Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Muszę was przeprosić, sprawdzałem teraz i jest tylko podgrzewana kierownica. Wentylacja musiała być w Seri 5 bo też tam zaglądałem.
Opublikowano

Dzisiaj BMW oficjalnie potwierdziło M340i. Ma 380 KM i 500 Nm, 4.2 s do 100 km/h. Ciekawe czy będzie pakiet Power&Sound to może zejdzie poniżej 4 s.


https://autogaleria.pl/nowosci/nowosci-i-premiery/bmw-zaprezentowalo-model-m340i/

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
i pewnie cena będzie jak F30 M3 :norty:

 

Jeśli będzie taki skok jak w F25 35i do G03 M40i to może być blisko ;-)


Do lata 2019 dużo czasu, prawie rok :)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
(...)

Wersja europejska będzie mieć 374km (wersja US 380).

 

A to nie tak że jedna moc jest w `metric horsepower` a druga w `horsepower`?

Opublikowano

tak jak piszesz z ta mocą. Generalnie będzie to jednostka o mocy 279 kW.

W stanach sa mocniejsze koniki :twisted: mają mnożnik 1,36, a w europie jest 1,34.

A więc zasadniczo na torze ten z USA będzie szybszy :wink:

Opublikowano
Wszystko pięknie, fajnie tyle, że w pierwszej kolejności na europejski rynek ma pójść wyłącznie wersja xDrive, pytanie kiedy pojawi się RWD.


Wersja europejska będzie mieć 374km (wersja US 380).

Szkoda, że taka kolejność.

Dawniej xDrive to była "opcja". Teraz dzieję się na odwrót. :roll:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
Przy tej mocy to zdrowy rozsądek podpowiada xDrive. Zwykłe BMW z dużą mocą (nie piszę o M) to nie McLaren, żeby sobie świetnie radziło z nadmiarem mocy na tylnej osi.
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
tak jak piszesz z ta mocą. Generalnie będzie to jednostka o mocy 279 kW.

W stanach sa mocniejsze koniki :twisted: mają mnożnik 1,36, a w europie jest 1,34.

A więc zasadniczo na torze ten z USA będzie szybszy :wink:

 

Zgadza się. Pierwsze materiały marketingowe na rynek US mówią o przyspieszeniu 0-60mph (czyli praktycznie 100kmh) na poziomie 4,2s, a gdzieś mi mignęło, że na nasz rynek będzie to 4,4s, ale jak zwykle jest gwiazda i podpis małym druczkiem "subject to change" :wink:


Faktycznie w sprzedaży ma się pojawić latem 2019. Widzę, że powoli się szykuje forumowa grupa czekająca na ten samochód :wink:


"Alternatywą" może być przyszłe M3, gdzie PODOBNO ma być xDrive znany obecnego M5 - czyli możliwość jazdy wyłącznie z napędem na tył.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Xdrive to przyszłość.

Przy coraz mocniejszych autach RWD staje się mało użyteczne i bezpieczne.

Zgadza się. Pierwsze materiały marketingowe na rynek US mówią o przyspieszeniu 0-60mph (czyli praktycznie 100kmh) na poziomie 4,2s, a gdzieś mi mignęło, że na nasz rynek będzie to 4,4s,

Może akurat kończy się 2ka przy ~96 km/h, musi przepiąć na 3kę i stąd ta różnica.

Opublikowano
Xdrive to przyszłość.

Przy coraz mocniejszych autach RWD staje się mało użyteczne i bezpieczne.

 

Prawda. Z taką mocą na tylnej osi robi się trochę niebezpiecznie. A i możliwości tej mocy nie są w pełni wykorzystywane.

Na szczęście na te chwile zabawy przód możemy odłożyć. :twisted:


Ciekawe kiedy pierwsze sztuki opuszczą salony PL.

Cały czas patrząc na lampy z tyłu mam to wrażenie jakby wyciągnięto je z Lexusa RC. :) Pewnie z czasem się przyzwyczaję. :)

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
Xdrive to przyszłość.

Przy coraz mocniejszych autach RWD staje się mało użyteczne i bezpieczne.

Zgadza się. Pierwsze materiały marketingowe na rynek US mówią o przyspieszeniu 0-60mph (czyli praktycznie 100kmh) na poziomie 4,2s, a gdzieś mi mignęło, że na nasz rynek będzie to 4,4s,

Może akurat kończy się 2ka przy ~96 km/h, musi przepiąć na 3kę i stąd ta różnica.

 

Różnice w czasie przyśpieszenia do 100 wynikają być może z rodzaju napędu, RWD - 4.4 s, AWD - 4.2 s

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
A mi się wydaje, że różnice w czasach przyspieszeń wynika z tego, że wersja europejska będzie delikatnie słabsza i przede wszystkim 0-60mph to nie jest 0-100km/h.
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

60 mph to niby 96,56kmh.

Więc to na pewno wpływa na tę różnicę.

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
Ale przecież moc i tu i tu będzie ta sama 279 kW, tylko przelicznik jest inny na KM. Popatrzcie sobie na czasy przyśpieszeń dla dotychczasowych samochodów oferowanych na rynkach gdzie w jednym stosuje się mile, a w innym km, w większości są różnice na poziomie 0.1-0.3 s, więc to z tego wynika, czy dodatkowo jeszcze jeśli na jednym jednym jest podawane dla wersji 4x4 i 2x4.
Opublikowano
Nie wiem czy na rynek amerykański M340i będzie miało GPF - z tego co czytałem na Bimmerpost to nie
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • Moderatorzy
Opublikowano
Na rynek USA nie ma tego wynalazku. Z tego powodu nowe Z4 M40i będzie w EU słabsze o kilkanaście koni niż w USA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.