Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
z silnikami N20 faktycznie w De nie ma zadnego problemu..

Na F30 forum nie ma ANI JEDNEGO tematu na awaryjnosc tego silnika.

 


https://www.autotrader.ca/expert/20180705/used-vehicle-review-bmw-3-series-f30-2012-2018/


Odnośnie 328i osobny wpis, w skrócie silnik tandeta

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
z silnikami N20 faktycznie w De nie ma zadnego problemu..

Na F30 forum nie ma ANI JEDNEGO tematu na awaryjnosc tego silnika.

 


https://www.autotrader.ca/expert/20180705/used-vehicle-review-bmw-3-series-f30-2012-2018/


Odnośnie 328i osobny wpis, w skrócie silnik tandeta

 

Stany i USA - te silniki sie sypia a w DE nie? dziwne nie sadzicie?

Moze ktos sie wypowie na temat paliwa w Polsce? w USA paliwo tez jest parszywe z tego co kojarze znacznie gorszej jakosci niz w Europie...

Opublikowano

O tyle "parszywe", ze zawiera do 10% etanolu, w Polsce max 5% na wiekszosci stacji (mozna teraz obserwowac nowe oznaczenia E5 i E10).

Natomiast co do zawartosci siarki, itd. to nie sadze. Rope WTI maja rewelacyjna pod benzyny, nie to co Brent u nas.

Opublikowano
z silnikami N20 faktycznie w De nie ma zadnego problemu..

Na F30 forum nie ma ANI JEDNEGO tematu na awaryjnosc tego silnika.

 


https://www.autotrader.ca/expert/20180705/used-vehicle-review-bmw-3-series-f30-2012-2018/


Odnośnie 328i osobny wpis, w skrócie silnik tandeta

 

Stany i USA - te silniki sie sypia a w DE nie? dziwne nie sadzicie?

Moze ktos sie wypowie na temat paliwa w Polsce? w USA paliwo tez jest parszywe z tego co kojarze znacznie gorszej jakosci niz w Europie...

Pytasz czy auta z niemiec się nie sypią? To odpowiem, również się sypia. Mieszkam w de kupiłem bmw f30 328i z silnikiem n20 z przebiegiem 60tyś A przy przebiegu 85tyś wymienialem rozrząd. Tankuje się w Niemczech tylko na aral stacji benzynowej I leje 95 , nie jakieś 95 e10. Myślę że nie ma to znaczenia jakie paliwo. Jedyne co może mieć wpływ to olej i jak często to wymieniamy.

Opublikowano

;;Stany i USA - te silniki sie sypia a w DE nie? dziwne nie sadzicie?

Moze ktos sie wypowie na temat paliwa w Polsce? w USA paliwo tez jest parszywe z tego co kojarze znacznie gorszej jakosci niz w Europie...


Pytasz czy auta z niemiec się nie sypią? To odpowiem, również się sypia. Mieszkam w de kupiłem bmw f30 328i z silnikiem n20 z przebiegiem 60tyś A przy przebiegu 85tyś wymienialem rozrząd. Tankuje się w Niemczech tylko na aral stacji benzynowej I leje 95 , nie jakieś 95 e10. Myślę że nie ma to znaczenia jakie paliwo. Jedyne co może mieć wpływ to olej i jak często to wymieniamy.


Rozmawialem z gosciem z serwisu BMW - zmienial co 12 K olej i silnik i tam mu padł... po prostu wychodzi na to ze wadliwa jest ta pompa od ktorej sie wszystko pozniej sypie...

