Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiem że temat przerabiany miliony razy ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi czy klapki należy wywalić i co należy zaślepic? Co dają zaślepki? Podobno najlepiej kupić nowy kolektor ale ta cena i klapki które po jakimś czasie też mogą odpasc...
Opublikowano
Nie klapek nie powinno sie wywalac jest to twoja decyzja i cena za spokój że klapka nie wpadnie do cylindra.Zaślepki wkłada sie w miejsce wymontowanych korpusów klapek i po trzecie zaślepki nic nie dają opròcz zaślepienia otworów po klapkach.Wybór należy do ciebie.
Opublikowano
To wybór jest oczewisty klapki out. Czytałem też na innym forum że po wywaleniu klapek auto jest zrywniejsze i pisał to jakiś tam spec tyle że zaobserwował to w motorze 2l. Z kolei dużo się naczytalem że jest zupełnie na odwrót. Nie lubię druciarstwa i wolę samochód trzymać w stanie fabrycznym ale trochę szkoda wywalić mi 1,5tys na cześć która mam i która działa....
Opublikowano
Wywalsz klapki będziesz miał dól słabszy i troche sie zmieni praca silnika ,ja nie mam tych klap ale nosze sie z zamiarem kupna nowego kolektora bo lubie miec auto w orginale i nie nawidze druciarstwa i demontazu czegokolwiek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są na allegro kolektory po regeneracji niby wzmacniane.

Cena koło 550zł.

Sam chcę kupic ale chyba jeszcze nie teraz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bez klapek nie widzę w zasadzie żadnej róznicy.

Ale kupię taki kolektor.

Już nawet z nimi gadałem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.