Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
redukujac o 10 auto odpuszcza gaz,jak zredukujesz o min 20 to wtedy hamuje. fajne to na autostradzie bo mazesz setki km przejechac nie dotykajac pedalow ani razu

 

Racja, zrobiłem wtedy dwukrotnie w dół z 90 do 70.


 

Swoją drogą, E60 545iA robi 0-100 w ok. 5.9s, aż trudno mi uwierzyć, że taka 330i mogłaby objechać taką V8

Nie objedzie http://www.zeperfs.com/duel1226-7651.htm

 

Do pierwszej 100tki czy coś da radę, ale potem już V8 robi swoje, na ćwiarę widzę, że jednak będzie przewaga 0.3s dla 545i (zakładając, że będzie zdrowa), ale mimo wszystko...to jest niesamowite, że podstawowy model jedzie niemal tak samo jak niegdyś jeden z mocniejszych. Btw coś mi ZePerfs ostatnio nie działa i jak wybieram dwa auta to nie ma tego linku co kiedyś był, żeby można było sprawdzić duel. Coś się zmieniło?

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ze w 330i można zrobić program i wtedy 545i jest bez szans. Takie czasy tylko że 545i przejedzie 300-400tyś km a 330i połowę tego.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wolnossące V8 z dość wolnym automatem vs nowoczesna wiertarka z turbo i bardzo dobrą 8 biegową ASB :wink: Dwa auta z dwóch innych epok...
Opublikowano
Tylko ze w 330i można zrobić program i wtedy 545i jest bez szans. Takie czasy tylko że 545i przejedzie 300-400tyś km a 330i połowę tego.

 

No ciekawe jak to będzie z ich wytrzymałością. Na portalach aukcyjnych największy przebieg jaki znalazłem dla 330i to ok. 160,000 km, dla 328i zaś 260,000 km i sporo aut ok. 200,000 km i tuż poniżej.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ze w 330i można zrobić program i wtedy 545i jest bez szans. Takie czasy tylko że 545i przejedzie 300-400tyś km a 330i połowę tego.

 

Sam mam 330i i rzeczywiście nie jedno auto 6 8 cylindrów przegrywa (100-200 około 18s) ale autem takim trzeba przyspieszać bardzo szybko od święta, na autostradzie nie wiem czy byłoby bezpieczne jechać 220-250 na tempomacie tak 2-3 godziny... Z żywotności też na bank jak piszesz, choć z drugiej strony można mieć 330i 300tysi ( wszystkie wymiany przed czasem, nie dobijane, olej co 5-10k) a mozna mieć zajechane 550i z przebiegiem 150 i 5 wymianami oleju :)


No ciekawe jak to będzie z ich wytrzymałością. Na portalach aukcyjnych największy przebieg jaki znalazłem dla 330i to ok. 160,000 km, dla 328i zaś 260,000 km i sporo aut ok. 200,000 km i tuż poniżej.

 


Uwaxsm że jak dbasz, tak masz :)

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie czy widział ktoś na żywo lub ma zdjęcia g20 w kolorze tanzanite Blue??

Czarny i biały wszędzie, nowy niebieski wypada na żywo 2 razy gorzej niż estoril w f30... Sunset też średni.. Ewentualnie dravit grey ale ich też będzie dużo... A czy zapłacę za kolor 4 czy 7 to juz nieduża różnica....

Wolę ładny kolor +lasery niż navi i 50ciu asystentów.

Będę wdzięczny za zdjęcia innego bmw w tym kolorze.

Wydaje mi się iż dobra powłoka i ten kolor i auto by wyglądało zacnie.

male-bmw-2.png
Opublikowano
Tylko ze w 330i można zrobić program i wtedy 545i jest bez szans. Takie czasy tylko że 545i przejedzie 300-400tyś km a 330i połowę tego.

 

No ciekawe jak to będzie z ich wytrzymałością. Na portalach aukcyjnych największy przebieg jaki znalazłem dla 330i to ok. 160,000 km, dla 328i zaś 260,000 km i sporo aut ok. 200,000 km i tuż poniżej.

 

No jak chcesz spotkać z większym, skoro liczniki skorygowane.

:mrgreen:

Opublikowano
Dlatego właśnie kolego robią różne kolory ,jednemu się podoba czerwony jak tobie a innemu niebieski jak mnie . :D
89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
Widziałem na żywo ,Tanzanit chyba najładniejszy z całej palety barw g20


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330i-m-sport-dealer-bmw-auto-fus-ID6BLmR2.html#2a30312fe2

 

Lakiery typu Tanzanit, czy Czarny Cytryn, czy ostatnio modne czerwone trójwarstwowe (Mazda, Renault Clio), to lakiery, które rewelacyjnie wyglądaj jak auto jest czyste i w pełnym słońcu. W tym ogłoszeniu na otomoto ktoś kto robił te zdjecia, robił jest w pochmurny dzień i wtedy jest kiepsko...


