Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

osobiście uważam, że wyświetlacz centralny jest za bardzo pochylony i dlatego gdy świeci słońce na przednią szybę tak mocno się światło odbija od dekorów aluminiowych czy tam plastik mieszany z aluminium
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pio001987

Dojeżdżam codziennie do pracy, robiłem też spore trasy i ani razu nie zwróciłem na to uwagi. Nawet jeżeli wystąpiło to nie przeszkadzało mi to. Oczywiście sam plastik trochę skandaliczny, ale które BMW serii 3 nie miało na konsoli centralnej plastiku? I tak uważam, że G20 jest wykonane świetnie w porównaniu do E90/F30, a nawet E46, które moim zdaniem jest przez wielu traktowane jako wzór jakości wykonania tylko ze względu na nostalgię (tam też było dużo tandetnego i skrzypiącego przy nacisku plastiku).


Btw ostatnio zauważyłem kilka innych wad użytkowych/jakościowych:

- Spasowanie klamek wewnętrznych drzwi jest nieporozumieniem. Chodzi o srebrne dwie części (jedna, którą ciągniemy w celu otworzenia auta, na drugiej są przyciski do blokowania zamka centralnego). Nie są ani idealnie spasowane względem wysokości (jedna część wystaje ponad drugą...) ani nie są dobrze "doklejone" - wyraźnie odstają od drzwi, można je dociskać. Zauważyłem to stosunkowo niedawno, umknęło mi przy pierwszych oględzinach.

- Plastikowe czarne ramki wokół szyb wyglądają super jak są czyste. Palcują się okropnie. Lubiłem zawsze zamykać auto łapiąc drzwi na wysokości +/- połowie szyby. W ten sposób w G20 łapię za ten plastik i za każdym razem zostają paskudne ślady po palcach. Dodatkowo jestem niemal w 100% pewny, że te ramki będą się rysowały od byle czego, bo plastik sprawia wrażenie bardzo delikatnego.

- Jak auto stoi na dworze przez parę/kilka h na słońcu (wcale nie musi to być 35 stopni, dziś było ~27 i miałem to samo) i się nagrzeje w środku to pod wpływem klimatyzacji strasznie trzeszczą różne plastiki. Zauważyłem to tylko przy nagrzanym wnętrzu. Gdy wyjeżdżam z podziemnego parkingu to tego efektu nie ma. Nie wiem czy to `normalne` czy nie. Trzeszczenie trwa parę minut. Jak temperatura we wnętrzu już się schłodzi to nic nie słychać.


Dajcie znać czy też to zauważyliście :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amg317 Dokładnie też to samo zauważyłem, lecz samo auto jedzie świetnie i nie ma tu o czym mówić.


Sprawa u mnie jest ciężka bo mam do wyboru praktycznie w tych samych cenach:


BMW G20 318d 150 w M z standardowym zawieszeniem za 168 500 prod. 2019 brutto cena kat 203 000

BMW 518d 150km w wersji sport line + asystenci i kamera cofania za 165 000 prod. 2018 brutto cena kat 226 460

Audi a6 c7 2.0 tdi 190 km quatto w wersji sline prod 2018 168 000 brutto cena kat 245 800


Wszystkie powyżej to sedany z zerowym przebiegiem

tylko w 518d mam pakiety przeglądów na 5 lat i gwarancje dają na 3 lata od momentu rejestracji


wygrywa audi ale ten środek trochę staro wygląda i stąd mój dylemat

Proszę pomóżcie w wyborze !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Trochę bez sensu pytasz o pomoc przy wyborze auta, można pomóc przy wybierze silnika. Jak siądziesz do audicy i czujesz się lepiej niż w BMW to ją weź, odwrotnie adekwatnie. Ty będziesz tym jeździł dłuższy czas w roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Plastikowe czarne ramki wokół szyb wyglądają super jak są czyste. Palcują się okropnie. Lubiłem zawsze zamykać auto łapiąc drzwi na wysokości +/- połowie szyby. W ten sposób w G20 łapię za ten plastik i za każdym razem zostają paskudne ślady po palcach. Dodatkowo jestem niemal w 100% pewny, że te ramki będą się rysowały od byle czego, bo plastik sprawia wrażenie bardzo delikatnego.