Opublikowano
Z grandeczewa z forum który mi wymieniał rozrząd to mi powiedział że to Noe jest pompa olejowa winna tylko napęd pompy olejowej I jak już łańcuch rozrządu jest wyciągnięty to slizga się pompa czy jakoś Tak. Tak więc nie pompa oleju napęd rozrządu jest wadliwy. Ja tylko rozrząd cały wymieniłem pompy olejowej nie ruszalem I teraz jak narazie cisza i nic nie gwiżdże. Od wymiany zrobione 60 tyś I póki co odpukac nic się nie dzieje.
Opublikowano
Z grandeczewa z forum który mi wymieniał rozrząd to mi powiedział że to Noe jest pompa olejowa winna tylko napęd pompy olejowej I jak już łańcuch rozrządu jest wyciągnięty to slizga się pompa czy jakoś Tak. Tak więc nie pompa oleju napęd rozrządu jest wadliwy. Ja tylko rozrząd cały wymieniłem pompy olejowej nie ruszalem I teraz jak narazie cisza i nic nie gwiżdże. Od wymiany zrobione 60 tyś I póki co odpukac nic się nie dzieje.

 

ja rozrzad wymienilem przy 80 K przy 92 K silnik poszedl sie pier...

czyli w moim przypadku wymiana rozrzadu nic nie dala.

Naped pompy czy pompa (az tak sie nie znam) generalnie podobno problem idzie od pompy a pozniej wszystko klęka.

Opublikowano
A ja zrobiłem 328i 2012 rok 100 000 km czesto jezdziłem 200+ i rozrządu nie wymieniałem. Nowy właściciel zrobił już 40 000 od tego czasu i też wszystko bdb.
Opublikowano
A ja zrobiłem 328i 2012 rok 100 000 km czesto jezdziłem 200+ i rozrządu nie wymieniałem. Nowy właściciel zrobił już 40 000 od tego czasu i też wszystko bdb.

 

Auto tankowane w DE caly czas?

Co ile olej byl wymieniany?

Nie dostales info ze jest akcja serwisowa na rozrzad? (jestes w stanie sprawdzic czy przypadkiem przy przegladzie nie wymienili rozrzadu nawet nie informujac Cie o tym - bo to sie zdarza)

Opublikowano
Co fakt to fakt silnik nie jest zbyt udaną jednostką i wcale mnie nie dziwi że nie dożywa 100000 km jeżeli ktoś wymienia olej według zalety producenta co 30000 km to znaczy że przy przebiegu 100 000 wymieniał go tylko 3 razy pamiętam moje pierwsze auto z turbodoładowaniem producent zaleca wymianę oleju co 8000 km Skądś to się musiało wziąć ja w swojej F30 wymieniam olej raz do roku a nie robię więcej w roku niż 8000 k
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co fakt to fakt silnik nie jest zbyt udaną jednostką i wcale mnie nie dziwi że nie dożywa 100000 km jeżeli ktoś wymienia olej według zalety producenta co 30000 km to znaczy że przy przebiegu 100 000 wymieniał go tylko 3 razy pamiętam moje pierwsze auto z turbodoładowaniem producent zaleca wymianę oleju co 8000 km Skądś to się musiało wziąć ja w swojej F30 wymieniam olej raz do roku a nie robię więcej w roku niż 8000 k

 

Teraz znam już trzy auta które mają ponad 200 tyś (220/230/250 tys km) i olej co 30kkm w ASO...

Jakos jezdzą.

Opublikowano
Co fakt to fakt silnik nie jest zbyt udaną jednostką i wcale mnie nie dziwi że nie dożywa 100000 km jeżeli ktoś wymienia olej według zalety producenta co 30000 km to znaczy że przy przebiegu 100 000 wymieniał go tylko 3 razy pamiętam moje pierwsze auto z turbodoładowaniem producent zaleca wymianę oleju co 8000 km Skądś to się musiało wziąć ja w swojej F30 wymieniam olej raz do roku a nie robię więcej w roku niż 8000 k

 

Teraz znam już trzy auta które mają ponad 200 tyś (220/230/250 tys km) i olej co 30kkm w ASO...

Jakos jezdzą.

 

328i ? ktory rocznik i miesiac?