Tutaj przykładowe zdjęcie M550d, którą miałem przez kilka dni w "zwykłym" lakierze Niebieski śródziemnomorski. Moim zdaniem rewelacja... a porównaj to z tymi zdjęciami G20 z otomoto.... zrobić dobre zdjęcia nie jest łatwo...szczególnie w słabym świetle


d7954ea1b3caac91med.jpg

Opublikowano
Ta 230i którą jechałem była właśnie dokładnie w tym śródziemnomorskim niebieskim kolorze, bardzo ładnie się prezentowała wraz z białymi skórami (Oyster) i drewnem. Jakbym miał wybierać kolor to zapewne właśnie ten albo Tanzanite. Acz szampański kwarc z palety F30 też piękny.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Kolory spoko, ale jak na razie mały wybór. Ciężko trafić coś indywidualnego. Dzisiaj w internecie pojawiły się materiały dotyczące koloru galvanic gold, ale z tego co przeczytałem będzie dostępny tylko w Chinach :duh:

Natomiast mnie zastanawia co innego. Ten samochód ma tak poprowadzone linie, że wygląda lekko i w miarę mało. Po czym patrzysz, że te koła w M-Pakiecie mają 19 cali a w ogóle nie robią wrażenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

95 tylko wtedy w 330i nie masz 258 tylko 240+...

Napisane jest że do pomiarów mocy i nm jest użyte paliwo 98.

male-bmw-2.png
Opublikowano
95 tylko wtedy w 330i nie masz 258 tylko 240+...

Napisane jest że do pomiarów mocy i nm jest użyte paliwo 98.

 

W kilku miejscach czytałem, że żeby zrobić pożytek z paliwa 98 trzeba by przestawić zapłon. Inaczej nie ma różnicy w mocy? Skąd masz te informacje 240+/258?

Opublikowano
95 tylko wtedy w 330i nie masz 258 tylko 240+...

Napisane jest że do pomiarów mocy i nm jest użyte paliwo 98.

 

W kilku miejscach czytałem, że żeby zrobić pożytek z paliwa 98 trzeba by przestawić zapłon. Inaczej nie ma różnicy w mocy? Skąd masz te informacje 240+/258?

 

Kiedyś gdzieś czytałem, że ponoć jednym z niewielu aut, które potrafiły to robić był Skyline (zapewne ten R34), ale ile w tym prawdy, to już by było zapytać właścicieli R34 GT-R.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tylko 98. Juz chłopaki z TC pisali w innym temacie że ktoś przyjechał na strojenie z zalanym bakiem 95 i wyniki serii jak i po modzie były słabsze niż mogły by być.
Opublikowano

Wydawało mi się że zawsze zalewa się 98 jadąc na program

Rope też zalewalem ta lepsza zazwyczaj była to verva

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedys rozmawialem z gosciem co pracuje w lotosie przy produkcji i np zalecal on stosowanie takiego paliwa jakie zaleca producent. Czyli jesli producent zaleca 95 to lac 95, jak 98 to 98. Paliwo o odpowiednim oznaczeniu MUSI spelniac odpowiednie normy i pod te normy oprogramowanie silnika jest strojone. Jesli chodzi o 98 to na dobrych stacjach oprocz samej liczby oktanowej do takiego paliwa dodawane sa ulepszacze ktore maja wplynac pozytywnie na nasz silnik. Nalezy jednak pamietac, ze do kazdego paliwa w zaleznosci od pory roku i temperatur dodawane sa odpowiednie dodatki. 95 kupuje kazdy to paliwo schodzi na biezaco i jest gwarancja ze jest swieze dostosowane do aktualnych warunkow. Kupujac 98 przez to ze to paliwo jest malo popularne nie mamy gwarancji zakupu paliwa aktualnie dostosowanego do panujacych temperatur poniewaz przez mniejsza popularnosc moze ono byc zlezale.
Opublikowano

Kilka fotek ze spalania 230i od kolegi:


1.jpg

2.jpg

3.jpg


Pierwsze foto to jakaś dłuższa średnia.

Drugie foto to dojazd do pracy po mieście.

Ostatnie foto to teraz powrót z PL do DE, do granicy mówił, że było 7.9, ale potem poganiał na autobahnie (blisko 200 km/h) i zrobiło się tyle ile widać :) (trzeba mieć na uwadze, że ten teren jest położony o 500m wyżej nad poziomem morza niż teren z którego wyruszył - wyobraźcie sobie pół kilometra w górę :) )

icon3.png G30 530i xDrive

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.