Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
o akcyzie zapomniales. roznica bedzie dochodzila do 100k pln

Dokladnie. Sama różnica w akcyzie to będzie ok 40tys.

 

obawiam się, że cena będzie zaczynac sie od ok 300kPLN.

Mniej wiecej taka cena byla za Audi S4.

A przeciez wszystkie nie pelne "M" (M340i, M540i etc) sa odpowiednikiem lini "S"...

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dokladnie, różnica między 330i standard, a M340i będzie ok. 120tys. Podobnie jest w Audi i Mercedesie.

Fakt że roznica po doposazeniu maleje, bo wersje S4 czy AMG C43 moja bogatsze wyposażenie o elementy aerodynamiczne czy inne elementy techniczne zwiazane z charakterem auta.

Opublikowano
Radziłbym nie oglądać. Najpierw jazda potem video testy ;) Szczególnie tego petryna.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Zgadzam się z opinią kolegi, który twierdzi, iż niebieski po powłoce czy w salonie prezentuje się ok - faktycznie, ale jak widziałem demo na zewntrz po deszczu to efekt minus 50%.


Gratulacje dla kolegi od białej G20.


Chciałem dodać, iż skok jakościowi wnętrza względem F30 jest OGROMNY - wreszcie zbliżony do Audi gdzieś w okolicy 2010 roku, to plus. Dodatkowy plus to wydech z dwoma rurami po boku, czyli dojście do tego co Audi prezentowało w 2000 roku (B6 1.8 T). Te jednorurkowce w 318 wyglądają komicznie, już trochę lepiej dwie rurki obok siebie, ale moim zdaniem bmw zawsze pozostawało w tyle pod tym względem w stosunku do Audi - lag 15 letni. CHOĆ teraz nawet przegoniło, gdyż Audi zaślepia wydech :/



W każdym razie dawno auto nie wywarło na mnie takiego wrażenia jak G20... Dla mnie SZOK, F30 powinni sprzedawać 50% wartości - mniej więcej taka skala porównawcza.


Piękne auto.

Opublikowano
W ogóle w konfiguratorze jak się wybiera M-Pakiet i się rozwinie jego opcje, to jest dostępny jeszcze jeden kolor, z palety individual, najdroższy ze wszystkich (jakoś 8200 zł dopłaty) - Tanzanite Blue. Poniżej foto jak to wygląda:

 

Ten Tanzanite fajnie wygląda na czystym aucie, szczególnie po projekcie i jakiejś powłoce, ale trochę przybrudzony już nie do końca, szczerze kiedy wybierałem moje auto mogłem takiego wziąć z placu, był z białymi/jasnymi skórami w środku i obszyciem deski, pomimo tego że wcześniej nie brałem go po uwagę to połączenie zrobiło wrażenie, dodatkowo była to opcja wszystkomająca. No ale jak przyjechałem do dilera przejechałem się nim, potem była następna wizyta auto przybrudzone no i zrezygnowałem, podobnie z Estorila który na samym końcu był jedyną opcją dla białego, odpuściłem go m.in też ze wzgl na jasne skóry i ich utrzymanie które w obu tych autach były jak dla mnie jedynym sensownym wyborem. Teraz w sumie żałuję bo jak będę kupował następne auto to najprawdopodobniej będzie to taka zieleń jak w alpinie z właśnie jasnymi skórami http://www.automototube.net/2014-bmw-3-series-alpina-b3-bi-turbo-walkaround-video-pictures.html .

Natomiast w G20 Sunset Orange jest moim zdaniem niezły, pewnie fajnie komponuje z czarnymi dodatkami na zewnątrz, a w środku albo czerń, albo jakiś ciemny brąz :? , ciężko powiedzieć

 

Masz rację, ten niebieski może łatwo stracić gdy się przybrudzi. Pod tym względem szary albo właśnie ten Dravit Grey z moich zdjęć - wydaje się znacznie bardziej odporny na ubrudzenia. Zielony z Alpiny to byłaby super opcja, tylko...jak zdobyć taki kolor dla 330i, jednocześnie nie wydając kroci na Alpinę? :cry: :| Jestem ciekaw jak się prezentują ciemnobrązowe skóry na żywo.


I co do wydechu również jestem zachwycony, bo dwie pojedyncze rury po bokach wyglądają genialnie, dotychczas takie coś w F10 było możliwe dopiero w 535i albo E92 335i. Dla mnie G20 330i na ten moment to faworyt na nowoczesne, luksusowe i sportowe jednocześnie daily.

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano

Odbierałem dzisiaj autko z serwisu i miałem chwilę żeby poogladac nowa 3 :) ponizej pare fotek. Auto robi wrażenie szczególnie w tym kolorze, naszpikowane elektronika


4IEfG6o.jpg

hI3hNFe.jpg

pKIvJvF.jpg

0sW5NPq.jpg


Reszta zdjęć. Kamera 3d robi wrażenie :)

https://m.imgur.com/gallery/0g4iPAA

Drzwi rzeczywiście mialem wrażenie że nie da się zamknac delikatnie. Nawigacja nie działała. Cena też konkretna, za ten model 270 tys.

