Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Do tego trzeba jeszcze dodać, że część silników ma otrzymać układ mild hybrid 48V (20d,M40d,M40i). Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Masakra ile zmian, dobrze ze nie kupowałem

Wszystko poza fotelami M było dostępnie przy Live Cockpit Pro już na początku roku. Podejrzewam, ze kolejne aktualizacje dodadzą autom z LCPro dodatkowe funkcje. Tych foteli tylko szkoda :evil:

 

Kupisz na allegro za 5 koła i będzie super

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kupisz na allegro za 5 koła i będzie super

A po co, sportowe też są spoko :lol: Pointa jest taka, że jakbym miał możliwość przy konfiguracji, to bym pewnie fotele M zamówił.

Instagram: @kolczasty
  • Moderatorzy
Opublikowano
Sportowe nie mają podejścia do M. Sam wygląd 5x ładniejsze :D

Aż odpaliłem konfigurator. Są ładne i w ogóle, ale już nie można ich zamówić w innej tapicerce niż czarna albo cognac. Wiec i tak bym wziął sportowe dla Fiona Red :twisted:

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m340i można mieć inne fotele ?

 

Doplacalbys za skórę kolejne kilka tysi?

Ja żałuję że nie ma ich bez skór

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Powiem Ci że miałbym spory dylemat co z tym zrobić.

Przez wymuszenie skóry fotele będą prawie najdroższym dodatkiem..

Opublikowano

Ja czekam do liftu, przeciez zmiany zawsze były. W e90 lifting też był na raty.


Mam nadzieję zobaczyć r6 z plug in do 5er lub nawet 3er - bez akcyzy ;)

X5 45i jest tansze od x5 40i (nie konfigurowalem, na stocku za 289 tys nawet x5 45i).


Też pożałowałem foteli, ale 4kpln to nie majątek, pewnie za niewielką dopłatą bym moje wymienił, tylko... lepiej ciułać na r6 po zakonczeniu leasingu ;)

Opublikowano (edytowane)

Już jest 545e po LCI." BMW 545e xDrive Limuzyna:


Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy, system hybrydowy z synchronicznym silnikiem elektrycznym, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive


Silnik spalinowy:


pojemność skokowa: 2998 cm3, moc: 210 kW (286 KM) w zakresie 5000 – 6500 obr/min


maks. moment obrotowy: 450 Nm w zakresie 1500 – 3500 obr/min


Silnik elektryczny:


moc: 80 kW (109 KM), maks. moment obrotowy: 265 Nm


moc całkowita: 290 kW (394 KM), całkowity moment obrotowy: 600 Nm


przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 4,7 s


prędkość maksymalna: 250 km/h


prędkość maksymalna w trybie elektrycznym: 140 km/h


zasięg w trybie elektrycznym: 54 – 57 km


zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2,4 – 2,1 l/100 km


zużycie energii w cyklu mieszanym: 16,3 – 15,3 kWh/100 km


emisja CO2 z paliwa w cyklu mieszanym: 54 – 49 g/km


norma emisji spalin: Euro 6d

Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Ja czekam do liftu, przeciez zmiany zawsze były. W e90 lifting też był na raty.


Mam nadzieję zobaczyć r6 z plug in do 5er lub nawet 3er - bez akcyzy ;)

X5 45i jest tansze od x5 40i (nie konfigurowalem, na stocku za 289 tys nawet x5 45i).


Też pożałowałem foteli, ale 4kpln to nie majątek, pewnie za niewielką dopłatą bym moje wymienił, tylko... lepiej ciułać na r6 po zakonczeniu leasingu ;)

Plug in nie jest zwolniony z akcyzy, Nie spełnia definicji elektryka

***** ***
Opublikowano
Wszystkie zmiany w serii 3 od lata 2020. Trochę dużo tego jak na rok po uruchomieniu produkcji.

Dane z BMW Press Polska:

"BMW serii 3 Limuzyna i BMW serii 3 Touring teraz z systemem operacyjnym BMW 7 w standardzie.


