Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem okazje dzisiaj przejechać się chwile 320D xDrive też nawigacja nie działała. Nie dostali kodów z centrali.


Auto na żywo kocur! Jazda próbna strasznie krótka i po wyznaczonej trasie ze względu na kolejkę chętnych. Pierwsze wrażenia:


* Wyciszenie, jazda w mieście < 90 ciszej. Silnik i szum wiatru słychać mniej ale opony dalej słychać. Auto miało szybu akustyczne.

* Kierownica według mnie delikatnie gorzej wyprofilowana jeżeli ktoś jeździ w pozycji „14:45” to trzeba się przestawić.

* Wykończenie jest lepszej jakości i widać świeżość. Manetka biegów imho gorsza, cały ten moduł słabo mi się podoba.

* Po ustawieniu fotela siadłem z tyłu i czuć, że jest więcej miejsca (niestety nie na stopy kiedy fotel jest na maksa w dół)

* Brak schowka pod podłoga bagażnika! WTF? :mad2:

* Auto jest sztywniejsze co czuć. Niestety nie zwróciłem uwagi jakie miało zawieszenie.

* Układ kierowniczy wydawał mi się precyzyjniejszy ale zastrzeżenia w recenzjach są do autostrady a nie miasta. W trybie comfort też sztywniej :-D

* Wygląd w mpaku zdecydowanie na plus, na żywo wygląd agresywnie i bardzo mi się podobało, zauważyłem też, że klapa spada lekko w dół, w F30 po myciu było tam bajorko ;)

* Światła nie wiem jak świecą ale dobrze wygląda tylko laser. Ledy słabo wyglądają, coś jak halpogeny w F30 booooo!. Zabieg chyba celowy by zmusić do kupna laserów.

* iDrive super, live cockpit rozdzielczość spoko i wygląda to przyjemnie. HUD większy i ostrzejszy.

* Siedzenia twardsze ale wygodne, pozycja za kierownicą taka sama.


Mimo wszystko chyba nie warto zmieniać z F30 LCI i lepiej poczekać na G20 LCI :)


P.S. Rozwaliła mnie odpowiedź na pytanie dlaczego nie ma 330i i podobna mają tylko RWD i się boją byle komu dać :duh:

Edytowane przez 4rtur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Miałem okazje dzisiaj przejechać się chwile 320D xDrive też nawigacja nie działała. Nie dostali kodów z centrali.


:duh:

 

Ja też dostałem informację, że nie dostali kodów - pytanie czy to jest prawdziwa informacja czy jest coś na rzeczy z akcją serwisową. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również byłem dziś na premierze i przejechałem się tym autem. Poniżej opis, zdjęcia i na końcu film.



W zależności od salonu były różne kolory. Tu gdzie ja byłem, to zamiast reklamowanego Portimao Blue, był Dravit Grey - kolor, który sobie początkowo sam skonfigurowałem. Jak wygląda na żywo? Znakomicie. Coś jak ten taki jasnoszary od Audi (to co np. RS3 ma), tylko że jest ciemniejszy i bardziej w metallic, a nie taki mat jak tam. Taki pół na pół. Widać, że to nowoczesny kolor i że typowe auto takiego nie ma (Nic dziwnego, że jest za dopłatą - warto). Czarne nerki robią powalającą robotę. Do tego rozszerzony pakiet Shadow Line. Felgi 19" piękne, ale zamiast czarnych wolałbym coś typu gun-metal.

Laczek przód 225, z tyłu 255 :shock:



Zapisałem się na wtorek na jazdę próbną, niemniej jednak fartownie załapałem się już i dzisiaj na jazdę i ją odbyłem :) :) Poniżej moje wrażenia.


- Oba auta to były 320d xDrive

- 330i na razie nie jest dostępne, RWD nie chcą sprowadzić, bo ponoć klienci wybierają głównie xDrive, a 330i xDrive na razie nie ma w konfigu


Auto, które stało w salonie:

- miało obłędny środek: skóry sport w kolorze toffi oraz ciemnobrązowe drewno - dla mnie to jest niemalże ideał. Próbowałem szarpać, dotykać, wciskać - jedynie jakiekolwiek minimalne dźwięki były słyszalne w okolicy środkowych kratek nawiewu, ale nic wielkiego. Poza tym nic, bardzo solidnie spasowane.