Opublikowano
Link do reszty zdjęć nie działa. W tym kolorze wygląda jakby miało zaraz komuś spuścić wpierdol ;)
Opublikowano
W tym kolorze wygląda jakby miało zaraz komuś spuścić [bAD] ;)
Kwestia czasu i będzie spuszczać jak dostanie się w ręce drogówki. :lol:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
Odnośnie wydania G20. Mój samochód podobno się załapał na akcję serwisową i wydanie się opóźni. Podobno soft muszą zaktualizować i dopiero 14tego go dostaną.

 

A czego dotyczy akcja serwisowa?

Opublikowano
Czy ktoś dostał już datę odbioru samochodu?

 


Auto odebrałem 14 marca :D dravit grey jednak się broni w świetle dziennym, koniecznie czarna nerka (muszę przyznać jest duża) takiego koloru

Opublikowano

co do drzwi tak jak pisalem.... klika egzemplarzy i w kazdym bylo podobnie... az dziwne, zeby tego nie wyregulowali w fabryce... po przemysleniach ten czarny podoba mi sie chyba najbardziej...

tak jak piszecie, przy niepogodzie niebieski nie robil wrazenia... domyslam sie, ze wrazenie zrobi kiedy bedzie mocne slonce...

patrzac na ceny promocyjne z otomoto widac, ze tak jak mowil moj handlowiec, daja rabaty 8%

Opublikowano
tak jak mowil moj handlowiec, daja rabaty 8%

 

g20.png

g20.png


Czyli mówisz, że ta piękność powyżej mogłaby być kupiona za:

- cena całkowita: 0.92 * 295,206 = 271,589.52 zł


- wpłata 25% = 67,897.38 zł

- leasing (5 lat, 20,000 km): 0.92 * 3,337.84 = 3,070.72 zł


:D

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano
Wie ktoś kiedy prawidziwe bmw (340i) będzie w konfiguratorze?

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Cześć wszystkim,


Wczoraj odebrałem swoje 330i :)

Jeśli chodzi wyposażenie, to konfiguracja standardowa a do tego wykupiony: pakiet innowacji, łopatki zmiany biegów i światłą przeciwmgielne.

W salonie powiedzieli mi, że akurat z moim samochodem nie było komplikacji, ale niektóre mają problemy z oprogramowanie i nie mogą jeszcze ich wydawać.

e4NsjbH.jpg

vVG8JJv.jpg


Niestety nie mam porównaniu do F30, bo poprzednio jeździłem Volvo V40 z 2017 roku, ale pierwsze wrażenia to są mega pozytywne:

- silnika jeszcze nie testowałem pełni możliwości, ale wydaje się bardzo dynamiczny. Bardzo pozytywnie zdziwiłem się średnim zużyciem paliwa. Wracałem autostradą odcinek 100km i przy jeździe ze stała prędkościa 110km/h - 140km/h średnie spalanie według komputera wyniosło 6.5L/100km. Moim zdaniem to świetny wynik biorąc pod uwagę, że silnik nie jest jeszcze dotarty.

- skrzynia biegów: klasa, chyba nie ma co komentować, bo każdy chwali.

- prowadzenia w porównaniu do V40 o wiele lepsze.

- bardzo fajnie działa aktywny tempomat + zdziwiłem się, że w podstawowym pakiecie: "systemy asystujące kierowce" asystent pasa ruchu wykonuje korekty kierownicą. Myślałem, że będą tylko wibracje lub sygnały ostrzegawcze.

- system rozpoznawania znaków działa idealnie, dodatkowo można się pobawić w ustawieniach, żeby dostosowywał prędkość do znaków lub po przekroczeniu o daną prędkość informował o tym na wyświetlaczu head-up.

- nawigacja działa bez zarzutu, ale od lat jestem przyzwyczajony do google maps.

- jeśli chodzi o ekran zamiast zegarów, to może jest trochę nieczytelny, ale wydaje mi się że po jakimś czasie można się przyzwyczaić. Za to jakość wyświetlacza perfekcyjna.

- lasery oświetlają niesamowicie, ale cały czas się zastanawiałem czy nie oślepiam innych użytkowników, bo wydawało się, że naprawdę daleko świecą.


Generalnie auto wydaje się mieć bardzo dużo możliwości konfiguracji, ale nie zdążyłem się jeszcze wszystkim pobawić.


Jeśli chodzi o niedogodności to:

Słyszałem, że niektórzy mieli problemy z ciężko domykającymi się drzwiami, a ja natomiast nie mogłem domknąć maski, którą postanowiłem otworzyć po przyjeździe w garażu.

Dopiero po kilku minutach mi się udało, po naprawdę mocnym dociskaniu we dwie osoby.

