Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

dlaczego w takim razie tak to wyglada? nie ma juz hasla radosc z jazdy?:p

 

Hasło jak najbardziej prawdziwe tylko uderza w inną grupę użytkowników :( .

Teraz przyjemność jest dla księgowych, krawcowych i innych kobiet, co nie potrzebuja czuć auta w zakręcie, są za to multimedia i inne wodotryski które umilają niektórym jazdę.

Porozmawiaj z kilkoma kobietami o samochodach, co jest dla nich ważne w aucie.

Dowiesz sie jakie jest nowe BMW.

Dla kierowcy przyjemności prowadzenia juz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przy normalnej jeżdzie 3 litry. Jak będziesz cisnął to na pewno różnica się powiększy 4-5. U mnie jak jadę bardzo spokojnie w mieście to 8,2., a średnio z 37 tys. km 10,8 z czego większość to miasto i też lubię dynamicznie jeździć, ale bez katowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najwazniejsza jest maglownica, czy cos z tym zrobili czy będzie podobna do G30/31.

Bo jezeli bedzie podobna to na pewno nie kupie nigdy G20.

Zero informacji przenoszonych z drogi i zbyt luźno stoi w pozycji 0.

Tak więc czekam na info od pierwszych użytkowników.

 

Wygląda na to, że nic się nie zmieniło:

Czy wszystkie nowe BMW z serii G się tak prowadzą? Co z F30, też jest taki "luz" przy jeździe na wprost?

 

Ja z ciekawości sprawdziłem i u mnie zdecydowanie nie ma takiego luzu. 7 marzec premiera, więc będę mógł sprawdzić jaka różnica sam jak to jest z. Może coś poprawili do tej pory od premiery dla dziennikarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie 7 marca jest premiera?

 

Ja dostałem maila chyba tydzień temu, a dzisiaj dzwonili z BMW Dobrzański w Krakowie i pytali czy dostałem i czy jestem zainteresowany. Premierę maja 7ego marca i zapraszali. Nie wydaje mi się żeby to była zamknięta premiera. Po prostu kontaktują się z klientami, którzy kupili u nich auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F30 nie ma takiego luzu ale moim zdaniem też jest on sporo za duży. To nie tyle jest luz co brak oporu, przez to jadąc nie mamy wrażenia trzymania kierunku jazdy. Moim zdaniem im wolniej sie jedzie tym gorzej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie widze ze w kilku wątkach siejecie zamęt.

Miałem e90 z elektrycznym wspomaganiem i prowadziło sie wybornie.

ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE NIE JEST PRZYCZYNĄ.

Moim zdaniem problem powstał wraz z dodaniem trybów jazdy czyli seria F.

Niby auto dobrze sie prowadzi ale tego nie czuc na kierownicy.

Wszystkie Fki i G mają bardzo słaby opór w pozycji 0.

Auto jedzie prosto ale nie mozemy tego poczuć.

W nowej G30 - (G20 nie jeździłem) jest sporo gorzej niż w serii F.

Softem coś da radę poprawić, bo widzę jaka jest np róznica pomiedzy Alpiną a BMW.

Ale zarówno jeden jak i drugi soft ma zalety i wady i w zadnym wypadku nie jest idealnie.

Teraz pozostaje czekać na 9 marca - Aczkolwiek filmik z g20 pokazuje że maglownica bardzo podobna do G30 - niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie które ostatnie BMW miały jeszcze hydrauliczny układ wspomagania?

 

E90?

 

I to nie każde. W opcji był Servotronic. Jak klient chciał to zamawiał. Do tej pory nie mogłem zweryfikować ale w zeszłym tygodniu jechałem pierwszy raz w życiu kolegi F30. Bawiłem się trybami jazdy itp. Stwierdzam, że różnica pomiędzy e9x, a f3x jest ogromna w układzie kierowniczym. Na niekorzyść f3x. Czuć to w kierownicy. Jakby się prowadziło kierownicę na symulatorze albo Forza Horizon na xboxie. Niby jest feedback ale minimalny. W e9x, czuć dużo więcej.


Pytanie, w którą stronę pójdzie g2x?