- Środek robi świetne wrażenie, wygląda bardzo nowocześnie

- Oświetlenie ambientowe jest niesamowite, na filmie poniżej ustawiłem fioletowy kolor, w nocy to musi być wręcz obłędne

- Środkowy panel przycisków (wokół wybieraka biegów) wygląda ładnie, niektóre przyciski jednak wcale tak łatwo się nie wciskają. Szczególnie przycisk BACK od iDrive, acz to samo można zrobić wciskając całe pokrętło w lewo

- Ilość miejsca jest duża. Mam 190 cm, z przodu się odnalazłem, chociaż może i życzyłbym sobie posadzić się nieco niżej (tu fotele były elektryczne). Sam za sobą również miałem jeszcze tyci miejsca przed kolanami i z jeden palec nad głową, także się mieszczę

- z tyłu był panel do klimatyzacji, fajnie wygląda

- Audio ładnie gra, jest to opcja HiFi (jeden poziom wyżej od zwykłego)



Auto, którym odbyłem jazdę testową

- w kolorze białym, który kompletnie już nie daje tego samego wrażenia (nie wiem jak można w ogóle wybrać białe auto)

- skóry były tym razem czarne, sterowane w połowie manualnie

- kierownica trochę dziwnie leży w dłoniach, ciężko jest ją objąć palcami, gdzie w E90 nie mam z tym problemu. W efekcie trochę ciężko jest w pełni zacisnąć dłonie wokół kierownicy


Co do samej jazdy:

- oba auta miały M-pakiet + zawias sportowy (czyli ten najtwardszy, zwykły jest bardziej miękki, opcją jest adaptacyjny - to musi być petarda)

- Pomimo tego zawiasu, komfort był na dobrym poziomie, czuć, że coś tam się dzieje pod kołami, ale w życiu bym nie powiedział, że było twardo, że zęby powybija, etc.

- Joystick do zmiany biegów nie jest aż tak wygodny w obsłudze. Jest mały, krótki, chwyta się go jakby nisko i na szerokość, gdzie klasyczne wybieraki łapało się "na wysokość" i przesuwało. Tutaj się klika w dół wybierając przełożenia. Nie jest źle, może wymaga przyzwyczajenia się

- Automat - tu pisać chyba nie trzeba, działa perfekcyjnie zawsze i wszędzie

- SIlnik - więcej będę mógł powiedzieć we wtorek jak się przejadę porządniej, ale tyle co teraz miałem okazję: 2.0d sprawnie idzie. But na 50-60% i auto szybko osiąga 70-80 km/h. Raz dałem full kickdown i szedł szczerze mówiąc jedynie minimalnie szybciej niż przy bucie na 50-60%, czuć było, że automat prędko zmienia biegi, bo na wyższych obrotach diesel już puchnie, gdzie jak pamiętam co robiła benzyna w 440i to tam na wyższych obrotach to był po prostu przeciąg. Mnie interesuje 330i RWD lub 330e, tym musiałbym się przejechać.


Z tego co mi mówili sprzedawcy, to 330i jest wyraźnie szybsza od 320d, ma świetny i rasowy dźwięk, znacznie lepszy od poprzedniej F30 330i. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że 2.0i ma teraz moment 400 Nm (zamiast 350 jak w F30), czego nie osiąga praktycznie żaden silnik R6/V6 N/A sprzed paru lat (M54B30 miało 300 Nm). Swoją drogą: to 320d też ma 400 Nm, a jak wiemy, Nm w benzynie robią dużo większą robotę ze względu na krótsze przełożenia. Nie mogę się doczekać jazdy 330i!


- Prowadzenie jest dobre, nie czułem jakiejś wielkiej różnicy w stosunku do E90 przy takich prędkościach (podobnie było podczas jazdy F32 440i), choć może i było trochę mniej przechyłów (body roll), co by znaczyło, że auto jest faktycznie sztywniejsze


- Udało mi się sprawdzić asystentów parkowania.

