Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Idąc Twoim tokiem myślenia, ten kto wybiera 740i to frajer.

 

Tego nie napisałem, ani nie miałem na mysli.

Ty za to napisałes że 370km to auto za szybkie a domniemam ze jechałeś nim co najwyzej kilka razy bo tak to bys nigdy tego nie napisał.

Jak bys napisał że ze wzgledu na ekonomię musisz zadowolić się 2.0l samochodem o niezłych osiagach to rozumiem.

Sam jezdzę 3.0l dieslem, ale miałem okazję jeździć wieloma szybkim autami i dla mnie to zawsze wielka przyjemność.

Oczywiscie jak masz 143ps to będzie skok, ale po 3 mcach się przyzwyczaisz i frajdy bedzie sporo,sporo mniej.

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pojeździj silnikiem 6 czy 8 cylindrowym.

Nie chodzi o moc.tylko sposób jej oddawania.


silnik ledwo kreci 2000 obr a masz 450Nm i 100KM


wykres dla F30


attachment.php?attachmentid=530996&d=1443124723


Pojezdzij z takim silnikiem poczujesz lekkość jazdy.

Podkręcone 4 cylindry na 300KM tego nie dadzą

Duży silnik jak dla mnie to znaczy, że mogę, a nie muszę.

Opublikowano
Pojeździj silnikiem 6 czy 8 cylindrowym.

Nie chodzi o moc.tylko sposób jej oddawania.


Pojezdzij z takim silnikiem poczujesz lekkość jazdy.

Podkręcone 4 cylindry na 300KM tego nie dadzą

Duży silnik jak dla mnie to znaczy, że mogę, a nie muszę.

 

Miałem okazję jeździć 3.5 V8 i 4.4 V8, szczególnie ten drugi miał niezwykłą lekkość wkręcania się na obroty. I dlatego warto mieć wiecej cylindrów, rozumiem to :) Inna sprawa czy ktoś na to chce się wykosztować. Bo że radość jest wielka to naprawdę wiem, jak będzie możliwość spełnienia fanaberii, to kupię :)

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano

Wczoraj po pracy wsiadając do mojej 5 pomyślałem o tym jak kiedyś do tej samej pracy jeździłem VW Polo z silnikiem 1.1. Pomyślałem o tych bezproblemowych gabarytach, zwinnosci i nawet o silniku co zamiast koni mechanicznych były zające. Ot, autko do pracy i może czasem na zakupy. Idealne do tych zadań.

Czyli jednak moc nie zawsze jest potrzebna. Ok w tamtym czasie też miałem tą sama 5 ale wyjeżdżałem nią raz w miesiącu na dłuższą trasę. Biorąc pod uwagę auto wielozadaniowe w tej chwili stawiał bym na g21 330ix. Dojazd do pracy jakieś 15 min, raz na dwa miesiące trasa 600km a do tego latem do pracy na rowerze. Dla mnie optymalnie. Po to jest tyle wersji silnikowych żeby każdy wybrał co mu pasuje. Do tego jeszcze rabat :lol: ale to osobna historia.

Opublikowano
Pytanie do osób, które już jeździły: czy jest dezaktywacja start/stop jak w f30 czy system działa na stałe ?

 


Można wyłączyć, nie ma pamięci ostatniego stanu. Czyli po uruchomieniu zapłonu za każdym rzem musisz wyłączyć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie,


odebrałem właśnie BMW G20 330.


Serwis już zamknięty, ale mam pewne obawy, bo dymi tylko z jednej rury - lewej.

 

Na zimnym może tak być. Niektóre modele mają tak również na wolnych obrotach a przy mocniejszym wciśnięciu gazu otwiera się klapka.

Opublikowano
Pierwszy raz na oczy widziałem je w Monaco tydzień temu... Kilka fotek, zmacanie wnętrza i jakości wykonania... ;) Powiem, że na żywo robi robotę...
Opublikowano

Witajcie

Planuje zakup 320i lub 330i .

Jezdzilem dzisiaj 320d Xdrive i 330i , oba M pakiet , z zawieszeniem M i hamulcami M .

Podzielę się moimi subiektywnymi wrażeniami :

Plusy

- kolor niebieski portimao

- genialne prowadzenie

-jakość wykończenia wnętrza w porównaniu do f30

- mnie ta gruba kierownica M pasuje

Minusy

-cyfrowe zegary

- dźwięk silnika w 320d

- czarne nerki wyglądają jak kawałek taniego plastiku

W konfiguracji największy dylemat mam z zawieszeniem , oba testowe auta miały to samo zawieszenie M , ale w 320d xDrive mam wrażenie jakby gorzej tłumiło nierówności pomimo ze auto było na felgach 19 a 330i było na 20 cali. Jechałem ta sama trasa , 320dx jakby dobijała/stukała zawieszeniem . Jak myslicie czym to może być spowodowane ? Inne nastawy zawieszenia w X drive ? Czy może kwestia opon , 320xd Bridgestone a 330i na Michelin . Muszę jeszcze przejechać się z adaptacyjnym zawieszeniem.