Od lata 2020 r. w nowym BMW serii 3 standardowe wyposażenie obejmować będzie system wskazań i obsługi najnowszej generacji. System operacyjny BMW 7 stosowany dotychczas tylko w połączeniu z BMW Live Cockpit Professional oferuje szerokie możliwości indywidualizacji i personalizacji wskazań na monitorze pokładowym. Teraz również standardowy BMW Live Cockpit będzie obejmował nowy zestaw wskaźników z dużym cyfrowym wyświetlaczem o przekątnej 5,1 cala pośrodku. BMW Live Cockpit Plus, podobnie jak BMW Live Cockpit Professional, będzie oferował również inteligentnego asystenta osobistego BMW. Cyfrowy asystent umożliwia intuicyjną obsługę wielu funkcji pojazdu za pomocą mowy („Hej, BMW”). Od lipca 2020 r. system operacyjny BMW 7 będzie wchodził w skład opcjonalnego BMW Live Cockpit Plus również w BMW serii 1 i BMW serii 2 Gran Coupé.


Nowością w ofercie wyposażenia dodatkowego nowego BMW serii 3 Limuzyna i nowego BMW serii 3 Touring są fotele sportowe M. Charakteryzują się doskonałym trzymaniem bocznym, szerokim zakresem regulacji oraz zagłówkami z logo M. Przednie fotele sportowe M są dostępne w połączeniu z linią stylistyczną M Sport oraz w modelach BMW M nowego BMW serii 3. Wybór lakierów w nowym BMW serii 3 uzupełniono o wariant metalizowany w kolorze niebieskim Phytonic.


Więcej komfortu i bezpieczeństwa: system asystujący kierowcy Professional z dodatkowymi funkcjami.


Opcjonalny system asystujący kierowcy Professional to niezwykle obszerna kompilacja systemów wspomagających kierowcę stworzona w celu optymalizacji komfortu i bezpieczeństwa, dzięki której BMW w wielu aktualnych modelach toruje drogę do zautomatyzowanej jazdy. Głównym elementem jest asystent kierowania i prowadzenia po pasie ruchu, który od lata 2020 r. zostanie rozszerzony o dodatkowe funkcje w BMW serii 3, BMW serii 5, BMW serii 6 i BMW serii 8, w BMW X5, BMW X6 i BMW X7 oraz we wszystkich wariantach BMW M5 i BMW M8.


Nowa aktywna nawigacja wskazuje podczas prowadzenia do celu zmiany pasa ruchu konieczne do kontynuowania jazdy na wybranej trasie. Kierowca może wtedy wygodnie wykonywać tę operację za pomocą asystenta zmiany pasa. Nowy asystent korytarza ratunkowego automatycznie prowadzi samochód do idealnej krawędzi pasa. Ponadto aktywny regulator prędkości z funkcją Stop & Go będzie w przyszłości obejmował adaptacyjną regulację odstępu, która dostosowuje się do sytuacji na drodze i warunków otoczenia.


Dalszy postęp dokonuje się również w zakresie inteligentnego sterowania wskazaniem ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania. We wszystkich wariantach BMW serii 1, BMW serii 3, BMW serii 5, BMW serii 6, BMW serii 7 i BMW serii 8, BMW serii 2 Gran Coupé, BMW Z4, BMW X5, BMW X6 i BMW X7 oraz BMW M5, BMW M8, BMW X5 M i BMW X6 M rozpoznawanie znaków drogowych będzie w przyszłości uwzględniało także ograniczenia prędkości ograniczone czasowo i obowiązujące tylko w określone dni tygodnia. W innych dniach wyświetlane będzie ograniczenie prędkości wynikające z danych nawigacyjnych.


Zoptymalizowana integracja smartfonów: oprócz Apple CarPlay w samochodach pojawi się też Android Auto.