--- Asystent cofania zapamiętuje ostatnie 50m i po wbiciu R i wybraniu tej opcji, sam kręci kierownicą i wyprowadza do punktu początkowego :D

--- Park Assist jednak mnie pozamiatał totalnie. Jechałem wzdłuż aut ustawionych równolegle, sam znalazł miejsce. Pozostało się zatrzymać, wcisnąć literkę P na ekranie, od tego momentu samochód robi już wszystko sam. Sam wbija R, sam kręci kierownicą, dojeżdża jednak dość blisko do samochodów, więc trzeba mocno patrzeć. Potem sam zapina D, podjeżdża do przodu, znowu R żeby wyrównać się i daje powiadomienie dźwiękowe, że zakończył manewr. Potem można kliknąć czerwoną strzałkę i asystent również sam wyjedzie z tegoż miejsca. Niesamowita sprawa. Kamer 360 nie zdążyłem już zobaczyć, a są w opcji.


- Nawigacja nie jest jeszcze dostępna, nie dostali kodów

- z tego też powodu czytanie znaków drogowych nie działało

- tempomat działa dobrze, fajnie wyświetla na zielono wszystko


- Zegary. Coś, o co się najbardziej obawiałem. Czy da się z tym żyć? Zwłaszcza ten obrotomierz, który jest przeciwbieżny...Szczerze? Nie robi to :D Jak się jeździ automatem, to to jest tylko informacja. Samo sobie tam skacze i jest okej.

- Jakość obrazu na zegarach jak i na wyświetlaczu głównym jest porażająca, ultra czytelne.

- Responsywność systemu info-rozrywki bardzo dobra


IMG-0499.jpg

IMG-0501.jpg

IMG-0502.jpg

IMG-0503.jpg

IMG-0504.jpg

IMG-0507.jpg

IMG-0509.jpg

IMG-0513.jpg

IMG-0514.jpg

IMG-0517.jpg

IMG-0521.jpg

IMG-0525.jpg

IMG-0533.jpg

IMG-0534.jpg

IMG-0535.jpg

IMG-0539.jpg

IMG-0540.jpg

IMG-0541.jpg

IMG-0543.jpg





Film

icon3.png G30 530i xDrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

265 tys za 320d he he

 

No ale popatrz nówka sztuka, premium i "niewielu" szybko się do takiej przesiądzie, a przede wszystkim "nie biała" , no bo jak można białym autem jeździć :duh: :mrgreen: , a tak na poważnie pewnie z 30 a może więcej da się z tej ceny zbić, co i tak jest moim zdaniem dużo zwłaszcza że to praktycznie ten sam diesel co w F30, no ok , z małymi zmianami, kwestią jest czy wartymi tej ceny ?

Auto fajne, ta szarość też nawet spoko, choć na dzień dzisiejszy jak dla mnie to zielony metalik alpiny jest chyba jedynym kolorem którym byłbym zainteresowany.

Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również byłem dziś na premierze i przejechałem się tym autem. Poniżej opis, zdjęcia i na końcu film.



W zależności od salonu były różne kolory. Tu gdzie ja byłem, to zamiast reklamowanego Portimao Blue, był Dravit Grey -


- miało obłędny środek: skóry sport w kolorze toffi oraz ciemnobrązowe drewno - dla mnie to jest niemalże ideał.

 


Kolego dokładnie taką konfiguracje ja zamówiłem jeżeli chodzi o kolor lakieru, skór, dekorów oraz felg. Byłem dzisiaj oglądać swoją sztukę ale w garażu BMW - jestem załamany kolorem :duh: jeszcze liczę, że w świetle dziennym się uratuje, jeżeli nie to czeka mnie oklejenie całego auta :idea:


Jak wbiłem bieg żeby autem trochę odjechać to na wyświetlaczu wybiło "tryb transportowy" taka ciekawostka. Swoją sztukę odbieram w czwartek, niestety nie zamówiłem tylnego spojlera, może dorzucę czarny no i nie było możliwości zamówienia czarnej nerki ale to zamówię jak pojawi się możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

265 tys za 320d he he

 

No ale popatrz nówka sztuka, premium i "niewielu" szybko się do takiej przesiądzie, a przede wszystkim "nie biała" , no bo jak można białym autem jeździć :duh: :mrgreen: , a tak na poważnie pewnie z 30 a może więcej da się z tej ceny zbić, co i tak jest moim zdaniem dużo zwłaszcza że to praktycznie ten sam diesel co w F30, no ok , z małymi zmianami, kwestią jest czy wartymi tej ceny ?