Oraz wczoraj cały dzień było czuć zapach spalenizny. Zadzwoniłem do salonu i powiedzieli, że przy pierwszych kilometrach mogą być takie objawy i ewentualnie gdyby w następnych dniach nie ustąpiły to mam skontaktować się z serwisem.


Ogólnie mega pozytywnie i jak macie jakieś pytania to śmiało :)

Opublikowano

Gratulacje zakupu! Opowiedz jak komfort jeśli chodzi o zawieszenie standardowe, ponoć jest wyraźnie lepiej niż w tym sportowym. Nie odczuwasz mniejszej ilości wyposażenia? W ogóle co dają te pakiety? Czy jak się kupi pakiet, to to wychodzi taniej aniżeli zakup każdego z elementów w nim zawartych osobno?

Robiąc Twój konfig wychodzi 215,588 zł, jakby na to dać te omawiane powyżej 8% rabatu, tu wychodzi 198,340.96 zł, czyli akurat pod 200 tysięcy, nieźle. Wówczas leasing na 5 lat i 20,000 km by był jakoś 2,041 zł, ciekawie.


Pokaż foty środka :)

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano

Słyszałem, że niektórzy mieli problemy z ciężko domykającymi się drzwiami, a ja natomiast nie mogłem domknąć maski, którą postanowiłem otworzyć po przyjeździe w garażu.

Dopiero po kilku minutach mi się udało, po naprawdę mocnym dociskaniu we dwie osoby

 

No nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie, po prostu puścić klapę z niewielkiej wysokości, na oko strzelam, że chyba 30cm i siądzie, jak nie to otwórz i troszkę wyżej puść ale na pewno nie trzeba dociskać. Przynajmniej tak miałem w E90 i teraz w F30.

Opublikowano
W ogóle to nie wiedzieć czemu, ale niemal wszystkie opcje wyposażenia są o blisko 20% droższe dla 330d, typu lakier czy fotele :shock:

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano

Z zamykaniem maski należy uważać, ponieważ jest ona aluminiowa i łatwo ją wgnieść podczas dociskania. Generalnie facet w salonie mówił , że należy nią po prostu trzasnąć ( z pewnym wyczuciem) - i to działa. Nie działa natomiast puszczenie jej z pewnej wysokości ( jak w poprzedniej generacji) , bo jest za lekka i się nie domknie.


Ja też sprawiłem sobie nową trójkę . Odebrałem z salonu kilka dni temu. 330i w kolorze Mineral Grey. I jestem na razie mega zadowolony. Przede wszystkim cisza . Delikatnie operując gazem na wolnych prędkościach wydaje mi się , że jadę elektrykiem :) . Przepaść w porównaniu z poprzednią generacją, wrażenia zbliżone do jazdy serią 5 pod tym względem . Wreszcie nic nie szumi przy słupkach A, nawet przy wyższych prędkościach (szyby akustyczne). Po drugie potwierdzam przyzwoite spalanie, jak na taką moc. W jeździe mieszanej mam obecnie średnią 8,5 l/100 , co jest wynikiem większym o 1,5 litra od tego, co miałem w dieslu (320d). Zawieszenie także pozytywnie mnie zaskoczyło. Jest dostatecznie komfortowe ( adaptacyjne M) , zwłaszcza , że mam 18 calowe felgi ( opona 45mm) . Odczuwa się dopiero jakieś większe wertepy, typu szyny kolejowe na kiepskim przejeździe . Trzymanie drogi na zakrętach fenomenalne.

Inaczej pracuje także układ kierowniczy - jest bardziej czuły i chodzi z nieco wyższym oporem. Hamulec także lepiej bierze .

Pobawiłem się także asystentami autonomicznej jazdy i cofania :) Aktywny tempomat działa bardzo dobrze, w trybie autonomicznym też sobie nieźle radzi. W tej kwesti mam porównanie tylko do nowych Volvo i w BMW działa to znacznie lepiej. Ta rzecz może się przydać zwłaszcza w korkach ( działa bardzo dobrze) oraz na monotonnych przejazdach autostradą. Wystarczy lekko dotykać kierownicę jednym palcem albo lekko kolanem ( w wieńcu kierownicy jest jakiś czujnik dotyku) , a samochód juz nie monituje o przejęcie kierownicy co kilkanaście sekund , więc można jechać bardzo długo w automacie . W Volvo trzeba było poruszyć kierownicą , albo wkładać butelkę z wodą :) .


Jedyny minus to kształt ledowych świateł. Mam zwykłą wersję , bez adaptacyjnych reflektorów i stylistycznie najsłabiej to wygląda . Teraz zamówił bym co najmniej wersję z adaptacyjnymi ledami, a może nawet i lasery. Chociaż muszę powiedzieć, że sama praca reflektorów jest bardzo dobra, pracują zauważalnie szerzej , niż w F30 , dobrze doświetlając pobocza i zakręty mimo tego, że sa nieruchome.

Niestety potwierdzam sprawę z drzwiami, mogły by zamykać się chętniej, a tak trzeba nieco trzasnąć . Ale może się wyrobią... zobaczymy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.