Od lata 2020 r. oferowana w zależności od serii standardowo lub opcjonalnie integracja smartfonów pozwoli w wielu aktualnych modelach BMW na korzystanie z funkcji Android Auto oraz Apple CarPlay. Teraz również właściciele smartfonów z systemem operacyjnym Android, podobnie jak użytkownicy iPhone, będą mieli w samochodzie dostęp do znanych im aplikacji na smartfonach, takich jak cyfrowy asystent głosowy Google Assistant, Mapy Google, serwisy streamingowe Spotify czy Amazon Music oraz komunikator WhatsApp.


Bezprzewodowa łączność między smartfonem i samochodem za pośrednictwem Wi-Fi umożliwia bezpośrednią integrację aplikacji z systemem wskazań i obsługi w samochodzie. Kierowca widzi wszystkie istotne informacje z aplikacji na monitorze pokładowym, a wskazówki nawigacyjne na zestawie wskaźników oraz na opcjonalnym wyświetlaczu Head-Up."

 

Czy dzisiaj to jest za opłatami dodatkowymi lub czy będzie można to domówić?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, planuje zamówić drugie autko do X6 30d. Ma przede wszystkim dawać przyjemność z jazdy, trochę sportu, niekoniecznie komfortu (tego mam pod dostatkiem w X6), przebiegi do 8-10 tysięcy kilometrów rocznie, 90% miasto Wrocław i obwodnica. Pierwsza myśl to M135i, ale po kilku rozmowach skłaniam się bardziej ku 330i. Proszę o wszelkie cenne sugestie.


To moja wstępna konfiguracja -

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/n9n8l6v2


1. Czy elektryczna klapa w sedanie to konieczność? Czy ktoś brał manualną? Przyznam się szczerze, że w nowym aucie tylko raz miałem manualną w kombi, a to byłby mój pierwszy Sedan.

2. Ktoś ma podobnie skonfigurowany układ jezdny?

3. Felgi 791 vs 793? Podobają mi się oba wzory, więc które są mniej powszechne?

4. Pakiet serwisowy przy tak niskich przebiegach?

5. Kolor szary mineralny vs niebieski portimao lub niebieski Tanzanite/szary Dravit/szary Oxide? Tych 3 ostatnich nie widziałem na żywo.

6. Spojler M, widać go w ogóle? Czy lepiej odrazu wrzucić w koszta dodatkowo ten z kolekcji M-Performance?


Na koniec... Czy 20% rabatu to norma w serii 3 czy raczej wyjątki? Chce zamówić pod koniec roku, ze starym rocznikiem albo na produkcję styczeń 2021.

  • Moderatorzy
Opublikowano

1. Ja nie mam, do góry otwiera się i tak samoczynnie, samemu trzeba jedynie zamknąć.

2. Nie widzę opcji bo konfigurator ostatnio działa jak g*wno na safari. Ja mam stały zawias M i sportowy dyferencjał - recepta na radość z każdego zakrętu.

3. 793 mi w ogóle nie leży ale to rzecz gustu

4. Wedle uznania

5. Jest na instagramie jedna piękna sztuka oxide (https://www.instagram.com/p/CBL1wv2piDi/?igshid=1azmommn31t6t)- wyglada super, ale tak czy owak kolor to rzecz gustu

6. Spojlera m nie widać, bierz carbon performance

Opublikowano
1. Ja nie mam, do góry otwiera się i tak samoczynnie, samemu trzeba jedynie zamknąć.

2. Nie widzę opcji bo konfigurator ostatnio działa jak g*wno na safari. Ja mam stały zawias M i sportowy dyferencjał - recepta na radość z każdego zakrętu.

3. 793 mi w ogóle nie leży ale to rzecz gustu

4. Wedle uznania

5. Jest na instagramie jedna piękna sztuka oxide (https://www.instagram.com/p/CBL1wv2piDi/?igshid=1azmommn31t6t)- wyglada super, ale tak czy owak kolor to rzecz gustu

6. Spojlera m nie widać, bierz carbon performance

 

Dzięki za sugestie. Właśnie co do klapy to miałem raz zastępczą 3 poprzedni model i nie odczułem braku elektryki. A to zawsze jeden element elektryczny mniej do popsucia.