Auto fajne, ta szarość też nawet spoko, choć na dzień dzisiejszy jak dla mnie to zielony metalik alpiny jest chyba jedynym kolorem którym byłbym zainteresowany.

 

Cena nie jest niska, to prawda. Ale należy też pamiętać, że auta same w sobie po prostu drożeją, to jest trend zauważalny już od wielu lat i to pośród wszystkich marek. Za byle Skodę też już trzeba położyć pewnie 60-80k, żeby to miało ręce i nogi, gdzie kiedyś za tyle można było mieć np. Mondeo, które teraz z kolei 100-120k.

Ile z tej ceny jest do zbicia tego nie wiem, ale mogę powiedzieć, że znajomy w pracy ma 420d GC i z 280k stargował jakoś na 220-230k, w każdym razie naprawdę solidny upust.

I zgadzam się z Tobą, że zielony kolor od Alpiny wymiata, bardzo bym taki chciał :) Czy auto jest warte swojej ceny? Ciężko mi stwierdzić po tak krótkim spotkaniu z autem. Na pewno ilość bajerów i ogólny wygląd są na plus. Pytanie co możemy lepszego dostać w niższej cenie, powiedzmy do 170-180k. Albo podstawę 3er bez niczego albo nie wiem...jakaś Kia Optima czy inny Passat. Czy są one porównywalne z 3er? Niech każdy sam oceni czy warto dopłacić.

 

Kolego dokładnie taką konfiguracje ja zamówiłem jeżeli chodzi o kolor lakieru, skór, dekorów oraz felg. Byłem dzisiaj oglądać swoją sztukę ale w garażu BMW - jestem załamany kolorem :duh: jeszcze liczę, że w świetle dziennym się uratuje, jeżeli nie to czeka mnie oklejenie całego auta :idea:


Jak wbiłem bieg żeby autem trochę odjechać to na wyświetlaczu wybiło "tryb transportowy" taka ciekawostka. Swoją sztukę odbieram w czwartek, niestety nie zamówiłem tylnego spojlera, może dorzucę czarny no i nie było możliwości zamówienia czarnej nerki ale to zamówię jak pojawi się możliwość.

 

Sprzedawca mi powiedział, że ten kolor wygląda nieco inaczej pod słońcem, w salonie było dość mocne oświetlenie, więc to też inaczej. A dalej to już gusta i guściki, mi się kolor podobał. Ciekaw jestem Portimao Blue. Również dowiedziałem się, że od teraz jest możliwość fabrycznego zamówienia czarnej nerki (dotychczas to była rzecz opcjonalna bodajże z pakietu M Performance, montowane już po odbiorze auta).

icon3.png G30 530i xDrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny samochód. Dla mnie kosmos totalny.

Nie mogę się doczekać jak go zobaczę na żywo, a co dopiero wsiądę w 340i.

Szkoda, że przedliftowe G20 nie nazywa się 335i. :8)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi powalające wrażenie, szczególnie w takim kolorze (bo w białym to nie wyróżnia się za bardzo, a jechałem dziś też za nim i widziałem). Ktoś tu się pytał czy warte swojej ceny, czy się różni od F30. No to właśnie choćby wyglądem, który jest znacznie lepszy, więcej miejsca, może trochę lepsze prowadzenie, lepsze wykonanie, lepsze osiągi.

icon3.png G30 530i xDrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też oglądałem nowe G20 w Inchcape we Wrocławiu.


Niestety, wszystkie auta były w M Pakiecie, a ja konfigurowałem właśnie Davit Grey z Koniakowym wnętrzem, ale w pakiecie Sportline, a nie M Sport.

Interfejs komputerowy robi znakomite wrażenie, jest szybki i wrażliwy na dotyk.

Kierownica z M Pakietu ma moim zdaniem za gruby wieniec, który czyni ją bardzo niewygodną. W Audi i Alfie Romeo kierownice lepiej leżą w dłoniach.

Gałka zmiany biegów też wydaje się krokiem w tył w stosunku do tego, co mamy w G30.


Czy ktoś widział G20 w Sunset Orange lub Snapper Blue? Czy Snapper będzie w ogóle oferowany w G20?


Podsumowując ogólne wrażenia obcowania z autem to jestem mile zaskoczony.

