Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 367
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hak zakladam... chce zeby masa w miare pasowała :P za dpfem cicho jak diabli wiec bez roznicy..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę że jednak dyfuzor carbon :)

Robisz tylko koniec więc zdecydowałeś że ekologia jednak zostaje?


Sam się nad tym zastanawiałem, przeanalizowałem schematy działania DPF+EGR, układu wtrysku dolotu i wydechu i wg. mnie albo zostawiać ekologię w praktycznie w całości (ew. bez klapek), albo praktycznie całą (poza może katalizatorami) wyrzucać. Chodzi o zależności rozkładu ciśnienia przed i za turbinami oraz temperatury spalania, zostawienie DPF przy wyłączonym EGR wymaga przemapowania ECU i nie każdy to zrobi, włożenie downpipe bez poważnych zmian w ECU i odpowiedniej zwężki to już w ogóle zabójstwo dla silnika a najgorsze dla turbo.


Wg mnie takie modyfikacje tylko w autach do sportu, nie ma opcji żebym autem które dymi woził dzieci...

3A0jS9b.png
Opublikowano

słabo jeszcze rozeznałeś :)

w aucie będzie euro 4

wg mnie wystarczająca czystość z rury wydech.

ale powoli bo teraz główne działania są wokół f30 :) a do tego narazie roznie ilosc gratów do montażu ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszyscy jeździmy regularnie po Polsce i to co czasem widać za porobionymi BMW z silnikami M57 to kotłownia. Możesz zakładać Euro 4 ale po chipie normy nie będzie, pod obciążeniem będzie dym bez DPF.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możemy się założyć, to w sumie może być ciekawe i pouczające! Zakład o koszt pomiaru dymomierzem?


Ja się sugeruję bardziej tym, że ten silnik W E90 fabrycznie bez DPF i bez chipów miał Euro 3. Pytanie jeszcze w jaką ostatecznie konfigurację celujesz. :)

3A0jS9b.png
Opublikowano

9c609945f26c613agen.jpg

czarne nerki w połysku :)

montaz haka westfalia + dedykowana wiazka 13pin jaeger z kabli przylaczeniowych.. aku +, masa, 2 przewody do can, prawy kierunek. tyle.

d956654727811aaegen.jpg

widok z dołu...

d22d5e30c1781301gen.jpg

wydech...

295f04e9c8563c16gen.jpg

Opublikowano

panorama przestala stukac ;) jednak to byl temat z uszczelka :)

wczoraj zalozylem nowe podkladki miedziane pod zasilanie olejowe sprezarki bo mi sie pociło...

387c1ff08d11d455gen.jpg

Opublikowano
panorama przestala stukac ;) jednak to byl temat z uszczelka :)

 

ha!

ja podłożyłem (przykleiłem) wąskie paski filcu w miejscach gdzie szyba panoramy się opiera i również przestało stukać

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Opublikowano

e8d0e29fbd93df54gen.jpg

W aucie jest totalna rewolucja...

Znalazlem winnego szumienia to łożysko podpory polosi.

Teraz przy rewolucji wpadnie:

Nowe lozysko podpory polosi+ uszczelnienia

Nowe lozyska kol przednich

Nowe wahacze krotkie.

Nowe lepsze turbo + uszczelnienia

Lzejszy uklad oczyszczania spalin.

Nowe wieksze oslony tarcz hamulcowych.

Nowe sprezyny eibach prokit

Nowe lozyska oporowe w kolumnach.

Strojenie...

Dzis czesc rozebralem jutro atakuje dalej i bede wrzucal foty

Opublikowano (edytowane)

8ae9b241138a8e28gen.jpg

Powoli dzialam...

418da8d7bee711a0gen.jpg

Nowe uszczelki do turbo...

Zamowilem jeszcze nowe pierscienie abs bo na jednej polosi zaczelo puchnac...

Zeby tak rozowo nie bylo podczas wypychania lozyska pekla piasta.... 1 raz w życiu taka akcja... no nic zamowiona....

Edytowane przez cypisek21
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pękła piasta? :shock: To ja łożysk w niebieskiej nie wymieniam, szkoda nerwów...


BTW ładnie inwestujesz!

3A0jS9b.png
Opublikowano
Lozysko tak trzymalo sie puasty ze wyrwalo zabezpieczenie ze zwrotnicy wraz z jej kawalkiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam wrażenie że BMW naprawdę mocno zjechało z jakością stali... A do tego zabezpieczenie antykorozyjne jest naprawdę słabe. Rzeczy typu odsłonięta koronka ABS powinny zgodnie ze sztuką zostać porządnie zabezpieczone antykorozyjnie a nie tylko pomalowane. Jest to przecież kluczowy element bezpieczeństwa. Żeby nie dało się normalnie wyprasować łożyska z piasty to też jaja jakieś.
3A0jS9b.png
Opublikowano

No coz.... nic sie nie poradzi... w f jeszcze gorzej :p

Jade dalej...

b7a15f5c9362cbd3gen.jpg

Palniki

43c5834e2bb32f12gen.jpg

Juz na miejscu i nowa dysza do sprykow lamp... poprzednia jak widac sztukowana...

Opublikowano

cypisek21

"Nowe wieksze oslony tarcz hamulcowych" będą na przód zakładane z F-ek rozmiarem pod "nowe tarcze"?

Opublikowano

no kurde dzis przegladalem... bylem pewien ze w mojej te oslony do najwiekszych nie naleza jednak bylem w błędzie.... osłony zostana fabryczne.

co do prac.... turbo zalozone wydech zalozony.. z nowymi uszczelkami itp itd nie chce mi sie tego wszystkiego fotografowac...

Po wielu rozmowach z moim ulubionym fachowcem od turbin zadecydowalem ze rozmiar sprezarki zostanie seryjny...

wymieniono wirniki zmienna geometrie itd wszystko procz muszli wlasciwie. wiem ze bedzie chodziła jak trzeba i długo.

celem byla dluga bezawaryjna eksploatacja...

c4099ffc0a066011gen.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pobieżne szacunki wskazują że koszt części i robocizny właśnie przekracza wartość zakupu. :cool2:

A jak porównanie starego 330xd E z nowym 330i F? Słyszałem o tych nowych 4-cylindrowych benzynach że nieźle jeżdżą ze sportowymi automatami.

3A0jS9b.png
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.