Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Witam.

Zastanawiam się nad kupne g20 330i tylko ie wiem czy czekać aż pojawi się xdrive.

Byłem w salonie w sobotę ale z obsługi był kierownik salonu i nie był do końca wiedział co i jak.

Mam da pytania.

W przy wyborze M sport można zrezygnować ze sportowego zawieszenia i wybrać standardowe bo taką uzyskałam odpowiedz ale w konfiguratorze nie ma takiej możliwości.

Czy wybierając pakiet M Sport z automatu ma się czarną nerkę bo są też na na zdjęciach z nerkami ze srebrną obwódką.

Pozdrawiam

 

Czarne nerki masz w pakiecie bodajże Shadow Line... Ściągnij zwykły cennik, a tam masz wszystko....

Co do rezygnacji z zawiasu sport, jest taka opcja w konfiguratorze i nazywa się standardowe zawieszenie i kosztuje 0zł.

Nie cxekwlbym na x drive (dużo radości z jazdy stracisz ale to temat rzeka)

RWD + szpera i to rozsądny (bynajmniej jak sobie konfiguruje) wybór.

Zależy też jaki kolor chcesz (do niektórych czarna nerka średnio pasuje)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wartości prędkości i obrotomierza są wyświetlane czy to standardowy zegar?

Tak czy siak no niestety nie podobają mi się.

Jak byłem przeciwnikiem cyfrowych zegarów, tak w G20 wybrałbym bezdyskusyjnie cyfrowe.

Edytowane przez Kozenko

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wartości prędkości i obrotomierza są wyświetlane czy to standardowy zegar?

Tak czy siak no niestety nie podobają mi się.

Jak byłem przeciwnikiem cyfrowych zegarów, tak w G20 wybrałbym bezdyskusyjnie cyfrowe.

Niestety brak fizycznych wskazówek, tylko brzydki wyświetlacz. Wg mnie te standardowe są okropne, warto je zobaczyć na żywo w wersji na noc... ohyda, tania chińszczyzną... jak podróba podróby. Głupota, że nie ma zwykłych analogowych.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupota, że nie ma zwykłych analogowych.
Powiedz to ekipie z działu finansowego BMW.

4rtur to akurat nie moje słowa tylko kolegi wodzik2. :lol:

Coś w cytowaniu Ci się poprzestawiało. :wink:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, coś ode mnie, bo tej nagonki na F3X już powoli nie idzie wytrzymać.

Po pierwsze, jeździłem większością aut, które tu porównujecie z F3x: nowym G20, Stingerem, Giulią, E90, A4 B9. I powiem, że pod względem prowadzenia, radości z jazdy w zakrętach i pracy układu kierowniczego G20 i Giulia są daleko z przodu przed całą stawką i jako fan obu marek miałbym problem co wybrać, sytuację trochę ułatwia fakt, że G20 jest IMO przepaskudne. Ale już mówienie o tym, że A4 B9 jeździ lepiej niż F3x, to lekka przesada. Nic w tej klasie nie jest tak galaretowate i sztuczne jak A4. Ten samochód ma dużo zalet, ale nie dla mnie, z kolei np. Stinger jest tak wiotki, że czujesz jak się skręca przy każdym, nawet najmniejszym krawężniku. I trzeszczy bardziej niż F3x, a to już coś :mrgreen:


Po drugie, co do F31, które mam w domu. Setup to zawieszenie M, koła 19 cali RFT i układ kierowniczy 2VL (sportowy). Po zakrętach jeździ lepiej niż większość E90, przyjemniej było mi może w 335i E90, które swego czasu prawie kupiłem. Tak, elektryczne wspomaganie w F3x wyszło nieidealnie, ale na rynku nadal jest mnóstwo nawet nowszych samochodów, które prowadzą się gorzej. U mnie 2VL jest szybkie i precyzyjne, nie ma mowy o żadnym luzie w okolicy położenia neutralnego. Tak, brakuje trochę informacji zwrotnej i to jest główna wada F3x. Nie, nie jeździłem F3x na zwykłym zawiasie z małym kołem i z baloniastą oponą. Na zimę mam 18-calowe opony nie RFT i samochód jeździ gorzej – reakcja na ruchy kierownicą jest odczuwalnie bardziej „tępa”.


Reasumując, miłośnicy F3x łączmy się :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, coś ode mnie, bo tej nagonki na F3X już powoli nie idzie wytrzymać.