Pod względem designu dalej na 1 miejscu u mnie Peugeot 508, który jednak (przynajmniej do momentu debiutu wersji hybrydowej, która ma przyspieszać do setki w 4 sekundy) pod względem dynamiki i wyposażenia (brak wentylacji skórzanych foteli AGR !!! :duh: oraz podgrzewania kierownicy) nie wytrzymuje porównania z G20.

Giulia jeździ obłędnie, ale cenowo nie jest aż tak atrakcyjna, jakby się mogło wydawać, a wnętrze jest o klasę gorsze od tego, w A4/A5 i G20.

A4 i A5 w bazowych wersjach nie ma nic, na dodatek dychawiczne 1.4 z napędem na przód. Przy A5 Sportback w porządnej wersji z Quattro i 2.0 tsi cennik zaczyna się od 210K, a to jest dla mnie o dobre kilkadziesiąt za dużo

Jedyna alternatywa moim zdaniem to Kia Stinger, gdzie za 180 mamy kompletnie wyposażone GT-Line, ale Kia daje rabaty w wysokości 5% i jeszcze każe za nie całować po rękach :duh:


Jeśli za parę miesięcy brokerzy wyjdą z ofertami upustów 20-25% na G20 to dla mnie nie będzie konkurencji.

Za dużo mniej, niż 200K dostaniemy auto marki premium z RWD, pakietem M sport lub Sportline, akustycznymi szybami i całą stertą innych udogodnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to muszę powiedzieć, że salon blisko mnie się postarał.


Na salonie wystawione były 2 modele, oba m-pakiet. Sunset orange oraz biały (alpine white) z pełnym pakietem m-performance.


Do jazd były 320xd (portimao blue), 320i (mineral white) oraz 330i (mineral white) na felgach 20" m-performance i zawias m.


Więc tak, modele na salonie, sunset orange jest obłędny. Jednocześnie w porównaniu do białym z m-perf optycznie wydaje się duuużo mniejszym samochodem. Biały z dodatkami również pierwsza klasa.


Na zewnątrz portimao blue, kolor piękny, choć jednak wpada pod pewnymi kątami w odcień fioletu i nie jestem pewien czy to do mnie przemawia.


Wrażenia z jazdy, chciałem koniecznie przejechać się 320xd oraz 330i gdyż są w tej samej cenie i jeszcze się nad nimi zastanawiałem, oczekiwałem dość zbliżonych wrażeń, jednak nic bardziej mylnego. 330i w porównaniu do 320d to petarda. 320d niczym mnie nie zachwycił, jeśli chodzi o dynamikę jazdy. Co innego 330i, choć dźwięk moim zdaniem jest w kabinie przesadzony, szczególnie że nawet w kabinie brzmi jak 4 cylindrowy, już mogliby z tych głośników puścić coś lepszego ;) Po tych jazdach już wiem, że będzie to na pewno 330i :)


Komfort jazdy 330i, na zawieszeniu sportowym m oraz 20" felgach m-performance - spodziewałem się czegoś duuużo gorszego. Jest sztywno, ale w żadnym stopniu nie jest uciążliwie. Myślę, że adaptacyjne zawieszenie i spokojnie felgi 20" dają rade. 320 była na 19 i zawieszeniu standardowym i było bardziej komfortowo, ale różnica nie była gigantyczna.


Cały samochód ogólnie rewelacja, mnie powalił na kolana, szczególnie, że przesiadam się z VW ;)


ALE, żeby nie było tak kolorowo, widać w kilku miejscach oszczędności - kratki nawiewów, przyciski do podgrzewania siedzeń - troche tandetny plastik. Również uchwyt/podłokietnik drzwi nie jest jakieś super jakości. Ale to chyba jedyne 3 rzeczy, na które zwróciłem uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh jeden prawdziwek tu recenzuje, że biały to padaka :D dobre... Auto w cenie akuratnej do tego co oferuje. Byle f30 w m-paku 190k w uboższej wersji. Technologia idzie do przodu to akurat te 10% jest droższe, niestety tak jest wszedzie.


Kolor kwestia gustu, biała dla mnie pięknie się prezentuje, dużo lepiej niż czarna - ale wiadomo kwestia gustu. Kolega recenzent pisze o pięknym wnętrzu w tofii... z kolei dla mnie to wiocha i kacaraba totalna, w życiu takiego czegoś bym nie wybrał, coś paskudnego., obrzydliwego, wolałby grande punto w materiale czarnym.


