Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Posiadam BMW e39 523 I z 2000 roku sedana . Od kilku miesięcy borykam się z dziwnym problemem a mianowicie drzeniem tylu samochodu podczas hamowania biegami , występuje ono gdy obroty silnika przekraczają 2,5 tyś ... Dodam ze pół roku temu robiłem sprzęgło w samochodzie nowa tarcza , łożysko i docisk , dwumasa wyglądała bardzo dobrze , lecz przy wkladaniu skrzyni i skrecaniu jej przytrzasnalem kabelek od światła cofania i obawiam się ze mogło zostać coś miedzy skrzynia a silnikiem ... Pomóżcie ... Czy to może być przyczyna ? Podpora wału ładna nie popekana , łącznik elastyczny wału ma delikatne pekniecia wokół jego tulejek ale nie są one aż tak widoczne ... Pomóżcie panowie ...

Opublikowano
Nie masz jakiś luzow na wale? Może trzeba wyważyc, ja miałem drgania tak powyżej 2600-2800 przy około 120-130 km/h tylko, że to było podczas jazdy. Też miałem dobry krzyżak, wyważylem wal, została przyspawana malutka blaszka i problem zniknął.
Opublikowano
Co do wału to wydaje mi się że właśnie jakby był źle wyważony to drgania byłyby przy jeździe a nie hamowaniu biegami , natomiast łącznik wymienię właśnie na dniach jak tylko cieplej się zrobi bo nie mam grzanego garażu I się okaże :/ a co myślicie o przytrzasnieciu tego przewodu z tym peszelkiem przy wkladaniu skrzyni co pisałem w początku posta ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.