Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powelt w standardzie sa analogi, jak masz Navi professional dostajesz te hybrydowe,a za doplata sa w pelni cyfrowe.

Tak wyglądają hybrydowe i moim zdaniem podstawowe w G30: https://en.wheelsage.org/bmw/5_series/g30/sedan/bmw_540i_sedan_m_sport/2018-xx/pictures/hngt9q/

A tak wyglądają w pełni cyfrowe: http://en.wheelsage.org/bmw/5_series/g30/sedan/bmw_540i_sedan_m_sport/worldwide/pictures/yrrtc0/ - one po wyłączeniu mają widoczne tylko fizyczne ringi przyklejone do wyświetlacza - nie ma żadnych wskazówek.

Konfigurowałem osobiście i jeździłem na jazdach z tymi hybrydowymi. Nie kojarzę, żeby był jeszcze 3 rodzaj, aczkolwiek skoro w najsłabszym dieslu 520 można mieć manualną skrzynię, to już w BMW wiele mnie nie zaskoczy ;)

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak wyglądają hybrydowe i moim zdaniem podstawowe w G30: https://en.wheelsage.org/bmw/5_series/g30/sedan/bmw_540i_sedan_m_sport/2018-xx/pictures/hngt9q/

A tak wyglądają w pełni cyfrowe: http://en.wheelsage.org/bmw/5_series/g30/sedan/bmw_540i_sedan_m_sport/worldwide/pictures/yrrtc0/ - one po wyłączeniu mają widoczne tylko fizyczne ringi przyklejone do wyświetlacza - nie ma żadnych wskazówek.

Konfigurowałem osobiście i jeździłem na jazdach z tymi hybrydowymi. Nie kojarzę, żeby był jeszcze 3 rodzaj, aczkolwiek skoro w najsłabszym dieslu 520 można mieć manualną skrzynię, to już w BMW wiele mnie nie zaskoczy ;)

 

Jedne i drugie nie są złe. :lol:

Ja do pewnego czasu byłem przeciwnikiem cyfrowych zegarów, ale co raz bardziej się do nich przekonuję. (w tym przypadku bardziej podobają mi się cyfrowe)

Kwestia gustu i tego jak bardzo ktoś przywiązuje się do pewnych rzeczy.

Ale myślę, że jak już jeździ się z takimi czy innymi zegarami to kwestia kilku tygodniu, a w przypadku innych dni żeby się przestawić. :wink:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przewaga cyfrowych nad innymi jest taka, że od czasu do czasu możesz sobie zmienić rodzaj/kolor czyli wprowadzić element nowości/świeżości. Coś jak nowa tapeta na telefonie, niby nic takiego a jakoś umila życie :D
Opublikowano
Ja właśnie mam cyfrowe + HUD. Z tymi fizycznymi ringami wygląda to w mojej opinii bardzo dobrze i sprawuje się też nieźle. Nie zamieniłbym się na analogi z powrotem, mimo wszechobecnego narzekania, że cyfrowe są takie śmakie i owakie. Co do stricte fizycznych w G30 to w konfiguratorze, na wizualizacji w najbardziej podstawowej wersji, faktycznie wygląda to trochę jak analogi. Ale nie znalazłem w Internecie żadnego przykładu takich zegarów w realu, tak samo jak nie widziałem G30 z podstawową nawigacją i może to tłumaczy, dlaczego nikt tego nie zamawia ;)

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze uwaga odnosnie fizycznych ringow dla wyswietlacza w Pelni cyfrowego w g30. W roku modelowym 2019 zostały one usuniete.
Opublikowano

Pojawiają się pierwsze relacje z jazd testowych. Oto kila słów na temat 330i z portalu Bimmertodey.de: " silnik BMW B48, który teraz wtłacza do 350 bar, również otrzymał aktualizacje, które nieoczekiwanie poprawiają jego wydajność. Patrząc na dane techniczne i obiecane 258 KM początkowo nie spodziewasz się dużej różnicy w stosunku do swojego poprzednika z 252 KM, ale w praktyce sytuacja wygląda zupełnie inaczej.


Subiektywnie dużo większy wzrost mocy wynika nie tylko z 400 Nm i wcześniejszego dostępnego momentu obrotowego, ale także z trzeciej generacji ośmiobiegowej automatycznej skrzyni ZF: niższe biegi są krótsze, a czasy przełączania krótsze niż poprzednio. W połączeniu z pełniejszą krzywą momentu obrotowego i brzmieniem pasującym do obiecującej nazwy 330i.


Oprócz zawieszenia sportowego M i zmiennego sterowania sportowego układu kierowniczego, nasz samochód testowy został również wyposażony w opcjonalny mechanizm różnicowy M Sport, który jest dostępny dla 330i i 330d i jest częścią standardowego wyposażenia M340i. Blokada mechanizmu różnicowego jest płynna i może być zamknięta dzięki elektronicznemu sterowaniu niezależnie od sytuacji na drodze. Na przykład w zakręcie napędzanym pod obciążeniem, docelowa moc może zostać wysłana do zewnętrznego tylnego koła, aby zwiększyć moment - interwencja hamowania na wewnętrznym tylnym kole jest zbędna."

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bardzo interesująco to brzmi. Dziś będzie dużo materiałów na YT bo ostatnio dziennikarze latali chyba do Portugalii na jazdy testowe ale do 12.12 był zakaz publikacji materiałów. Niestety nie wiem czy i kto był z PL.
Opublikowano
Bardzo interesująco to brzmi. Dziś będzie dużo materiałów na YT bo ostatnio dziennikarze latali chyba do Portugalii na jazdy testowe ale do 12.12 był zakaz publikacji materiałów. Niestety nie wiem czy i kto był z PL.