O to to, też dodałem dyfer i zostawiłem sportowy zawias, bez adaptacji.


Felgi tak jak mówiłem podobają mi się wszystkie, a wolałbym coś mniej powszechnego. Wydaje mi się, że G20 jest mniej na 793. Co do koloru to raczej skłaniam się ku niebieskiemu i wydaje mi się, że portimao będzie łatwiejszy w utrzymaniu, a z Tanzanite trzeba się bardziej obchodzić jak z jajkiem.

Opublikowano

Dołącz jeszcze dwie rzeczy:

1.Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go - 1990zł

2. Przyciemniane szyby tylna i boczne z tyłu - 2030zł

Opublikowano
Dołącz jeszcze dwie rzeczy:

1.Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go - 1990zł

2. Przyciemniane szyby tylna i boczne z tyłu - 2030zł

 

1. Nie potrzebuje tego, mam w X6, poza tym używam sporadycznie, wpływa znacząco na zużycie klocków. Przydatne, wygodne, ale nie must have.

2. Chce zrobić taki myk jak w F36, czyli przyciemnione szyby przód i tył. W znajomej firmie to koszt około 900 zł. Ale jeszcze myślę o tej opcji.

  • Moderatorzy
Opublikowano


1. Czy elektryczna klapa w sedanie to konieczność? Czy ktoś brał manualną? Przyznam się szczerze, że w nowym aucie tylko raz miałem manualną w kombi, a to byłby mój pierwszy Sedan.

Otwieranie „z buta” dziala slabo, ale automatyczne zamykanie klapy przyciskiem i zamykanie calego auta razem z klapa kolejnym przyciskiem to fajna opcja. Ja wzialem, nie zaluje.

 

4. Pakiet serwisowy przy tak niskich przebiegach?

Zawsze warto.

 

5. Kolor szary mineralny vs niebieski portimao lub niebieski Tanzanite/szary Dravit/szary Oxide? Tych 3 ostatnich nie widziałem na żywo.

Wez pod uwage jak szybko chcesz miec auto. Jesli szybko to bierz Portimao. Na Tanzanite bedziesz czekal do 3 miesiecy. Na Oxide do pol roku nawet. Jesli nie zalezy Ci na czasie i kasie to bralbym Oxide, Nardo Grey albo cokolwiek z palety Individual. Pelna liste kolorow masz w konfiguratorze Individual: https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top

 

6. Spojler M, widać go w ogóle? Czy lepiej odrazu wrzucić w koszta dodatkowo ten z kolekcji M-Performance?

Zalezy czy planujesz montaz pakietu Performance i czy chcesz dyskretna lotke czy „wypasiona”. Jesli chcesz MPerf montowac, to konfigurowanie podstawowej lotki nie ma sensu.

 

Czy 20% rabatu to norma w serii 3 czy raczej wyjątki? Chce zamówić pod koniec roku, ze starym rocznikiem albo na produkcję styczeń 2021.

 

I tu tez zalezy :lol: Zalezy od Twojego ukladu z dealerem. No i zazwyczaj na koniec i poczatek roku sa wyzsze promocje.

Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Otwieranie „z buta” dziala slabo, ale automatyczne zamykanie klapy przyciskiem i zamykanie calego auta razem z klapa kolejnym przyciskiem to fajna opcja.
W G21 otwieram i zamykam bez problemu. Raz na 20 - 30 może nie trafię.
Opublikowano
Otwieranie „z buta” dziala slabo, ale automatyczne zamykanie klapy przyciskiem i zamykanie calego auta razem z klapa kolejnym przyciskiem to fajna opcja.
W G21 otwieram i zamykam bez problemu. Raz na 20 - 30 może nie trafię.