Co do auta - widziałem dzisiaj na żywo. Prezentuje się pięknie, jak nie bmw, totalny szał. Auto totalnie z innej generacji, jakby odcięła się od kontynuacji serii 3 - zupełnie inny model. F30 widać, że ma kontynuowaną i poprawioną linię e90, G20 w niczym nie przypomina F30. Auto piękne, lampy przód tył super, wnętrze też. Jak patrze na f30 w mpaku mam ochote utopić to auto.. totalny szok, przeskok ogromny.


Piękne auto, jedynie lusterka i gałka biegów w stosunku do f30 nie podobają mi się reszta to kosmos i przepaść.

Edytowane przez Lucekj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zewnątrz portimao blue, kolor piękny, choć jednak wpada pod pewnymi kątami w odcień fioletu i nie jestem pewien czy to do mnie przemawia.

 

Ja tam uwielbiam fioletowy, zatem to dobre wieści na temat Portimao :D Widziałem 4er Cabrio Twilight Purple i prezentuje się świetnie, choć wyróżnia się mocno (może nawet aż za bardzo). Który to salon był aż tak dobrze przygotowany? Jak oceniasz elastyczność 330i, jak wypada w stosunku do 320d? Naprawdę to aż tak mocno ciągnie? Jest wgniot w fotel? Dźwięk rzeczywiście lepszy w stosunku do F30?

 

Kolor kwestia gustu, biała dla mnie pięknie się prezentuje, dużo lepiej niż czarna - ale wiadomo kwestia gustu. Kolega recenzent pisze o pięknym wnętrzu w tofii... z kolei dla mnie to wiocha i kacaraba totalna, w życiu takiego czegoś bym nie wybrał, coś paskudnego., obrzydliwego, wolałby grande punto w materiale czarnym.

 

Kolor kwestia gustu, to prawda. Co nie zmienia faktu, że auto w kolorze białym najzwyczajniej w świecie totalnie wtapia się w tłum i totalnie nie widać po nim, że to BMW, ot kolejny biały samochód na ulicy, jakich multum, z daleka ciężko odróżnić czy to F30, G20, a może Kia Optima. Ale to tylko moje zdanie. Według mnie trochę szkoda tak pięknej karoserii, ale wiadomo, każdemu się podoba co innego.


A tak to wychodzi na to, że jak dotąd główną wadą tego auta jest zbyt gruba kierownica.

icon3.png G30 530i xDrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zewnątrz portimao blue, kolor piękny, choć jednak wpada pod pewnymi kątami w odcień fioletu i nie jestem pewien czy to do mnie przemawia.

 

Ja tam uwielbiam fioletowy, zatem to dobre wieści na temat Portimao :D Widziałem 4er Cabrio Twilight Purple i prezentuje się świetnie, choć wyróżnia się mocno (może nawet aż za bardzo). Który to salon był aż tak dobrze przygotowany? Jak oceniasz elastyczność 330i, jak wypada w stosunku do 320d? Naprawdę to aż tak mocno ciągnie? Jest wgniot w fotel? Dźwięk rzeczywiście lepszy w stosunku do F30?

 

Kolor kwestia gustu, biała dla mnie pięknie się prezentuje, dużo lepiej niż czarna - ale wiadomo kwestia gustu. Kolega recenzent pisze o pięknym wnętrzu w tofii... z kolei dla mnie to wiocha i kacaraba totalna, w życiu takiego czegoś bym nie wybrał, coś paskudnego., obrzydliwego, wolałby grande punto w materiale czarnym.

 

Kolor kwestia gustu, to prawda. Co nie zmienia faktu, że auto w kolorze białym najzwyczajniej w świecie totalnie wtapia się w tłum i totalnie nie widać po nim, że to BMW, ot kolejny biały samochód na ulicy, jakich multum, z daleka ciężko odróżnić czy to F30, G20, a może Kia Optima. Ale to tylko moje zdanie. Według mnie trochę szkoda tak pięknej karoserii, ale wiadomo, każdemu się podoba co innego.


A tak to wychodzi na to, że jak dotąd główną wadą tego auta jest zbyt gruba kierownica.

