Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zawieszenie od wersji M pewnie plasuje się gdzieś w okolicach Bilstein B6/B8. Występują jeszcze różne warianty, np. Bilstein B8/B10/B12 w kolorze srebrnym są bardziej hardkorowe niż żółte. Jeździłem E90 z zawieszeniem B6 to nie ma porównania do standardowych Sachsa lub Bilsteina B4. Auto prowadzi się jak po sznurku przy zachowaniu akceptowalnego komfortu.
Opublikowano
Miałem fabryczne M w e82, zmieniłem na amortyzatory B8 na początku. Troszkę twardziej, bardziej precyzyjnie, lepiej w zakrętach, mniej się kładł. Lecz nadal piał jak koza. Zamieniłem sprężyny na AP. Zrobiło się niżej twardziej i mniej komfortowo. Za to przyjemność z jazdy w porównaniu do serii o wiele większa, pod warunkiem, ze nie przeszkadza komuś twardy zawias. Poza tym, tak jakby, możliwości przenoszenia mocy na asfalt były, nawet na starcie na prostej, większe. W zakręcie podczas uślizgów tyłu, bardziej czuć auto. Ogólnie sporo fajniej. Wcześniej na Serii pięknie wybierał nierówności, teraz czuć dziury ale coś za coś. To nie pierwszy mój samochód z Bilsteinami. Poczynając od różnych BMW, w e46 zmieniałem m pakietowe na bilsteina a kończąc na Jeepie. Zawsze zmiana była na plus.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.