Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze ja mam inne odczucia. W comfort kierownica chodzi jak w sony playstation z forcefedbackiem - bardzo lekko czyli tak lekko jak dla jakiejś blondynki.

... Na sport jest o klase lepiej, ale na śroku nadal jest za mały opór ( przy predkosciach do 120km/h) - oczywiscie jak dla mnie.

 

Chyba dawno nie jeździłeś autami niższej klasy w którcyh jest o wiele lżej. Może wyciągnij bezpiecznik od wspomagania? :wink:


A tak serio to myślę, że dla większości ludzi jest OK i dlatego tak to skalibrowali. BMW chcę sprzedać jak najwięcej aut, więc mierzą w jak największą publikę, patrz np styl G20 w gustach bardziej Azji niż Zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe porównanie M2 Competition versus M340i xd :cool2:


https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1577243

Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślę że nawet bardzo ciekawe, świadczące oczywiście o tym że nowa M-ka będzie niezłym pociskiem( czytałem że 480 HP- 3.5 do 100 i 6.7 do 160 + 4x4), ale nie może być inaczej w obliczu konkurencji która też poszła dosyć do przodu w sensie osiągów. Co oczywiście nie znaczy że mapowane 340i nie będzie blisko osiągów m-ki, celowo nie wspominam o przysłowiowej " radości z jazdy" bo ta moim zdaniem jest subiektywna i ściśle zależna od osobistych preferencji i celu użytkowania takiego auta. Tak na marginesie fajne są te porównania Mata z C.W, musi mieć dobry układ z bmw bo bardzo często dostaje auto do jakichkolwiek testów na długo przed wieloma innymi. Na sam koniec osobiście zastanawiam się nad osiągami nowego topowego klekota skoro ponoć zmieniają go z 335d na M340d to oczekiwałbym osiągów bliskich 340i , skoro M550d po chipie robi takie rzeczy

to taki M340d nie powinien wiele ustępować nie mówię temu z filmiku ale chociażby serii . Kwestia tego ile turbo/ kompres tam wsadzą i czy nie pójdą na łatwiznę bo jak czytam to może być tylko o 13 kuni więcej niż obecne 335d, jeśli tak to w moim wypadku zakup nie byłby chyba wartym zachodu, zwłaszcza po podniesieniu mocy które planuję na wiosnę. Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż strach pomyśleć co będzie jeśli BMW opracuje do tego modelu MPPK :D . Osiągi na poziomie M5;) Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam, że 320i z manualem będzie tańsze od 330i o około 20 tysięcy i o 10 z przekładnią automatyczną.

Niby silniki są te same, ale z tego co się orientuję to chiptuning 320i daje około 230-240 koni, a 330i 300-310. Nie wiem, skąd różnica. Ktoś z was wie więcej na ten temat? Dla mnie seryjne 320i jest trochę za słabe, a nie chcę ryzykować utraty gwarancji chiptuningiem i pewnie będę konfigurowal w marcu u brokera 330i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie coś się dzieje. Ciekawe czy będzie można zobaczyć w salonie lub się przejechać przed marcem. Bardzo na to liczę, bo G20 zamówiłem w listopadzie, a odbiór mam w połowie/pod koniec marca, czyli 5 miesięcy czekania...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie coś się dzieje. Ciekawe czy będzie można zobaczyć w salonie lub się przejechać przed marcem. Bardzo na to liczę, bo G20 zamówiłem w listopadzie, a odbiór mam w połowie/pod koniec marca, czyli 5 miesięcy czekania...

 

Jak zamówiłeś to i tak już po ptakach ;-)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego 1 ma zderzak z wersji US?

 

Może pod te nowe polskie małe tablice? :mrgreen: :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to mój pierwszy post na forum, a więc przede wszystkim witam wszystkich członków forum :)


Ja swoje BMW 330i G20 zamówiłem w ubiegłym roku i dzisiaj dostałem potwierdzone od dealera, że auto ma wyznaczoną datę produkcji na 6 lutego 2019 r. tj. zakończenia produkcji - aktualnie jest lakierowane :)


Polska premiera auta zaplanowana jest na 9 marca br. i niestety wcześniej nie będą możliwe jazdy próbne G20.

Analogicznie jak w przypadku premiery X5 - praktycznie do samego końca auta, które zostały zaprezentowane na salonie w dniu premiery były "zamaskowane" tzn. oklejone kamuflażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, to mój pierwszy post. pozdrawiam forumowiczów. :) .


Dzisiaj byłem w salonie Bawaria Motors w Warszawie porozmawiać o nowym G20.


Bmw 320i jest już dostępne w wewnętrznym konfiguratorze salonu. Cena bazowa na G20 320i Sedan (5H71) to 156200 zł brutto. Jest to wersja z manualną skrzynią biegów, której niestety nie można jeszcze zamawiać :mad2: . Dostępny w konfiguratorze jest tylko automat.

Na stronie http://www.bmw.pl oczywiście bez zmian. modelu 320i próżno tam szukać


Auta na placu i do jazd mają być dostępne dopiero w kwietniu a nie w marcu. Pracownicy salonu będą mieć szkolenie z tego modelu w lutym. -Takie informacje uzyskałem w salonie.

W praktyce termin maecowy jest nierzeczywisty. Mam nadziej, że sprzedawca się mylił... A auta w salonie i na placu do jazd będą już w marcu.



Proponowany rabat to 5% od ceny cennikowej.



Osobiście jestem zainteresowany 320i w manualu. Celuję w 150 tysięcy złotych po rabatach, aby zmieścić się w nowym limicie. Fajnie pomarzyć o 330i albo 340i w automacie, ale nawet przy wynajmie czy leasingu, znacząco przekraczałbym limit 150k zł i własny budżet :oops:


Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Limit to 150 tys netto + 50% nieodliczonego vat więc się bez problemu zmieścisz

 

Pewny jesteś?

 

Każdy, kto obecnie zamierza wziąć w leasing lub nająć auto kosztujące maksymalnie 134529 zł netto (165470 zł brutto) nie musi obawiać się nowych przepisów (oczywiście w zakresie samego leasingu, bo pozostałe wydatki typu paliwo, serwis, opony zostaną objęte 75-procentowym limitem). Jeśli samochód nie będzie droższy, to cały czynsz inicjalny i raty – tak jak do końca 2018 r. – będą w całości kosztem uzyskania przychodu.


Skąd taka kwota, skoro w ustawie podane jest 150 tys. zł? Otóż trzeba pamiętać o możliwości odliczenia 50% VAT, zatem na limit 150 tys. zł składa się cena netto samochodu oraz nieodliczona część VAT. To właśnie cena 134529 zł + nieodliczona połowa VAT od tej kwoty daje łącznie 150 tys. zł kosztów podatkowych.


Oczywiście dotyczy to podatników VAT użytkujących samochód w sposób mieszany (firmowy i prywatny). Dla nievatowców próg zostanie osiągnięty przez auto kosztujące 150 tys. zł brutto. Natomiast dla vatowców, którzy użytkują samochód wyłączenie w celach służbowych i którzy odliczają 100% VAT, progiem zaliczenia w koszty będzie kwota 150 tys. zł netto.

 

https://www.fmleasing.pl/aktualnosci/wrocili-z-pomyslem-ograniczenia-do-50-kosztow-samochodow-firmowych-a-dodatkowo-biora-sie-za-leasing-drozszych-aut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.