 

W moim g20 też działa bez zarzutu. Na początku miałem z tym kłopoty, bo "machałem" nogą z boku na bok a trzeba "machnąć" do przodu i tyłu.


Ogólnie polecam. Sedan czy nie, komu by się chciało machać klapą jak można nacisnąć guzik i odejść.

Opublikowano
Otwieranie „z buta” dziala slabo, ale automatyczne zamykanie klapy przyciskiem i zamykanie calego auta razem z klapa kolejnym przyciskiem to fajna opcja. Ja wzialem, nie zaluje.

 

Myśle jeszcze na tym, bo z drugiej strony przy elektrycznej klapie unika się palcowania przy zamykaniu. Dostęp komfortowy kuszący, mam w X6, ale tym razem raczej pozostane przy opcji bez komfortu.

 

Zawsze warto.

 

Nie do końca, jeśli np. wezmę auto w 3 letni leasing lub najem to przy moich przebiegach skorzystam tylko raz.

 

Wez pod uwage jak szybko chcesz miec auto. Jesli szybko to bierz Portimao. Na Tanzanite bedziesz czekal do 3 miesiecy. Na Oxide do pol roku nawet. Jesli nie zalezy Ci na czasie i kasie to bralbym Oxide, Nardo Grey albo cokolwiek z palety Individual. Pelna liste kolorow masz w konfiguratorze Individual: https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top

 

Zapoznałem się z tą listą, jest tak różnorodna, że ciężko na coś się zdecydować. :roll: A czy kwoty za poszczególne kolory są różne? Czy każdy będzie kosztował tyle co Oxide czy Tanzanite Blue? Pobawiłem się w konfiguratorze i stworzyłem też coś takiego, ale szczerze mówiąc za tą kwotę może lepiej dodać pakiet innowacji. https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/p1u3b9x6

Vs

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/u5j7p6h4


Nie chciałbym zbytnio naciągać budżetu bo chce się zmieścić w okolicach do 220k, więc moja pierwotna konfiguracja za około 260k byłaby temu najbliższa.

 

Zalezy czy planujesz montaz pakietu Performance i czy chcesz dyskretna lotke czy „wypasiona”. Jesli chcesz MPerf montowac, to konfigurowanie podstawowej lotki nie ma sensu.

 

Myśle, że w planach będzie stopniowe dokładanie poszczególnych elementów, chociaż w F36 też chciałem dodać część pakietu, a szybciej sprzedałem auto. :mad2:

Narazie podoba mi się tylko lotka, dyfuzor i może progi, przód raczej bez zmian. To przyszłościowa kwestia, jeśli w ogóle sfinalizuje zakup G20, bo nie wykluczam, że w zależności od ofert coś może się zmienić.

 

I tu tez zalezy :lol: Zalezy od Twojego ukladu z dealerem. No i zazwyczaj na koniec i poczatek roku sa wyzsze promocje.

 

4 auta w ostatnich 4 latach i 3 u tego samego dealera, więc byłoby to 4 auto u nich, a 2 w tym roku, więc...mam nadzieję, że nie zawiedzie mnie oferta, a obserwując forum widzę, że okolice 20% ciągle się gdzieś przewijały.

Auto chciałbym na wrzesień/październik, ale wiem, że teraz nie ma co składać zamówienia bo pod koniec września powinny być lepsze warunki. Może coś ze stocku będzie okay, chociaż wątpię w 330i z dyferencjałem. Więc jakbym zamawiał wrzesień/październik to już chyba lepiej na produkcję styczniową, jeśli będzie taka możliwość.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie do końca, jeśli np. wezmę auto w 3 letni leasing lub najem to przy moich przebiegach skorzystam tylko raz.

