Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mam nietypowy problem.

Mapy widzą autostradę A1 idącą od Katowic na północ... która jest w trakcie budowy i nieustannie na nią kierują... jest jakiś sposób wykluczenia tego odcinka z map? Czy zgłosić to do BMW?

 

Powinien być. Poszukaj w menu nawigacji. W moim się przynajmniej da zaznaczyć obszar.

 

Mam w nawigację opcję: obszary wyłączone - jednak jak tam wejdę jest tylko informacja, że nie ma żadnych wyłączonych obszarów. Może mi ktoś podpowiedzieć jak je wyłączyć?


Druga kwestia. Czy działa wam mówienie do BMW? To: "Hey BMW". Niestety u mnie nie działa, a jak kliknę na kierownicy przycisk mikrofonu wyskakuje - opcja niedostępna.

Opublikowano
Przeczytaj instrukcję. Co do rozpoznawani głosu to tak jak w f30 musisz zmienić na angielski.
Opublikowano

Dzisiaj byłem na jeździe 320d Xdrive po Warszawie. Autko posiadało zawieszenie sportowe M (nieadaptacyjne) i koła 19" RF. Nie spodziewałem się takiego komfortu przy takim zestawie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Auto wybijało zębów, amortyzatory nie wybijały dziur w nadwoziu a prowadzenie było idealne.


Reszta wrażeń jak u kolegów, autko dużo cichsze, przyspieszenia w 320dX nie czuć wcale. Moje obecne F30 LCI 318i po tuningu na 184KM daje wielokrotnie lepsze subiektywne wrażenie przyspieszenia.


Nie polecam czarnych listw dekoracyjnych, które wewnątrz pojazdu z 700 kilometrami łączenigo przebiegu już były porysowane...

Opublikowano
BMW G20 330I z M pakietem zamówione w piątek, potwierdzone dziś, salon w Warszawie. Informacja od dealera: produkcja w lipcu, odbiór w sierpniu. Chyba mają sporo zamówień. Dla porównania na F30 trzy lata temu czekałem półtora miesiąca krócej.
Opublikowano
Te akcenty modeli M Performance zawsze były słabe i trąciły trochę srebrnymi lusterkami z Audi :(
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Wczoraj testowałem BMW 3 w wersji z M-pakietem, X-drive. Szczerze mówiąc to rozczarowałem się trochę. Akurat było dość wietrznie i na obwodnicy, przy 140-150 km/h dość sporo musiałem korygować tor jazdy, aby utrzymać się w pasie. Pewnie nie zwróciłbym uwagi gdyby nie dyskusje na ten temat na tym forum, ale w testowanym godzinę wcześniej Volvo V60 nie było tego typu problemów - szło jak strzała.


Poza tym ogólnie to tak:


- dynamika całkiem wystarczająca

- wyciszenie dobre (bez szyb laminowanych koło 65-66db przy 140 km/h wg. decybelomierza)

- system hifi - przeciętny (ale nie gorszy niż B&O w Audi A4

- wkurzają mnie ciche kierunkowskazy - przy włączonym radiu nie słychać, że chodzą (nawet na niskiej głośności)

- siedzenia wygodne, fajny head-up

- przyjemna obsługa multimediów, ale nadal nie da się (chyba) wyciszyć szybko radia z poziomu kierownicy?

- strasznie kwadratowe lusterka

- dobra amortyzacja mimo dużych felg, runflatów + m pakietu

Opublikowano

Miałem okazje przejechać się G20 320xd i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Ze względu na wzrost (194cm) to nigdy na 3er nie zwracałem uwagi, a tutaj ogromne zaskoczenie - miejsca jest w sam raz. Co prawda jest trochę ciaśniej niż w G30, ale nie tak, ze trudno jest się odnaleźć za kierownica, a bardziej czuć, ze jest „dopasowana”. Jakość wykończenia, cisza (wygłuszone szyby) jest na mega fajnym poziomie. Miałem okazje jechać bodajże na 19 i zawieszeniu sportowym - m pakietowymi i jest na prawdę fajnie. Ale faktycznie - nie czuć przyspieszenia, chociaż jak dla mnie zbiera się ok, wiec jak ktoś chce więcej frajdy to program lub 330i :)


Ale w sumie trochę nie do końca już się orientuje w wyposażeniu - wiec jak ktoś wie to będę wdzięczny za wyjaśnienie :)


Systemy asystujące kierowcy - to jest lane assist i martwe pole, tak? W plus / profesional dochodzi adaptacyjny tempomat ACC i coś jeszcze? Czy to jest ten sam tempomat, co ten z opcji „Stop&Go”?


No i druga kwestia - gubię się w reflektorach. Standard to full led, tak? Czym się różnią ledy o rozszerzonym zakresie? Doświetlaniem zakrętów? Bo lasery to na pewno większy zasięg, ale coś jeszcze?

  • Moderatorzy
Opublikowano

W driving assistant professional podstawa masz:

- steering and lane control assistant,

- local hazard warning,

- lane keeping assistant with active side collision protection.

Adaptacyjny tempomat wraz z systemem Stop&Go to osobna opcja, ALE pakiet wyżej go zawiera, mimo, że nie jest tam opisany.

W podstawowym modelu masz LED z przodu i z tyłu. W pakiecie M masz dodadtkowo LED przeciwmgłowe.

Dopiero adaptacyjne reflektory LED mają doświetlanie zakrętów.

Jeszcze masz opcję laserowych reflektorów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.