 

Tak samo jak białe, czarne czy niebieskie :) Poza tym niebieski w mpaku(Portimao) dużo mniej podoba mi się niż w f30 - zupełnie inny. Co do kierki to racja, zapomniałem o tym wspomnieć, strasznie gruba i dziwacznie się trzyma, pierwsze wrażenie negatywne.



Teraz pytanie co to za seria G20 bo z serią 3 ma niewiele wspólnego :) Coś pomiędzy 3 i 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zewnątrz portimao blue, kolor piękny, choć jednak wpada pod pewnymi kątami w odcień fioletu i nie jestem pewien czy to do mnie przemawia.

 

Ja tam uwielbiam fioletowy, zatem to dobre wieści na temat Portimao :D Widziałem 4er Cabrio Twilight Purple i prezentuje się świetnie, choć wyróżnia się mocno (może nawet aż za bardzo). Który to salon był aż tak dobrze przygotowany? Jak oceniasz elastyczność 330i, jak wypada w stosunku do 320d? Naprawdę to aż tak mocno ciągnie? Jest wgniot w fotel? Dźwięk rzeczywiście lepszy w stosunku do F30?

 

Salon BMW Sikora Mikołów.


Nigdy nie prowadziłem f30 w takich wersjach, więc nie powiem jak porównanie. Natomiast jechałem 440ix, no to wiadomo 330i wiele brakuje, ale różnica chyba mniejsza, niż pomiędzy 330i a 320d. Wgniot w fotel, no powiem tyle, że w 320d praktycznie go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALE, żeby nie było tak kolorowo, widać w kilku miejscach oszczędności - kratki nawiewów, przyciski do podgrzewania siedzeń - troche tandetny plastik. Również uchwyt/podłokietnik drzwi nie jest jakieś super jakości. Ale to chyba jedyne 3 rzeczy, na które zwróciłem uwagę.
Klapka od wlewu paliwa też z plastiku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również byłem dziś na premierze i przejechałem się tym autem. Poniżej opis, zdjęcia i na końcu film.


- Prowadzenie jest dobre, nie czułem jakiejś wielkiej różnicy w stosunku do E90 przy takich prędkościach (podobnie było podczas jazdy F32 440i), choć może i było trochę mniej przechyłów (body roll), co by znaczyło, że auto jest faktycznie sztywniejsze

 

A jak konkretnie wyciszenie? Duża poprawa względem F30? I jak się ma do Serii 5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak konkretnie wyciszenie? Duża poprawa względem F30? I jak się ma do Serii 5?

 

Jest lepiej. Porównuję do mojego klekota i jest ciszej, wiatr i silnik słychać mniej szum opon nie wiem czy lepiej czy nie bo to zależy co za guma tam była . Ciężko ocenić jak jazda próbna to jakieś 6km po Krakowie. Udało mi się rozpędzić do 90 max, dla mnie prawdziwy test byłby na autostradzie bo powyżej 120 w F30 nie jest dość głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również byłem dziś na premierze i przejechałem się tym autem. Poniżej opis, zdjęcia i na końcu film.


- Prowadzenie jest dobre, nie czułem jakiejś wielkiej różnicy w stosunku do E90 przy takich prędkościach (podobnie było podczas jazdy F32 440i), choć może i było trochę mniej przechyłów (body roll), co by znaczyło, że auto jest faktycznie sztywniejsze

 

A jak konkretnie wyciszenie? Duża poprawa względem F30? I jak się ma do Serii 5?

 

G30 540i też jechałem, F32 440i również, na wyciszenie jakoś nie zwróciłem uwagi w tych autach, ale tyle co zapamiętałem to: 440i darła mordę potwornie przez zestaw Power and Sound Kit. Niesamowite emocje, wybitnie mi podpasowało to auto, jeszcze niedawno było na sprzedaż (za blisko 350k, chyba niemal jedyne takie w Polsce). Piątka na pewno lepiej wyciszona, to jest wielki okręt, tam silnik było słychać dużo mniej. Tu w G20 też cicho, dopóki nie wdepniesz, wtedy słychać diesla, ale nie był to jakoś specjalnie nachalny dźwięk. Dźwięku 330i/320d w F30 nie znam. W każdym razie na pewno nie jest głośno i pod tym względem nie ma problemu. Jeśli uda mi się odbyć kolejną jazdę, to może uda się rozpędzić auto i wtedy powiem coś więcej.


