Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Są już oferty dealerów na otomoto:

Ale 270 tys za 320d z grzechotnikiem pod maską to przegięcie.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-xdrive-nowy-model-odbior-marzec-2019-ID6BBFGw.html#af17b5fd18

Diesel + automat + mpak to 199tys brutto. Poszaleli z opcjami i tyle.

Większość aut na drogach będzie wyglądała tak:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-20d-limuzyna-g20-nowy-taniej-ID6y9VFZ.html#c3b2d97d61

Czyli 320d+automat+jakiś dodatek w stylu lepsze światła da 180tys brutto po rabacie 15% wyjdzie 153tys brutto.

 

Poszaleli i to tak solidnie, ale ceny bazują na cenniku producenta który podobnie jak audi w B9 czy nowym A5 poszedł dosyć w górę, wydać na motor 2.0 w klekocie 270tyś to trzeba być nieźle nawiedzonym albo nie liczyć się z groszem, przy takim wyposażeniu to aż wstyd nie brać jakiejś V6, pomijając fakt że szanuję bmw za historię, rozumiem że jest to marka premium, to za połowę lub 60% tej kwoty można mieć octavkę RS na w miarę wypasie albo cuprę 4x4 , ewentualnie 520 jak kolega wyżej wspomina.

Ja wiem zaraz mi ktoś zarzuci że to nie marka premium, starszy model a materiały są słabszej jakości(tu aż nie chce mi się wymieniać felerów w f30/31) , niby tak ale komfort i wielkość są podobne, dalej osiągi silnika także, jest tam 4x4, już nawet pomijam fakt dużej przewagi miejsca w środku w kurze. Ta druga kalkulacja jest o wiele przyjemniejsza i za takie pieniążki już można się zastanawiać nad G20.

p44ahXld_o.jpg
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ewentualnie 520 jak kolega wyżej wspomina.

 

W Momencie jak zamawiający jest pod wpływem % albo dopalaczy :D Przecież ta brzydka locha powinna kosztować 1/3 ceny G20 , konkurować wizualnie moze z 2 AT .

Jakbym miał jeżdzić takim paszkwilem - zakupiłbym superba . Przepraszam za dosadność - ale jej wygląd to skandal IMO :)

Opublikowano

W wielu postach piszesz to samo... robi się to nude.

Krytykujesz G30 za wygląd a widzę, że w garażu też nie masz najpiękniejszych samochodów. Mydelniczka bez proporcji w213 i żaba A45 :?

"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Moderatorzy
Opublikowano

Czyli 320d+automat+jakiś dodatek w stylu lepsze światła da 180tys brutto po rabacie 15% wyjdzie 153tys brutto.

 

Robiłem skoromny konfig i wyszło za 320d M-pakiet, Ledy, navi, (bez extrasów typu HUD czy szuberdach) 233 tys. (x drive + 10 tys do tej ceny)

Max rabat jako nowe auto liczę 10% to wyjdzie 210 tys. za zwykłego diesla.....

Opublikowano

W wielu postach piszesz to samo... robi się to nude.

Krytykujesz G30 za wygląd a widzę, że w garażu też nie masz najpiękniejszych samochodów. Mydelniczka bez proporcji w213 i żaba A45

 

Kwestia gustu :) na pewno niestety - te mb mają więcej agresji w wyglądzie aniżeli to bmw . Przecież maska G30 jest płaska jak lądowisko dla helikopterów .


Nie jestem hejterem marki - a jej fanem który bardzo ubolewa nad tak okropną serią 5 . Oczy nie pozwoliły mi jej zakupić - byłem zmuszony przez BMW na zakup Benza :cry:


PS. A45 nie kupuje się ze względu na wygląd ;)

Opublikowano

MateuszCC, G30 nie ma być agresywnym autem, tak samo jak E klasa. Więc bezsensem jest przyrównywać je do aut, które są kierowane do innego użytkownika.

Kwestia gustu, prawda każdy ma inny. Jak chcesz zamontować sobie różowe wentyle, czy gałkę z alieexpress to jest Twoja, każdego indywidualna sprawa.

Opublikowano

Gość prezentuje dodatki M Performance dodatki... wygląda to całkiem fajnie



Mnie osobiście martwą te lampy laserowe i ich skuteczność świecenia w nocy. Technicznie jeśli nie mają spryskiwaczy to powinny mieć max 25W i 2000 lm. Z porównań lamp o takich parametrach do Xenon'ów 35W i 3200lm kiepsko wypadały... No ale trzeba poczekać na pierwsze testy, opinie użytkowników.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Skończ już to opluwanie g30 bo jesteś osamotniony w swoim przekonaniu i chyba po to wypisujesz to w każdym możliwym temacie. Kolejne powielane posty na ten temat polecą w śmietnik.
Opublikowano
Gość prezentuje dodatki M Performance dodatki... wygląda to całkiem fajnie


Mnie osobiście martwą te lampy laserowe i ich skuteczność świecenia w nocy. Technicznie jeśli nie mają spryskiwaczy to powinny mieć max 25W i 2000 lm. Z porównań lamp o takich parametrach do Xenon'ów 35W i 3200lm kiepsko wypadały... No ale trzeba poczekać na pierwsze testy, opinie użytkowników.

 

Też się zastanawiam nad tym... może lepiej wybrać adaptacyjne ledy? Poczekamy na testy i zobaczymy :-)

Opublikowano

 

No widzisz. Różni ludzie, różne zdania. Ta którą pokazujesz jest ok z zewnątrz, ale w środku to prehistoria...