Co do porównania dynamiki to 330i sprawia wrażenie wyraźnie szybszego , myśle ze dźwięk silnika potęguje odczucia , 320xd jest wytłumione a w górnym zakresie obrotów słychać ze to diesel , a w 330i głośniki dodają mocy ;)

Ma ktoś wiedzę czy silnik z 320i to jest osłabiona wersja silnika z 330i ?

Opublikowano
Witajcie


W konfiguracji największy dylemat mam z zawieszeniem , oba testowe auta miały to samo zawieszenie M , ale w 320d xDrive mam wrażenie jakby gorzej tłumiło nierówności pomimo ze auto było na felgach 19 a 330i było na 20 cali. Jechałem ta sama trasa , 320dx jakby dobijała/stukała zawieszeniem . Jak myslicie czym to może być spowodowane ? Inne nastawy zawieszenia w X drive ? Czy może kwestia opon , 320xd Bridgestone a 330i na Michelin . Muszę jeszcze przejechać się z adaptacyjnym zawieszeniem.

Co do porównania dynamiki to 330i sprawia wrażenie wyraźnie szybszego , myśle ze dźwięk silnika potęguje odczucia , 320xd jest wytłumione a w górnym zakresie obrotów słychać ze to diesel , a w 330i głośniki dodają mocy ;)

Ma ktoś wiedzę czy silnik z 320i to jest osłabiona wersja silnika z 330i ?

Obejrzyj test Pertyn Ględzi - tam jest dużo o tym

***** ***
Opublikowano
Dokladnie tak jest w Alpinie F30. Czyli zawieszenie w xdrive jest głośniejsze niż w RWD. Wyczytałem na angielskim forum. Może twardsze sprężyny pod większą wagę...
Opublikowano

Dzisiaj oglądałem w salonie 320d Xdrive w M-pakiecie, jedno jest wystawione do jazd, drugie w salonie do oglądania.


Rozważałem zakup 320i w M-pakiecie ale ten czarny grill, z bliska w salonie, przy przebiegu autka 8km, już jest porysowany .... Chyba jak czyścili na sucho to się zrysował. Wersja demo wygląda jeszcze gorzej. Jakość malowania jest podobna do wykończenia listw na czarny błysk w F30. To się rysuje od kurzu, nie mówiąc już o wycieraniu ściereczką...


Muszę sprawdzić czy w wersji Sport nie ma tego czarnego grilla. Alternatywa, to oklejenie od razu folią inaczej rysy będą pojawiać się same z siebie.


Czy na oblamówkach okien czarnych błyszczących, też tak łatwo o rysy? Dajcie znać

  • Moderatorzy
Opublikowano
To samo, dodatkowo dekory w autach piano black jest identycznie. Pozostaje folia na słupki.
Opublikowano
Bez przesady, auto jest do jeżdżenia, a nie trzymania pod kloszem po to by nie było żadnej ryski. Aczkolwiek piano black to wynalazek :twisted2:
Opublikowano
Mam 330i z adaptacyjnym zawieszeniem i RWD na kołach 18 cali. I musze powiedzieć, że bywa nieprzyjemnie, jak sie wolno przejeżdża przez poprzeczne nierówności - potrafi wtedy głośno łupnąć . Natomiast podczas szybszej jazdy nierówności pokonuje już bez większych odgłosów. Przełączanie trybów zawieszenia daje znaczna różnicę, moim zdaniem większą, niż w poprzedniku , gdzie trzeba było się skupić, żeby coś tam poczuć. Generalnie jeździ się bardzo fajnie , auto na zakrętach jedzie jak przyklejone do drogi :)
Opublikowano

Ja również testowałem ostatnio G20 320d xdrive i nawet się zacząłem zastanawiać, czy nie zamienić 4-ki na nową trójkę… muszę się jednak przejechać 330i bo w 320d emocje jak na grzybach ;)


To co mnie zaskoczyło pozytywnie:

1. Fotele sportowe i kierownica — super wygodne i pozycja za kierownicą rewelacyjna.

2. W końcu lepsze wyciszenie (klejone szyby)

3. Jakość wnętrza — wreszcie BMW weszło na poziom Audi.

4. Prowadzenie bardzo dobre, auto sprawia wrażenie bardzo zwartego ale za krótko jechałem żeby móc coś więcej powiedzieć.

5. Nowe wirtualne zegary na żywo nawet mi się spodobały (a byłem bardzo sceptyczny). HUD super.


To do czego mam mieszane uczucia:

1. Cena — za sensowną wersję trzeba dać 290K, w serii F mam wrażenie ten sam poziom wyposażenia był w okolicach 260K — więc jest sporo drożej.

