Skocz do zawartości

Problem z przyśpieszeniem i spalaniem, BMW 520d


juscik

Rekomendowane odpowiedzi

Ksywa Kosa666 mi tu zalatuje zarobkami w markach i wiejskim tuningiem i nijaka wiedzą o motoryzacji..

 

W pełni się z Tobą zgadzam, diesle są do jazdy w korkach lepsze niż benzyna, jeżdżę PASSERATI w TDI z taką wielką płetwą na bagażniku, a teraz wyjechałem do UK, dorobiłem się na zmywaku i kupiłem najtańsze F10.... Do tego z książki będę czyścił EGR (bo przecież diesle w korkach nie zawalą go sadzą) :cool2:


PS - jak już przyznałem Ci rację, to tylko proszę o jedno: nie mów do mnie per "koleś", bo nie piliśmy jeszcze pod remizą


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ksywa Kosa666 mi tu zalatuje zarobkami w markach i wiejskim tuningiem i nijaka wiedzą o motoryzacji..

 

W pełni się z Tobą zgadzam, diesle są do jazdy w korkach lepsze niż benzyna, jeżdżę PASSERATI w TDI z taką wielką płetwą na bagażniku, a teraz wyjechałem do UK, dorobiłem się na zmywaku i kupiłem najtańsze F10.... Do tego z książki będę czyścił EGR (bo przecież diesle w korkach nie zawalą go sadzą) :cool2:


PS - jak już przyznałem Ci rację, to tylko proszę o jedno: nie mów do mnie per "koleś", bo nie piliśmy jeszcze pod remizą


Pozdrawiam

:cool2:

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksywa Kosa666 mi tu zalatuje zarobkami w markach i wiejskim tuningiem i nijaka wiedzą o motoryzacji..

 

W pełni się z Tobą zgadzam, diesle są do jazdy w korkach lepsze niż benzyna, jeżdżę PASSERATI w TDI z taką wielką płetwą na bagażniku, a teraz wyjechałem do UK, dorobiłem się na zmywaku i kupiłem najtańsze F10.... Do tego z książki będę czyścił EGR (bo przecież diesle w korkach nie zawalą go sadzą) :cool2:


PS - jak już przyznałem Ci rację, to tylko proszę o jedno: nie mów do mnie per "koleś", bo nie piliśmy jeszcze pod remizą


Pozdrawiam

 

Przepraszam panie kosa666 , po raz kolejny wielki popis wiedzy o niczym. Ja bym powiedział brzytwa nie kosa bo Twoje riposty są ostre jak brzytwa. Nie było by tej polemiki gdybyś powiedział cos mądrego wnoszacego do rozmowy zamiast wyśmiewać się co ktoś kupił. Widać tu poziom wykształcenia i wiedzy. Nic dodać nic ująć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było by tej polemiki gdybyś powiedział cos mądrego wnoszacego do rozmowy zamiast wyśmiewać się co ktoś kupił.

 

Przecież napisane masz wyżej co masz zrobić ale nie czytasz i sam brniesz w riposty i zaśmiecanie tematu zrób jedno i sprawdź co masz sprawdzić poza tym diagnostyka jest tu potrzebna, a nie wróżenie z fusów więc do roboty jak chcesz coś naprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było by tej polemiki gdybyś powiedział cos mądrego wnoszacego do rozmowy zamiast wyśmiewać się co ktoś kupił.

 

Przecież napisane masz wyżej co masz zrobić ale nie czytasz i sam brniesz w riposty i zaśmiecanie tematu zrób jedno i sprawdź co masz sprawdzić poza tym diagnostyka jest tu potrzebna, a nie wróżenie z fusów więc do roboty jak chcesz coś naprawić

 

Ja tylko odpowiadam na jego kolejne wysmiewki jak bys nie zauwazyl. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@juscik założył temat, napisał 1 (jeden) post a Wy okładacie się łopatkami w piaskownicy :mrgreen:


@juscik bez porządnej diagnostyki nic nie poradzisz

miałem podobnie - wysokie spalanie i utratę mocy, pisałem w wątku 'realne spalanie 2.0d ...'

Wrocław - Austria - Wrocław.

Autostrady w D na tempomacie 140 czyli 135 wg gps.

Wg komputera 8.8 wg wlanego paliwa 9.3. Tak, 9.3 mimo że nie mam xdrive ani nie miałem paka na dachu.

chyba mam coś zepsute bo od nowości pali 9 i więcej jak tylko przekraczam 120

Ja nie mogę na jednym baku dojechać z Wrocka do Monachium (ok. 700 km) tempomat na 150 czyli realnie ok 140.

Mój to F11 z czerwca 2016, 2.0 diesel 190KM. Po 20 tys przebiegu mam średnią 10.2 pomiar z pompy a nie kompa.

@juscik wymieniono egr (akcja bmw) i przepływomierz (tak wymyśliło ASO), niestety żadnych zmian, palił w mieście ponad 13 i dławił się

Ciągnie jak smok mimo że w aucie 2 osoby i jedna waliza i prędkości bardzo rozsądne.

Prawdopodobnie czeka mnie wymiana całego układu zasilania tak proponuje serwis

@juscik w końcu finał

Po raz pierwszy po wymianie pompy i wtryskiwaczy zrobiłem szybką trasę do Warszawy i z powrotem.

Inny świat: zamiast dotychczasowego średniego spalania przekraczającego 10 mam 7 (jechały 4 osoby) a było raczej ostro poza korkiem przed Warszawą.

Silnik cichutko pracuje, w końcu skończyło się wkurzające charkotanie na małych obrotach.

Pomiar spalania z lejka, muszę zgłosić kompa do kalibracji bo teraz zawyża o 0.5 - 0.6.

Wiem że to niepoprawne politycznie ale ASO spisało się na medal i to bez boksowania się...

U mnie cały układ zasilania był do d... a nie egr ani przepływka. Czyli dobry diagnosta a nie internetowe wróżenie z fusów.

jest moc, będzie szmoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.