Za to G30 m550d wygląda bardzo zacnie... a jeździ jeszcze lepiej ;-)

Opublikowano

1. W auto świecie (tak wiem).. był dobry artykuł dot. świateł, generalnie nowe LEDy (co doświadczam u siebie) to chiński szajs który świeci jako tako. Najlepsze oświetlenie zapewniała pierwsza genracja ksenonów z limuzyn premium klasy A8, 7er, potem było tylko cięcie kosztów w formie tanich i słabych żarników. Dodatkowo LEDy nie są przyjazne dla oka, światło ma nienaturalną barwę i przykuwa niepotrzebnie wzrok jadących z naprzeciwka na czym sam się łapie jak mijam jakiegoś Seata full led. Idąc tym tropem nie nastawiałbym się że lasery w G20 będą pełnoprawnymi światłami laserowymi, tylko raczej wydmuszką wrzuconą aby wspominać o tym w reklamach

2. Cena g20 na pewno nie jest atrakcyjna bo to nowość, jeśli się okaże że to nie idzie to wprowadzą 'pakiet polski' by się okazało że w nowym limicie leasingowym klekot 20d ma akceptowalne wyposażenie

Opublikowano
Nowy limit leasingowy to ponad 180tys brutto, po rabacie zmieści się klekot ze steptronikiem i mpkakiem więc bez obaw, poza tym nowy limit też można optymalizować :D
***** ***
Opublikowano
poza tym nowy limit też można optymalizować :D

 

a w jaki sposób?

Pierwszy sposób to optymalizacja na poziomie ustalenia czasu trwania leasingu - ostatnia rata i wykup za 150tys (w tym nieodliczony vat) wtedy nowy limit ma zastosowanie tylko częściowo kiedy leasingujesz auto a później sobie amortyzujesz 150tys w 100%.

Drugi sposób wymaga już trochę więcej (w gratisie jest też optymalizacja VAT) ale trzeba się za to zabrać min. 3 miesiące przed zawarciem umowy, mieć gotówkę na dużą ratę inicjalną i doradcę podatkowego, który ogarnie interpretację podatkową no i skłonność do poniesienia jakiegoś tam ryzyka :evil: Jak ktoś kupuje auto za 300+ to się opłaca bawić

***** ***
Opublikowano
Można też zdecydować się na hybrydę plug-in (330e) i wtedy mamy limit 225 tys. oraz brak akcyzy.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Można też zdecydować się na hybrydę plug-in (330e) i wtedy mamy limit 225 tys. oraz brak akcyzy.

Hybryda plug-in nie jest samochodem elektrycznym w rozumieniu ustawy o elektromobilności - nie ma do niej zastosowania limit 225 tys

***** ***
Opublikowano
Jak myślicie - jakie będą rabaty na nowe G20? W zeszłym roku 14-15% nie było chyba czymś nadzwyczajnym, pytanie jak będzie teraz. Auta "premium" teoretycznie mogą sprzedawać się słabiej, więc salony powinny bardziej "bić" się o klienta, z drugiej strony wysokość rabatów może właśnie zależeć od sprzedaży (bonusy od centrali).
Opublikowano
Mnie stać na 340i, więc poczekam aż pojawi się w konfiguratorze.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Można też zdecydować się na hybrydę plug-in (330e) i wtedy mamy limit 225 tys. oraz brak akcyzy.

Hybryda plug-in nie jest samochodem elektrycznym w rozumieniu ustawy o elektromobilności - nie ma do niej zastosowania limit 225 tys

 

Fakt, czyli pozostaje tylko do końca 2020 r. zysk z niższej akcyzy a tu skorzystają głównie nabywcy X5 45e i 745e

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
330ix faktycznie widnieje w konfiguratorze w USA, ale w europie nie znalazłem jej nigdzie, za wschodnią granicą również brak. Oczywiście w USA ceny 30k niższe niż w EU...
Opublikowano
ewentualnie 520 jak kolega wyżej wspomina.

Przecież ta brzydka locha powinna kosztować 1/3 ceny G20 , konkurować wizualnie moze z 2 AT .

Jakbym miał jeżdzić takim paszkwilem - zakupiłbym superba . Przepraszam za dosadność - ale jej wygląd to skandal IMO :)

Kurcze a dla mnie nowa 5ka jest najładniejsza w historii.

Zresztą miałem taką kupować. Nie kupiłem tylko dlatego że to kanapowóz i się słabo prowadziła. Nawet zawieszenie M nie pomoglo.

Tak samo jak zobaczyłem G20 w środku, to ala japońskie wykończenie nie podoba mi się. I kupiłem F-31 ktore podoba mi sie i w środku i na zewnątrz. Szkoda tylko że sie nie prowadzi jak e90. Tak więc o gustach sie nie dyskutuje, kazdy na co innego zwraca uwagę.

Jestem bardzo ciekaw jak będzie z prowadzeniem w G20. Czy poprawią wkońcu te maglownice. Bo ja tam upatruję błedu, skoro chlopaki piszą że KIA Stinger ma lepszą niż 4ka.

Opublikowano

Stinger ma swoje własne problemy z jakością.


Najlepszej prowadzącym się autem w klasie obecnie jest Alfa Giulia, gdzie przełożenie układu kierowniczego to 11.8:1, gdzie nawet w M3 masz 15:1. Dodatkowo z przodu podwójne wahacze poprzeczne, które są o wiele lepsze niż mcpherson w F30 i nowym G20. Pierwsze recenzje sugerują, że G20 nie dorównuje Giulii jakością prowadzenia, nawet w M Pakiecie. Trochę szkoda, bo jako całokształt zapowiada się dużo lepiej od Alfy, ale jak ktoś chce auto dla kierowcy to BMW nie jest już domyślnym adresem (za wyjątkiem serii 2).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.