 

Taki urok piano black, niestety będzie porysowane. Dodatkowo w F30 (zamsz?) przy uszczelkach + piano black = skrzypienie, rozwiązanie BMW to paskudan taśma teflkonowa :duh: Podejrzewam, że w G20 nie będzie inaczej.

 

- Jak auto stoi na dworze przez parę/kilka h na słońcu (wcale nie musi to być 35 stopni, dziś było ~27 i miałem to samo) i się nagrzeje w środku to pod wpływem klimatyzacji strasznie trzeszczą różne plastiki. Zauważyłem to tylko przy nagrzanym wnętrzu. Gdy wyjeżdżam z podziemnego parkingu to tego efektu nie ma. Nie wiem czy to `normalne` czy nie. Trzeszczenie trwa parę minut. Jak temperatura we wnętrzu już się schłodzi to nic nie słychać.

 

W moim F30 tego nie mam ale były wątki na ten temat na forum, więc pewnie kolejna wada, która się ciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe 135i ma silnik 4 cylindrowy xD

Za x lat seria 3 340i bedzie miec 4 cylindry masakra

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu

Mam pytanie do kolegów, którzy mają to w G20 albo w innych modelach. Chodzi mi o zawieszenie adaptacyjne. Nie jest to wybitnie droga rzecz, sprawdza się to? Opłaca się? Rozumiem, że ustawiamy tam tylko twardość tłumienia, wysokości nie da rady zmienić?

Druga rzecz to ogrzewanie postojowe. Cena juz konkretniejsza. Sprawdza sie to? Powiedzmy, ze mamy temperaturę -5 stopni, kilka minut wcześniej odpalam opcje ze smartphona, ogrzeje sie tak, ze można siedzieć bez kurtki? Dwa, da radę schłodzić furę w upały na postoju? Tego się trochę obawiam, patrząc na zdolności chłodzące nowych samochodów. Do takiego E39 z 2000 r nie mają niestety podejścia w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ogrzewanie postojowe w innej marce - 2 różne samochody. Jak trzymasz auto na zewnątrz, to świetna sprawa. Wstawałem rano włączałem w appce start i zanim wyszedłem 20-30 min auto było rozmrożone i nagrzane. Możesz też ustawić w aplikacji godziny i automatycznie się uruchomi. U mnie działało to po GSM, ale są różne rozwiązania. Używałem od wczesnej jesieni, do późnej wiosny. Świetna sprawa. Tylko, że system nie uruchamia silnika, tylko dodatkową nagrzewnicę spalinową. Ona też pomaga szybciej rozgrzać auto jak wsiądziesz do zimnego i ruszasz, bo nagrzewnica uruchamia się razem z zimnym silnikiem.

Chłodzenie - tutaj cię rozczaruję. To nie będzie działało. Masz tylko przewietrzanie zdalne. Mam to teraz w BMW z appki Connected. Użyłem może 2 razy. Daje tyle samo co otwarcie drzwi i poczekanie 5 sekund, aż gorące powietrze wyleci.... do już wolę dochodząc do auta zdalnie otworzyć wszystkie okna (przytrzymując 2 sek guzik otwierania w pilocie).


Ogrzewanie i chłodzenie zdalne w BMW tylko w Hybrydach (standard, jeśli dobrze pamiętam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodzenie - tutaj cię rozczaruję. To nie będzie działało. Masz tylko przewietrzanie zdalne.
A jak działa w takim razie opcja:

Climate control (Climate functions)→Preconditioning/ventilation → Remote Engine Start → Start engine for clim. control


Czy powyższe nie pozwala na jednoczesne zdalne uruchomienie silnika oraz klimatyzacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodzenie - tutaj cię rozczaruję. To nie będzie działało. Masz tylko przewietrzanie zdalne.
A jak działa w takim razie opcja:

Climate control (Climate functions)→Preconditioning/ventilation → Remote Engine Start → Start engine for clim. control


Czy powyższe nie pozwala na jednoczesne zdalne uruchomienie silnika oraz klimatyzacji?

