Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, to moj pierwszy post, bo dopiero zaczynam przygode z BMW (chyba, ze wliczymy posiadanie Mini).


Pare tygodni temu (dokladnie 9go lutego) zamowilem BMW 330i Sportline i juz kilka dni temu jego produkcja zostala zakonczona (25 luty - sprawdzalem na bimmer.work), dealer mial jeszcze wolne sloty w produkcji lutowej i udalo mi sie zalapac na ostatnia chwile. Teraz czekam na mozliwosc odbioru auta, pewnie transport do Polski kilka dni potrwa, ale mam nadzieje, ze w polowie marca bedzie gotowe do odbioru.


Chcialem doradzic sie Was, czy polecacie montaz czesci M Performance w salonie, czy to raczej bez znaczenia? Udalo mi sie dostac dobry rabat na czesci, ale za ich montaz (pewnie pare godzin pracy) życzą sobie jak za zboże. To auto firmowe (firma bierze je dla mnie w leasingu), więc chyba skłaniam się ze zrobieniem tego w salonie, żeby nie było problemów z gwarancją, itp - co myslicie?


Wojtek

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zapożyczone z innego wątku.

Niestety wyglada na to ze jest jeszcze gorzej niz w F31 - w F31 jest bez oporu ale chociaz po autostradzie prosto jeździ.

Proponuję 8:30-8:45


Opublikowano

To chyba juz bo f30 było krótsze o 16 cm od e39 :norty:

 

Chyba jeszcze nie bo e39 ma 4770 a g20 ma 4709.

Choć jezeli chodzi o szerokośc to G20 jest 27mm szersze.

Opublikowano

Jakby teraz zaoferowali G20 w wymiarach E46 to grupa docelowa raczej nie byłaby zadowolona. Taki jest trend - każdy kolejny model jest większy i po jakimś czasie robi się miejsce na nowy model ;-)


Osiemnaście lat temu jak byłem w salonie BMW to stało chyba 4 czy 5 aut. Teraz ile jest? ;-) Samych SUVów jest 7.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

No właśnie. Kiedyś w salonie były tylko 3 serie: 3-er, 5-er i 7-er. A teraz?


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, x1, x2, x3, x4, x5, x6, x7, a trwają jeszcze prace nad x8. Bmw poszło w straszną masówkę. Mniej modeli to lepsza jakość wszystkiego: silników, wykończenia itp. Lepsze dopilnowanie 3 samochodów. A teraz samochodów jest 16.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
No właśnie. Kiedyś w salonie były tylko 3 serie: 3-er, 5-er i 7-er. A teraz?


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, x1, x2, x3, x4, x5, x6, x7, a trwają jeszcze prace nad x8. Bmw poszło w straszną masówkę. Mniej modeli to lepsza jakość wszystkiego: silników, wykończenia itp. Lepsze dopilnowanie 3 samochodów. A teraz samochodów jest 16.

 

Modeli nie jest wcale więcej. Procesy produkcyjne i projektowe w ciągu ostatnich 20 lat zostały tak udoskonalone, że na jednej płycie podłogowej można zrobić kilka(naście) modeli. Przykład płyta podłogowa f30: 1,2,3,3gt, 4, 4gc, 4 cabrio, x3, x4 i pewnie jeszcze trochę :D

***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie. Kiedyś w salonie były tylko 3 serie: 3-er, 5-er i 7-er. A teraz?


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, x1, x2, x3, x4, x5, x6, x7, a trwają jeszcze prace nad x8. Bmw poszło w straszną masówkę. Mniej modeli to lepsza jakość wszystkiego: silników, wykończenia itp. Lepsze dopilnowanie 3 samochodów. A teraz samochodów jest 16.

Kolego, to nie tak, jest popyt to produkują. Nie produkowaliby, gdyby im się to nie kalkulowało, a uwierz mi tam jest sztab ludzi od wszystkiego do wszystkiego.

Ja jestem zadowolony, gdy mam większy wybór w salonie. Poza tym, kiedyś też były dostępne 3 kolory w palecie barw, co nie znaczy, że było lepiej :D Tak na to spójrz.

Opublikowano
No właśnie. Kiedyś w salonie były tylko 3 serie: 3-er, 5-er i 7-er. A teraz?


