją z napędem na 4 koła lecz obawiam się, że przy tym silniku taki napęd zwyczajni go zamuli (wg producenta czas przyśpieszenia rośnie z 7,1 do 7,6) a dopłata kolejnych 15 tysięcy do rozsądnego silnika 320d xDrive przekracza mój budżet.

Opublikowano
TEstowalem 320d Xdrive, bedziesz załował :) zamula totalnie

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Konfigurator znowu działa. Doszły opcje z indyviduala, można konfigurować już G31, są nowe pakiety. Do przejrzenia.

edit

Właśnie się pobawiłem konfiguratorem, i szczerze mówiąc średnio się opłaca M340i jako niewiele droższa alternatywa dla 330i. Złożyłem 330i xDrive "pod siebie" na 290k, natomiast tak samo wyposażone M340i to prawie 360k. Wiadomo, rabaty będą większe na droższą wersję ale nie aż tak. Co ciekawe, większość opcji dla M340i jest kilka-kilkanaście procent droższa niż to samo dla 330i ( np. pakiet innowacji ok. 28k vs. ok. 32k).

 

Troche slabe porownanie 330i do M340i - przeciez to dwa rozne motory z kompletnie innymi osiagami, kultura pracy etc co do cen przy doposazeniu tez jest doliczana akcyza wiec dlatego tutaj tez sa roznice i orzy M340i sa wyzsze.

Opublikowano
Konfigurator znowu działa. Doszły opcje z indyviduala, można konfigurować już G31, są nowe pakiety.

 

Piszesz o polskim konfiguratorze? Ja widzę dalej F31.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Konfigurator znowu działa. Doszły opcje z indyviduala, można konfigurować już G31, są nowe pakiety.

 

Piszesz o polskim konfiguratorze? Ja widzę dalej F31.

Tak, aż znowu sprawdziłem, ja widzę G31.

@pieron82

Nie ja wyskoczyłem z tym porównaniem. Owszem jako alternatywa dla C43 wyglada bardzo korzystnie, aczkolwiek nie wiem co jest w standardzie w merolu bo M340i za te 270k to golas.

Opublikowano
Tak, aż znowu sprawdziłem, ja widzę G31.

 

No teraz już jest ale miniaturka dalej F31, chyba jakiś cache się czyści ;)

Opublikowano
Konfigurator znowu działa. Doszły opcje z indyviduala, można konfigurować już G31, są nowe pakiety.

 

Piszesz o polskim konfiguratorze? Ja widzę dalej F31.

Tak, aż znowu sprawdziłem, ja widzę G31.

@pieron82

Nie ja wyskoczyłem z tym porównaniem. Owszem jako alternatywa dla C43 wyglada bardzo korzystnie, aczkolwiek nie wiem co jest w standardzie w merolu bo M340i za te 270k to golas.

 

Ja tylko głośno myślę :) C43 w porównaniu do M340i wychodzi "blado" - jest piękne mimo swoich lat i nawet chyba bardziej mi się podoba niż nowa G20 także w środku, ale jest w cholerę droższa przy bardzo podobnych konfiguracjach i jak się okazuje gorszych osiągach (przynajmniej tych papierowych) np sprint 4,7s C43 a 4,4s M340i.


M340i M - 380k na full wypasie z laserami

C43 AMG - 428 na full wypasie z ledami (wypadła z konfiguratora?)

Opublikowano

To jest tak, że każdy dealer sobie updatuje ofertę na swojej stronie?

Sprawdzałem na Bawaria Motors Warszawa i tam nadal F31.

U którego dealera znaleźliście na stronie G21?

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
To jest tak, że każdy dealer sobie updatuje ofertę na swojej stronie?

Sprawdzałem na Bawaria Motors Warszawa i tam nadal F31.

U którego dealera znaleźliście na stronie G21?

 

bmw.pl

Opublikowano
Dzięki. U mnie miniaturka też jest F31 ale w środku już nówka sztuka. :lol:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak coś nie halo z konfiguratorem to polecam sprawdzić inną przeglądarkę. W Mozilli mam poinstalowane te wszystkie adblocki itp. i się konfigurator wiesza, odpalam na „gołej” Operze i nie ma żadnego problemu.
Opublikowano
Konfigurator znowu działa. Doszły opcje z indyviduala, można konfigurować już G31, są nowe pakiety. Do przejrzenia.

edit

Właśnie się pobawiłem konfiguratorem, i szczerze mówiąc średnio się opłaca M340i jako niewiele droższa alternatywa dla 330i. Złożyłem 330i xDrive "pod siebie" na 290k, natomiast tak samo wyposażone M340i to prawie 360k. Wiadomo, rabaty będą większe na droższą wersję ale nie aż tak. Co ciekawe, większość opcji dla M340i jest kilka-kilkanaście procent droższa niż to samo dla 330i ( np. pakiet innowacji ok. 28k vs. ok. 32k).

 

Każdy dodatek przy silnikach ponad 2 litrowych będzie droższy bo jest wyższa akcyza :-(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy m340i ma lasery w standardzie bo w konfiguratorze nie ma nic o światłach??

Wolę m340i bez asystentów i navi niż znów 330i i kosiarkowy silnik :)

M340i ma potencjał na 500ps 700nm a wtedy to już fajnie będzie jeździć...

Za 300k minus rabat super auto...

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.