Opublikowano

Witam nie wiem czy ktoś ogląda kanał Micha na YouTube jak nie to mam dla was bardzo ciekawy film który wpasowuje się idealnie w temat oglądajcie i napiszcie co o tym myślicie dziękuję

Opublikowano
Witam nie wiem czy ktoś ogląda kanał Micha na YouTube jak nie to mam dla was bardzo ciekawy film który wpasowuje się idealnie w temat oglądajcie i napiszcie co o tym myślicie dziękuję

Oglądałem, ciekawi mnie skąd tam tyle opiłków? Aż tak tłoki trą o gładź cylindra? Cos mi się nie wydaje. Mi to śmierdzi docieraniem się rozrządu, ładnie muszą skrobać te zębatki jak nówka auto i tyle opiłków.

Opublikowano
Witam nie wiem czy ktoś ogląda kanał Micha na YouTube jak nie to mam dla was bardzo ciekawy film który wpasowuje się idealnie w temat oglądajcie i napiszcie co o tym myślicie dziękuję

Oglądałem, ciekawi mnie skąd tam tyle opiłków? Aż tak tłoki trą o gładź cylindra? Cos mi się nie wydaje. Mi to śmierdzi docieraniem się rozrządu, ładnie muszą skrobać te zębatki jak nówka auto i tyle opiłków.

 


To jest wlasnie pytanie:

Czy blok silnika nie jest przypadkiem zbudowany z aluminium? jesli tak to opilki z silnika nie sa.

Tloki sa wykonane z czego?

Gosc zbiera magnesem opilki, one nie moga byc aluminowe - pytanie z ktorych czesci sa te opilki - co jest w danym modelu wykonane ze stali.

Jedna niescislosc jest w tym materiale.

Gwarancje w nowych autach maja do 5 lat nawet nie 3 jak podaje gosc w materiale.

Przez 5 lat ludzie natluka juz ze 150.000 km wiec producentom sie raczej to nie oplaca aby robic takie myki.

W mercu np kazali mi wymieniac olej po 15000 a nie 30000 jak w BMW...

Ale tak czy siak pytanie czy po 15 beda opilki? jesli tak to silnik sie rozleci przed koncowka 5 lat - z tym ze ja akurat robie max 15000 rocznie...

Opublikowano
Witam nie wiem czy ktoś ogląda kanał Micha na YouTube jak nie to mam dla was bardzo ciekawy film który wpasowuje się idealnie w temat oglądajcie i napiszcie co o tym myślicie dziękuję

Oglądałem, ciekawi mnie skąd tam tyle opiłków? Aż tak tłoki trą o gładź cylindra? Cos mi się nie wydaje. Mi to śmierdzi docieraniem się rozrządu, ładnie muszą skrobać te zębatki jak nówka auto i tyle opiłków.

 


To jest wlasnie pytanie:

Czy blok silnika nie jest przypadkiem zbudowany z aluminium? jesli tak to opilki z silnika nie sa.

Tloki sa wykonane z czego?

Gosc zbiera magnesem opilki, one nie moga byc aluminowe - pytanie z ktorych czesci sa te opilki - co jest w danym modelu wykonane ze stali.

Jedna niescislosc jest w tym materiale.

Gwarancje w nowych autach maja do 5 lat nawet nie 3 jak podaje gosc w materiale.

Przez 5 lat ludzie natluka juz ze 150.000 km wiec producentom sie raczej to nie oplaca aby robic takie myki.

W mercu np kazali mi wymieniac olej po 15000 a nie 30000 jak w BMW...

Ale tak czy siak pytanie czy po 15 beda opilki? jesli tak to silnik sie rozleci przed koncowka 5 lat - z tym ze ja akurat robie max 15000 rocznie...

Tutaj bmw wyliczyło wymianę po 22tys, wiec niby nie aż tak źle, ale jak ktoś jeździ spokojnie to do 30tys dochodzi interwał wymiany. Bok jest z aluminium ale same tuleje cylindra nie są z aluminium - byłyby zbyt miękkie, nie wiem z czego dokładnie są wykonane - raczej z jakiejś stali i teoretycznie opiłki mogą być właśnie z cylindrów. Ale i tak dziwnie dużo ich tam się nazbierało.

Myślę, że opiłki najszybciej są z pompy oleju lub rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.