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, x1, x2, x3, x4, x5, x6, x7, a trwają jeszcze prace nad x8. Bmw poszło w straszną masówkę. Mniej modeli to lepsza jakość wszystkiego: silników, wykończenia itp. Lepsze dopilnowanie 3 samochodów. A teraz samochodów jest 16.

Kolego, to nie tak, jest popyt to produkują. Nie produkowaliby, gdyby im się to nie kalkulowało, a uwierz mi tam jest sztab ludzi od wszystkiego do wszystkiego.

Ja jestem zadowolony, gdy mam większy wybór w salonie. Poza tym, kiedyś też były dostępne 3 kolory w palecie barw, co nie znaczy, że było lepiej :D Tak na to spójrz.

 

Dla mnie może być tylko jeden kolor do wyboru. Wszystkie samochody zawsze kupuję czarne :mrgreen:

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

2 pytania.


mam f20 i alu z zimowymi 16 cali. czy beda pasowac do g20?


na niektorych wizualizacjach z konfiguratora widze czarny grill- jaka to opcja?

Opublikowano
2 pytania.


mam f20 i alu z zimowymi 16 cali. czy beda pasowac do g20?


na niektorych wizualizacjach z konfiguratora widze czarny grill- jaka to opcja?

 

Moge odpowiedziec na drugie pytanie. To sa czarne nerki M Performance, dostepne jako opcja, kosztuja okolo 330-400 zl, zalezy jaki rabat dostaniesz.

Opublikowano
Będę w sobotę na targach w Genewie, jeśli ktoś chce, żebym zwrócił na coś szczególną uwagę (nie tylko w kontekście G20), czy sfotografował proszę pisać :)
Opublikowano
Będę w sobotę na targach w Genewie, jeśli ktoś chce, żebym zwrócił na coś szczególną uwagę (nie tylko w kontekście G20), czy sfotografował proszę pisać :)

 

W Sobotę to G20 można pomacać w polskich salonach ;) Aczkolwiek jak będzie 340i to wymacaj za nas :D

Opublikowano

Dzisiaj widzialem całą naczepe G20. Powiem tak. Wyglada dobrze, ale F30 w m pakiecie jest ładniejsze z kilku profili.

Co nie zmienia faktu, że czekam na 340i. Zastanawiam się nad M4 lub 340i. I raczej skłonie się ku M4.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie. Kiedyś w salonie były tylko 3 serie: 3-er, 5-er i 7-er. A teraz?


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, x1, x2, x3, x4, x5, x6, x7, a trwają jeszcze prace nad x8. Bmw poszło w straszną masówkę. Mniej modeli to lepsza jakość wszystkiego: silników, wykończenia itp. Lepsze dopilnowanie 3 samochodów. A teraz samochodów jest 16.

Niby jest już więcej modeli niż kiedyś, ale do merca sporo brakuje. Szkoda.

Zastanawiam się nad M4 lub 340i. I raczej skłonie się ku M4.

Przecież to dwa kompletnie inne auta.

Opublikowano
W Sobotę to G20 można pomacać w polskich salonach ;) Aczkolwiek jak będzie 340i to wymacaj za nas :D

 

Będzie M340i oraz X2 M35i :wink:

Opublikowano

BMW Dobrzański Kraków:


Dzień dobry


Prezentacja samochodów nowej serii 3 jest już oficjalnie potwierdzona na 09-03-2019 rok


Po tym terminie możemy wystawiać pierwsze faktury na samochody , które zostaną do nas dostarczone .


Czekam na informację o transporcie samochodu do nas – najprawdopodobniej przyszły tydzień





A ja już myślałem, że jak w styczniu wyprodukowany, to od ręki będzie dostępny.

Opublikowano (edytowane)
M340d

 

Ten wariant mnie akurat ciekawi, ale jak wyżej gdzieś napisałem z tego co w sieci można wyczytać to rewolucji w postaci 3x turbo/kompres i ok 380KM nie będzie, a szkoda bo moim zdaniem fajnie by taki "stock" się poruszał, z tego co słychać będzie to ewolucja z mocą ok 326KM.

Z drugiej strony diesel'e w obecnej erze "eco" są na zakręcie i sam fakt że mocne R6-ki w klekocie dalej będą w produkcji można uznać za pozytyw.

Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.