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dokładnie takie same mam odczucia co do ukladu kierowniczego wszystkich serii F jak koledzy powyżej sztuczny, nie czujemy auta, nie wiedomo co się dzieje z kołami dosłownie jak na PS3 co zwłaszcza na śliskiej nawierzchni powoduje że boje się szybciej jeździć kompletnie nie czuję auta i nie chce takim czymś jeździć.

Elektryczne wspomaganie nie jest przyczyną bo takie miało już większość e90 i e8x z nowszych roczników i prowadzily się super bardzo lubię prowadzenie tych modeli właśnie z elektrycznym wspomaganiem. Miałem nadzieję,że w serii G będzie lepiej ale wygląda na to że jeszcze gorzej. Nie jeździłem dłużej F80 i F82 ale tam przy pierwszym kontakcie w trybie komfort wydaje się być znośnie zwykłe wersje są dla mnie nie do zaakceptowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by zrobić klasyfikację modeli BMW pod tym względem. Coś w stylu:

E90 > F10 > F30 > G20 > G30

Generalnie wychodzi, że im nowszy model, tym czucie drogi jest mniejsze ale może są jakieś wyjątki od tej reguły.

Jakie inne BMW dają odpowiedni feedback na kierownicy?

Porównanie najnowszej x3 z poprzednią powinno dać pogląd na to w którą stronę zmierzamy :mrgreen:

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co te samochody są coraz większe?

G20 jest prawie 20 cm dłuższe od E90.

Jeszcze trochę to następca G20 osiagnie wielkość E39.

Bo niby każdy tego oczekuje, np dziennikarze gdy porównują serię 3 z passatem, mondeo, czy superbem.

Wiele osób z pracy mi mówiło, ze bez sensu jest kupowac takie małe bmw, bo za te pieniądze możesz kupić passata, czy mondeo. Ale mi takie małe e91 pasuje, mimo rodziny 2+2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak do tego ma wersja napędowa tj. xDrive vs RWD, ma to znaczenie?

 

Bardziej ma znacznie czy masz opcję 2VL, czy nie - to jest zmienny sportowy układ kierowniczy. Niestety w trybie Comfort w pozycji 0 +/- 10 st. jest słabe wyczucie. Przy większym wychyleniu kierownicy jest już większy opór, albo przy większych prędkościach - pow. 120 km/h. W trybach SPORT/SPORT+ jest już zdecydowanie lepiej. Tylko wtedy też kierownica chodzi dość cieżko jak na parkowanie po mieście.


Moim zdaniem to tak zostało zaprojektowane. Po co to zrobili? NIe wiem? Może tego teraz oczekuje większość kierowców? Da się do tego przyzwyczaić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Po co te samochody są coraz większe?

G20 jest prawie 20 cm dłuższe od E90.

Jeszcze trochę to następca G20 osiagnie wielkość E39.

 

To chyba juz bo f30 było krótsze o 16 cm od e39 :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób z pracy mi mówiło, ze bez sensu jest kupowac takie małe bmw, bo za te pieniądze możesz kupić passata, czy mondeo. Ale mi takie małe e91 pasuje, mimo rodziny 2+2.

 

Dokładnie ja mam to samo, przed zakupem F31, zastanawiałem się nad G31 lub A6 z racji psów o których kiedyś wspomniałem, plany co do psów zostały zrewidowane bo zamiast molosa padł wybór boksera więc stwierdziłem że tyle miejsca na dwójkę dorosłych plus średni pies/sy spokojnie wystarczy, ziemniaków czy olbrzymiej pustej przestrzeni przewozić nie zamierzam. Pomijając ten element to do pokonywania tras we dwójkę czy ewentualnie w czwórkę F31 w zupełności wystarczy, a dodatkowo nie jest takim klocem jak np A6.

Kwestię "prestiżu" pozostawiam w tyle bo jest dla mnie subiektywna, natomiast jedyne co się mogę zgodzić to jednak jakość wykonania tych większych modeli jest lepsza, w F30/31 oczywiście można ponarzekać ale nie jest tak tragicznie, rozpatrując całokształt seria 3 do dla mnie pewien kompromis .

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.