 

A wiesz że mam podobnie i tu nie chodzi o to że jestem posiadaczem F31 bo tak przy okazji jest w domu więcej aut, poza tym jeździłem Gulią, niestety G20 jeszcze na żywo nie widziałem więc tym bardziej nie powiem jak jeździ ale z racji tego że prawko mam już 30 lat, nalatany milion km już dawno za sobą, podobnie jak trochę km na torze i dziesiątki objechanych samochodów od rzęchów po "supercary" . Nie piszę to po to żeby pokazać jaki ze mnie kierowiec, tylko po to żeby pokazać że jakąś tam skalę porównawczą i doświadczenie człowiek ma, no i jak się czyta tą nagonkę na tą bidną serię F to widać że co niektórzy albo za bardzo odpłynęli albo za mało w życiu widzieli i porównywali. Absolutnie nie bronie po trupach f-ki , wręcz sam czasem narzekam na kilka elementów i zdaję sobie sprawę z jej niedoskonałości ale ludzie dajcie sobie na wstrzymanie, każdy model, każdej marki ma swoje plusy i minusy, a kwestia dizajnu to kwestia gustu. G20 też nie jest taka idealna bo nawet nie widząc jej na żywo kilka elementów już mi się w niej nie podoba. W Guli Veloce siedziałem na Goodwoodzie trochę czasu i dizajn kokpitu jak i wykończenie też jakoś nie powalało, a tu słyszę same ochy i achy, nadwozie jak najbardziej jest piękne, jedzie też świetnie ale nie popadajmy w skrajność. Dalej Stinger środek też nie ma w nim rewelacji,twarde plastyki, wnętrze absolutnie nie lepsze od wypasionej f-ki(jak nie gorsze). Z audi jako głównym familowozem/ami byłem związany przez ostatnie 15 lat i wnętrzem , jakością wykonania bije f-ki ale nawet w stosunku do nich prowadzenie jak wspomina kolega Billy jest jakieś takie sztuczne(mówię tu o "zwykłych" modelach nie s czy rs), także faktem jest że wodotrysków w f-ce nie ma ale nie przesadzajmy, sorry za o.t .

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimę mam 18-calowe opony nie RFT i samochód jeździ gorzej – reakcja na ruchy kierownicą jest odczuwalnie bardziej „tępa”.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Kurcze w takim razie kupuje na lato 20'' (zimę mam 19)i mam nadzieję że się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
... Tak, elektryczne wspomaganie w F3x wyszło nieidealnie, ale na rynku nadal jest mnóstwo nawet nowszych samochodów, które prowadzą się gorzej. ...

 

To ci wyszla reklama "sheer driving pleasure" F3x :D

3er - od dziesiecioleci punkt odniesienia jezeli chodzi o uklad jezdny do "sa nadal nowsze auta ktore sie gorzej prowadza" :D


Ja osobiscie widze MNOSTWO zalet F3x (porownujac do E90) - wyglad (drapiezniejszy), wymiary (z tylu moze siedziec dorosly), silniki, automat!, HU etc ale uklad kierowniczy zje&% po calosci i nie ma co go po prostu bronic.


A wiekszosc tych zalet nad E90 to normalny rozwoj wszystkich innych marek rowniez - auta maja lepszy design, sa wieksze, maja lepsze automaty (ZF 8 biegowy jest w co drugiej marce), HU to zadne wow obecnie itp itd


To co zawsze stawialo trojke przed szereg wszystkich innych aut w tej klasie to uklad kierowniczy, wsiadales chocby do 316i, doklejales naklejke M3 z tylu (ok, ponioslo mnie :P) i kazdy zakret byl przyjemnoscia!


RFT, 19", Eibachy w F30 to pudrowanie trupa imho.


Cieszy to ze BMW slucha jednak opinii klientow i sie zreflektowali i G20 prowadzi sie duzo lepiej!


Koniecznie do poczytania: :norty:

https://www.carscoops.com/2018/10/bmw-doesnt-want-people-complaining-3-series-longer/

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam ochy i achy na temat Alfy to niedobrze mi się robi... Nie wiem jak w Gulii, ale w kompakcie czyli klase niżej Giulietta jest tragedia pod względem wykonania wnętrza. Wszystko trzeszczy i się rozlatuje w rękach przy przelotach około 100k - mam dwie w rodzinie, dwoma jeździłem... wolalbym golfa.


Dla mnie największą wadą F30 (prócz słabej jakości wnętrza) jest... jej rozmiar :D najmniejszy klasyczny sedan świata... wnętrze troche klaustrofobiczne z szybą na czole. W porównaniu do a4 B8 F30 jest dużo mniejsza pod każdym względem, mimo że cm w katalogach nie są jakoś kosmicznie inne.


Jeśli chodzi o prowadzenie to jestem bardzo zadowolony - zawias zwykły na 18 ran flacie, ukł kierowniczy również zwykły.


Przepraszam za OT, ale jeszcze pytanko jak odbieracie serię 4 pod tymi samymi względami, które krytykujecie w trójce F ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy wg mnie od wersji.


Miałem F31 pre-LCI na zwykłym zawiasie, felgach 18 cali i klasycznych oponach (Continental PremiumContact) i rzeczywiście był niedosyt jeśli chodzi o prowadzenie. Szczególnie po przesiadce z E91 na sprężynach Eibach. Dodatkowo ciągle sprawdzałem czy szyby mam pozamykane :)


Teraz mam F30 LCI na zawiasie M-Sport, felgi 19 cali i opony RFT i jest o niebo lepiej. Uważam, że jako takie auto daily kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem jest idealnie wyważony. Wyciszenie w LCI też bardzo na plus.