2. Design — hmm… te duże połączone nerki — mam trochę mieszane uczucia… przód trochę zalatuje Peugeotem, a z tyłu Lexus-em. Tył wg mnie jest najsłabszy w tym projekcie. W m-pakiecie jeszcze jakoś to wszystko wygląda ale też jakiegoś szału nie ma. Niebieski Portimao jest ok ale o wiele ładnijeszy wg mnie był Estoril… G20 brałbym w szarym Dravit zdecydowanie plus koniakowa skóra i czarne matowe drewno.

3. Panel klimy — no tutaj ewidentnie coś się nie udało, no i znowu nie ma funkcji SYNC :duh:

4. Otwory na klamki — BMW serio? po cholerę te wielkie owale — do Fiata Multipla bardziej by to pasowało…

5. Diesel 190KM poprawny ale emocji zero (dla mnie).


Tyle na szybko.


PS. Widzieliście, że w konfiguratorze w pakiecie M są dwa rodzaje kół? Koła z ogumieniem Performance i koła z ogumieniem Runflat… Czy to oznacza, że ogumienie Performance jest bez runflat?


PS2. Audi A4 Allroad (moje drugie auto) z klejonymi szybami nadal lepiej wyciszone…

Opublikowano

PS2. Audi A4 Allroad (moje drugie auto) z klejonymi szybami nadal lepiej wyciszone…

 

Jestem ciekaw czy z wyciszeniem wrócili do poziomu E46 czy E90?

Skoro w audi nadal ciszej :(

Bo mierzyłem i F31 jest głośniejsze od 2 poprzedników :(.


Czy ktos moze pojeździł na garnicy przyczepnosci po zakrętach?

Czy ktos moze coś napisac o maglownicy czy czuć drogę? To że jest precyzyjna to już wyczytałem.

Czy są przenoszone informacje z asfaltu gdy opona jest na granicy przyczepnosci?

Czy jest jak w F31 w której nic nie czuć tylko poprostu w pewnym momencie zaczyna przód uciekać?

Opublikowano

Tez dzis mialem przyjemnosc jezdzic.


Ogolnie super. Niestety 320d to lipa. Auto jest wyciszone i komfortowe-przez to dajac gaz do dechy niewiele czuc. Dopiero jak obserwujesz licznik to widac ze jedzie.i to nawet ochoczo.


Wrazenia- auto o klase wyzsze. Blisko G30.


Slaba jakosc skory.Nie wyglada to za obrze. Tlumaczyli w salonie ze to wersje przedprodukcyjne,robione w grudniu. teraz jest szansa na poprawe,ale nie wierze w to

Fajne dodatki-pasy obszytem na M, niebieski obszycie skor,deski. piekny panel klimatyzacji,dzwignia zmiany biegow


Dzis wplacilem zaliczne- 330i,czarne,19,m-pakiet ,czerne skory,czarne szyby,czarna nerka- strach sie bac. :D

Opublikowano

PS. Widzieliście, że w konfiguratorze w pakiecie M są dwa rodzaje kół? Koła z ogumieniem Performance i koła z ogumieniem Runflat… Czy to oznacza, że ogumienie Performance jest bez runflat?

Tak, to są opony bez Run Flat - jeśli się nie mylę to Michelin Pilot Sport 4 (lub podobnie) - jedyne tego typu opony bez Run Flat z gwiazdką, czyli atestowane do BMW. Niestety dość głośne. Zauważ, że gdy je wybierzesz, to automatycznie zaznaczany jest zestaw naprawczy (przynajmniej tak powinno być :-))

Opublikowano
To co piszesz tłumaczyło by moje odczucia o których wcześniej pisałem, dla mnie prowadzenie ,wybieranie nierówności ,czucie auta na oponach Michelin dużo lepsze . A może to tez kwestia tak jak ktoś pisał innych ustawień zawieszenia w Xdrive. Niezła ta dopłata za opony performance 4000 , przy zbliżonej cenie opon run flat i Michelin pilot sport 4s bez run flata :shock:
Opublikowano
Moim zdaniem chyba najfajniejszy polski test do tej pory
oczywiście montażowo i realizacyjnie nie jest to ideał, chłopak dalej nie opowiada o każdym szczególe ale zwraca uwagę na najbardziej istotne elementy. Moje odczucia z niego, a także z opisów kolegów są takie że jest progres w stosunku do poprzednika, auto jedzie, środek widać jest poprawiony ale wiele szczegółów mnie denerwuje już teraz, podobnie zresztą jak prowadzącego. Dizajnersko szału nie ma, jak to było np w nowej A5 kiedy debiutowała na rynku, no nic trzeba w końcu przekonać się osobiście na żywo czy odczucia będą podobne.
p44ahXld_o.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.