 

Być może to jest z USA? W Europie BMW nie ma możliwości zdalnego uruchamiania silnika... w przeciwieństwie do np. Volvo, czy Forda


Chyba, że mają tu na myśli silnik wentylatora :-). Silnika BMW zdalnie nie uruchomisz (nie wiem jak Hybryda) no i jak masz rozbudowany kluczyk z wyświetlaczem, ale musisz być przy aucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam adaptacje w 4ce i cały czas żongluje ustawieniami, na comfort jezdze cały czas ale na niektórych nierównościach auto wpada w paskudne bujanie wzdłużne, na sporcie tego nie ma ale na dłuższą metę po mieście mnie męczy tak twardy zawias przy dzisiejszym stanie dróg w kraju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam adaptacyjne w F31. I różnica jest spora pomiedzy comfort a sport. Na comfort auto nie prowadzi się zbyt dobrze. Dlatego używam dużo w sport, w zasadzie na większych nierównościach tylko włączam comfort. Denerwuje mnie iż za każdym razem gdy uruchmię silnik jest comfort i trzeba przełączać. Nie wiem dlaczego BMW nie zrobiło 4 trybów, jako kompromis pomiedzy comfort i sport. Gdyż nawet na lekko wyboistej autostradzie sport może zmęczyć. Trzeba też zwrócić uwagę że to zawieszenie adaptacyjne jest trochę dziwne. Tzn w porównaniu do normalnego to jest takie bujanie góra dół którego nie ma np w Mpakietowym zawieszeniu. Mówi sie że jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego, choć w tym przypadku jeżeli przyzwyczaisz się to tego bujania to w zależności od stylu jazdy oraz nawierzchni adaptacyjne zawieszenie się bardzo przydaje. W szczególności jak się ma koła 20'' tak jak ja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Adaptacyjne to porażka. Dudniące amortyzatory, bujający i rozdygotany tryb komfort i sport dużo gorszy od zawieszenia m-pakietowego. Poza tym czuć, że to zawieszenie pracuje sztucznie, że odpowiada za to jakiś niedopracowany algorytm, przynajmniej tak było w serii f3x.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cześć! Moja niedawno zamówiona 330i dotarła w zeszłym tygodniu do salonu. Już jest zarejestrowana, leasing podpisany. Niestety salon nie chce mi jej wydać, z powodu akcji serwisowej. Podobno do wymiany jest zagłówek tylny środkowy. Czas oczekiwania na zagłówek to 1,5-2 tyg. Czy ktoś ma taką sytuację? Co robić? Kasa zapłacona, a nie mam auta. :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Moja niedawno zamówiona 330i dotarła w zeszłym tygodniu do salonu. Już jest zarejestrowana, leasing podpisany. Niestety salon nie chce mi jej wydać, z powodu akcji serwisowej. Podobno do wymiany jest zagłówek tylny środkowy. Czas oczekiwania na zagłówek to 1,5-2 tyg. Czy ktoś ma taką sytuację? Co robić? Kasa zapłacona, a nie mam auta. :cry2:
Zobacz następujący post (i kilka kolejnych):

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=2617903#p2617903


Ważna dla Ciebie informacja (z wczoraj: 14.08.2019):

Dziś dostałem info,że producent określił co jest potrzebne do wymiany zagłówków z tyłu.

W przyszłym tygodniu będe odbierał auto ... mam nadzieje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w nowych BMW przednie szyby również są takie delikatne? W autach grupy VAG wystarczy najmniejszy kamyczek, aby był jakiś ślad został. Z reguły to bardzo małe odpryski, bardziej przypominające trochę brudu, czy ślad po owadzie, ale mimo wszystko wnerwiające...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.