 

Jesli bierzesz CL i oddajesz auto po 3 latach i nie obchodzi Cie co z nim bedzie dalej albo nie bedziesz mial na glowie odsprzedazy, to przy takich przebiegach moze rzeczywiscie bedziesz na BSI w plecy. Tym niemniej auto z wykupionym BSI zawsze lepiej sie sprzeda. A poza tym chyba w warunkach Comfort Lease musisz miec wykupiony pakiet BSI na okres wynajmu.


A ceny kolorow roznia sie w zaleznosci od „palety”. Te Individual, ktore masz oficjalnie w konfiguratorze kosztujq chyba po 13k. Za Individual spoza konfiguratora musisz doplacic z tego co pamietam od 15 do 21k.

Instagram: @kolczasty
Opublikowano

Nie do końca, jeśli np. wezmę auto w 3 letni leasing lub najem to przy moich przebiegach skorzystam tylko raz.

 

Jesli bierzesz CL i oddajesz auto po 3 latach i nie obchodzi Cie co z nim bedzie dalej albo nie bedziesz mial na glowie odsprzedazy, to przy takich przebiegach moze rzeczywiscie bedziesz na BSI w plecy. Tym niemniej auto z wykupionym BSI zawsze lepiej sie sprzeda. A poza tym chyba w warunkach Comfort Lease musisz miec wykupiony pakiet BSI na okres wynajmu.


A ceny kolorow roznia sie w zaleznosci od „palety”. Te Individual, ktore masz oficjalnie w konfiguratorze kosztujq chyba po 13k. Za Individual spoza konfiguratora musisz doplacic z tego co pamietam od 15 do 21k.

 

Tego nie wiedziałem szczerze mówiąc. :cool2: Jeszcze dopytam u dealera bo kiedyś miałem zarezerwowane auto stockowe, które nie miało BSI i też miało być w CL.


Już wiem, że opcja z niebieskimi skórami odpada bo na zdjęciach wyglądają inaczej niż w konfiguratorze. Zostaje przy standardzie. Czy z waszego doświadczenia standardowa deska rozdzielcza jest w podobnej jakości jak w serii F? Zastanawiam się nad doposażeniem w Sensatec...


Oxide mi nie leży, nie podobaja mi się auta osobowe ze złotym/piaskowym odcieniem. Pozostaje raczej przy Tanzanite/Portimao ze wskazaniem na Tanzanite bo już od serii 4 chodzi za mną ten kolor, dodatkowo z tym kolorem można mieć podświetlane listwy BMW Individual. W komplecie z kołami BMW Individual i kontrastowymi czerwonymi zaciskami IMHO będzie to wyglądałoby pięknie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5. Kolor szary mineralny vs niebieski portimao lub niebieski Tanzanite/szary Dravit/szary Oxide? Tych 3 ostatnich nie widziałem na żywo.

Wez pod uwage jak szybko chcesz miec auto. Jesli szybko to bierz Portimao. Na Tanzanite bedziesz czekal do 3 miesiecy. Na Oxide do pol roku nawet. Jesli nie zalezy Ci na czasie i kasie to bralbym Oxide, Nardo Grey albo cokolwiek z palety Individual. Pelna liste kolorow masz w konfiguratorze Individual: https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top

 

Ta paleta kolorów tyczy się też Europy, przy zamawianiu w pl?? Fiolet wymiata

male-bmw-2.png
Opublikowano

Zapłacisz to wszystko Ci zrobią :D

Myślałem o kolorze individual.

Szary frozen, ale przemyślałem i do 330i nie ma to sensu. taki kolor kosztuje 21k, utrata wartości praktycznie całkowita. Leasing inaczej to liczy. Jakakolwiek szkoda to przecież muszą sciągnac i oplacic kolor individual.

Moim zdaniem takie zabawy mają sens do m3, bo tak na logikę....

Jeżeli masz dobrze dopasazoną 330i w kolorze frozen, to nie lepiej wziąć 340i??


https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top


Btw. Tanzanite/ Dravit na czarnych felgach, czarnym grillu i szyberdachu robią robotę jeżeli chcesz g20 1/100 na ulicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.