Alfą Giulią jeździłem, bardzo mi się podobała (układ kierowniczy!) ale rabaty na nią nawet nie zbliżały się do tego co można było dostać na F30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Giulia - układ kierowniczy super, zawieszenie bardzo twarde i sztywne. Obawiam się, ze na dłuższa metę to auto będzie męczyć. Nie mówię o przesłabych plastikach, tragicznych multimediach, jakości wykonania itd. I do tego ta cena.....


F30 - nie przesadzajcie. Sprzedałem kilkanaście f3x w różnych wersjach, każda jeździłem i nie jest źle.

Najlepszy konfig to zawieszenie m, duże koła, opony Run Flat i zwykły, podstawowy układ kierowniczy (!)

Najgorszy to pukające i sztucznie pracujące zawieszenie adaptacyjne m, serwotronic i małe koło ze zwykłą oponą.

Miałem bajecznie prowadzące się e91 z zawiasem i progresywnym układem kierowniczym, ale f31 z m zawiasem, eibachami na 19 Run Flat jeździ przyjemnie na codzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Tak, elektryczne wspomaganie w F3x wyszło nieidealnie, ale na rynku nadal jest mnóstwo nawet nowszych samochodów, które prowadzą się gorzej. ...

 

To ci wyszla reklama "sheer driving pleasure" F3x :D

3er - od dziesiecioleci punkt odniesienia jezeli chodzi o uklad jezdny do "sa nadal nowsze auta ktore sie gorzej prowadza" :D


RFT, 19", Eibachy w F30 to pudrowanie trupa imho.

 

Skoro jest najazd na F3x, to owszem, odniosłem je do innych modeli segmentu, bo czemu by nie? Fakty są takie, że część rywali się poprawiło, a BMW musiało po raz pierwszy przejść całkowicie na elektryczne wspomaganie w serii 3, więc w F3x jest jak jest. Co nadal nie oznacza, że jest źle :mrgreen: Widać, że kolejne podejście do tego typu wspomagania (G20) wyszło już lepiej.

Od dziesięcioleci punkt odniesienia? Frazes, bo np. na pewno znajdzie się kilka osób, którym nie odpowiadało pod względem prowadzenia już E46 :mrgreen:


Pudrowanie trupa? No niezły wesołek z CIebie! U mnie taki setup mam fabrycznie, niczego nie musiałem pudrować :nienie:

Idąc tym tropem, to każdą modyfikację mechaniczną poprawiającą prowadzenie w każdym dowolnym aucie można by nazwać pudrowaniem trupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety czasy kiedy aluminium ktore jest naprawde aluminium dawno minely. Nawet w AMG za 600-800kpln jest to plastik pomalowany .

nie mam pojecia dlaczego. kosztuje to kilka zlotych.

 

bo nawet jak oszczedzasz 1EUR na szt a robisz milion sztuk rocznie to masz milion EUR oszczednosci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Giulia - układ kierowniczy super, zawieszenie bardzo twarde i sztywne. Obawiam się, ze na dłuższa metę to auto będzie męczyć. Nie mówię o przesłabych plastikach, tragicznych multimediach, jakości wykonania itd. I do tego ta cena.....

 

Nie przesadzaj z tymi tragicznymi plastikami, jakością wykonania i multimediami w Giulii. To że np plastiki są słabszej jakości nie znaczy że są słabe.


Moje odczucia są następujące :


G20

- z zewnątrz ok ale na bilbordach czy w tv wyglądała wg mnie lepiej. na żywo czegoś mi brakuje. Linia baczna i przetłoczenia... jakoś tak płasko.

- wewnątrz - duży skok jakościowy względem f30. Nawet te nowe zegary na żywo wyglądały ok.

- 330i - lepiej się prowadzi niż f30 a gorzej niż giulia.

F30

- z zewnątrz jest już bardzo opatrzona i to jej główna wada.

- wnętrze nie jest złe ale wygląda archaicznie. Mimo liftingów i multi funkcyjnych zegarów.

- dobrze się prowadzi, jest pewne i zwinne. Nie rozumiem narzekania na tą sferę. generalnie G20 i F30 są blisko jeżeli chodzi o prowadzenia.

Giulia

- zewnątrz : jest od 2-3 lat na rynku a wciąż wyglądem przebija G20 i F30. Jest spójna, wyważona. Bez zbędnych wodotrysków. Ma to coś co powoduje że auto się nie starzeje.

- wnętrze to poziom f30, odczucia mocno zależą jednak od wyposażenia. Projekt na pewno nie archaiczny ale np faktura niektórych plastików może się nie podobać. idrive w BMW to wg mnie niedościgniony wzór. Na tym tle alfa wygląda ubogo jednak ma to co niezbędne.

- to kategoria gdzie alfa zdecydowanie się wyróżnia na + , choć wiadomo że nie każdemu taka charakterystyka będzie odpowiadała. Najbardziej czujemy auto i wiemy co się z nim dzieje. Jest bardzo bezpośrednia.


wersje którymi jeździłem : G20 330i m pakiet / F30 330i m pakiet / Giulia Veloce 2.0 280 km

wszystkie na 19 i runflatach.


Jednak to tylko moje zdanie, samemu trzeba się przejechać i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.