 

Tutaj zebrano najnowsze testy, pierwszy z nich bardzo obszerny.


https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1563785


Po przejrzeniu kilku testów powtarzają się podobne wnioski:


- bardzo dobre wyciszenie, poprawa dotyczy szczególnie wersji wysokoprężnych

- poprawa brzmienia, największa zmiana w silniku B48

- lepsza jakość wykonania chociaż miejscami zdarzają się gorsze plastiki

- auto jest bardziej zwinne i precyzyjne co uzyskano pomimo zwiększenia komfortu

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Pytanie tylko kiedy wreszcie będzie można zamówić 330i xdrive...

Na leasing na starych zasadach się raczej nie załapiesz, więc równie dobrze można czekać na LCI :D

Opublikowano
Teoretycznie oficjalna premiera to chyba marzec 2019, ale zamawiać można już od jakiegoś czasu więc mam nadzieje że po nowym roku, najdalej luty-marzec uzupełnią ofertę
Opublikowano
Zgadza się, ja zamówiłem, termin dostawy jest na 30 marca (dealer mówi, że powinien samochód być około połowy marca - produkcja w lutym).
Opublikowano (edytowane)
A pytałeś może właśnie o xdrive? Ostatnio jak byłem w salonie to sprzedawca wspominał, że mają już kilka zamówień. Nie pytałem o więcej bo w zasadzie chciałem zamawiać X3, i choć faktycznie wszystko za nim przemawia (X3) to jakoś za serce nie łapie, czego o G20 powiedzieć nie mogę. Edytowane przez koko666
Opublikowano
A pytałeś może właśnie o xdrive?

 

Ja brałem Diesla 2.0 z xDrive. Póki co tylko on ma tę opcję. W salonie mówili, że kolejne silniki powinny wyjść koło lutego-marca z xDrive.

Opublikowano
Wszyscy się ekscytują M340i, ale będzie też 330e, które może być całkiem interesującą alternatywą dla 330i:

https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1555557

 

Ostatnio bardzo zainteresowałem się 330e, obejrzałem i przeczytałem większość co się dało na temat F30, dla mojego trybu 90% miasto w postaci 2x15 km dziennie z możliwością ładowania w pracy to byłby po prostu ideał, spora oszczędność na paliwie, a i przy okazji trochę ekologiczniej, przynajmniej w samym mieście. Zasięg elektryka F30 330e to 27-32 km, w G20 powinno być już bliżej 35-40 km. Tryb XtraBoost też świetnie wygląda, przez chwilę mamy niemal 300 PS.


Super spodobała mi się ta elektronicznie sterowana szpera, ale nie wiem czy to będzie dostępne również w 330e, trzeba będzie poczekać aż ta wersja będzie dostępna w konfiguratorze. A nie to kupić lekką używkę za 4-5 lat, w 150-200k powinno się zamknąć wówczas. Zależy też od sytuacji w kraju, jak będą jakieś dopłaty/benefity dla hybryd PHEV, to tym lepiej. Różnica cenowa 330i -> 330e pewnie będzie z 8,000-10,000 zł. Jakieś 4 lata jazdy po 15k km rocznie i powinno się zwrócić.


Jedyna rzecz, którą ciężko mi będzie zaakceptować w G20 to zegary umieszczone po bokach, gdzie te okrągłe lub półokrągłe są świetne. Ale za to pojawia się dzięki temu więcej miejsca po środku, co otwiera nową możliwość wyświetlania tam animowanej nawigacji, z podglądem budynków i nazwami ulic, co wygląda już niczym w filmach z 007. Tak to wygląda w G20:


OS7main-823x462.jpg

P90301107_highRes_bmw-operating-system-1024x540.jpg

BMW-8-Concept-Series-photos-21.jpg



Jechałem najnowszą F32 440i xDrive i tam zegary cyfrowe fajne, choć nie są najwyższej rozdzielczości, gdzie w G30 540i xDrive już ultra super rozdzielczość, pięknie to wygląda.


4er:

bmw_digital_instrument_cluster_1488600086_08f6b456.jpg


5er:

http://g30.bimmerpost.com/goodiesforyou/5/g30/wallpapers/official/moreinterior/P90237265_highRes_the-new-bmw-5-series.jpg

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano

Widziałem je wszystkie na żywo i te z X5/Z4/G20 bardzo mi przypadły do gustu, pewnie niedługo pomyślę o Z4. Z tych w G30 jestem zadowolony.


Ma to pewien własny i rozpoznawalny dla BMW styl i to na pewno jest spory plus.

Opublikowano
Ja w swojej 340i zamówie klasyczne zegary :)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Ja w swojej 340i zamówie klasyczne zegary :)

JEśli będzie taka możliwość... ja też chętnie złożyłbym już 340 ale nie ma jej w konfiguratorze nawet w DE :-(

Opublikowano
Te zegary są paskudne wyglądają jak tani smartfon sprzed 7 lat. Niestety czasy są takie że cena lcd tłuczonego w Chinach jest nieporównywalna do klasycznych zegarów plus marketingowo można to opakować w bzdury o cyfrowej rewolucji. Jeżdziłem kilkoma markami i akurat BMW miało świetny patent na tradycyjne wskaźniki, wszystko wyglądało schludnie i było super czytelne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja również zdecydowanie wole tradycyjne zegary cyfrowe wyglądają jak playstation tandetnie ale to jest tak jak kolega wyżej napisał są tańsze w produkcji i latwiejsze bo wystarczy programować pod daną wersję silnikową a nie produkować dedykowane.
Opublikowano

Wyglądają efektownie... Problem jest czy za kilka lat będą równie cieszyć oko jak dziś. Można wybrać te bardziej klasyczne. Jest i trzecia wersja ale jakoś jeszcze ich nie widziałem. Jest w czym wybierać.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.