 

Teraz pytanie co to za seria G20 bo z serią 3 ma niewiele wspólnego :) Coś pomiędzy 3 i 5.

 

Coś w tym jest. Jak po jeździe wróciłem do E90, to od razu odczułem jej zwinność i zwartość. Nie żeby w G20 był z tym problem, ale auto jest wyczuwalnie większe. W 5er G30 już czułem problem, bo to bydlę ma 5m długości i czuć było, że po mieście jeździć tym się za bardzo nie da.

icon3.png G30 530i xDrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak po jeździe wróciłem do E90, to od razu odczułem jej zwinność i zwartość. Nie żeby w G20 był z tym problem, ale auto jest wyczuwalnie większe.

 

Bo jeździsz E90. Różnica między E90 a F30 była wyczuwalna i to znacznie, między F30, a G20 nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję przejechać sie wczoraj 330i.

Po pierwsze , co mnie zaskoczyło, to znacznie lepsze wyciszenie wnętrza. Mimo tego , że jechałem w deszczu i przy silnym wietrze, było nieporównanie ciszej, niż w moim F31 .Rozpędziłem się do 160km/h i naprawdę z niedowierzaniem patrzyłem na prędkościomierz , bo specjalnie nie było czuć prędkości. Zlikwidowano wreszcie te uciążliwe szumy z okolic lusterek i słupków A ,tak wkurzające przy F30/F31 ( auto miało szyby akustyczne) .

Brzmienie silnika generalnie OK, chociaż przy dobrym wyciszeniu silnik słychać dosyć oszczędnie i np w trybie sport oczekiwałem głośniejszego "wycia" . Po wdepnięciu nie czuć jakiegoś szaleństwa ,przynajmniej na fotelu kierowcy, chociaż pasażerowie twierdzili, że ich porządnie "wciskało" :) .

Troche przerażało mnie wyświetlane spalanie średnie ( 14,8l/100) , ale rozumiem, że demówka była ostro traktowana

Fotele całkiem OK, jechałem na standardowej wersji dla M pakietu, czyli alcantara +skóra. Są wygodne i dużo bardziej miękkie, niż "skórzana" tapicerka w moim aktualnym F31. Czuć oczywiście także nieco większą przestrzeń, ale dużej różnicy nie ma.

Kierownica rzeczywiście gruba , ale ja takie lubię, więc mi nie przeszkadzała.

Pozytywnie zaskoczyła mnie jakość obu wyświetlaczy . Nie zauważyłem żadnej pikselozy , obraz jest ostry jak żyleta, czego niestety nie da się powiedzieć o wyświetlaczach w Audi czy Mercedesie . Mimo , że nie przepadam za elektronicznymi kokpitami , z tym da się jakoś żyć

Co mnie wkurzyło to oczywiście brak obsługiwanego języka polskiego przy inteligentnym asystencie głosowym. Niestety dla BMW nadal jesteśmy 3 światem :( . Nie ma także zachwalanych przez BMW funkcji typu np Connected Music . Obsługa Spotify jest w podstawowym zakresie - podobnie to wygląda , jak w poprzednich generacjach. Szkoda, bo np Volvo ma zintegrowany Spotify z pełną obsługą , bez konieczności podpinania telefonu. Osługa coś tam co prawda gadała o możliwości podpięcia Deezera , ale nic więcej nie udało mi sie ustalić

Natomiast system audio ( Harmann Cardon) pozytywnie mnie zaskoczył. Gra to całkiem przyjemnie, zwłaszcza po dodaniu maksymalnego Surround w opcjach, aczkolwiek nie da się porównać do B&W , który miałem okazję słyszeć w nowych Volvo.

Kolejna rzecz to działanie asystenta utrzymania na pasie ruchu - reaguje bardzo agresywnie , można się przestraszyć :) , ale może tak powinno być .... nie wiem .


Podsumowując - znaczny progres w stosunku do poprzedniej generacji , zwłaszcza jeżeli chodzi o wyciszenie oraz ogólną jakość wykończenia i spasowania elementów wnętrza. Temu autu zdecydowanie bliżej do 5-tki niż do starej trójki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.