Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A1 poza sezonem letnim lodz-gdansk jest pusta i mozna jechac szybciej :) W weekend podczas podrozy do trojmiasta przez wiekszosc czasu jechalem 160-200 i byla to relaksujaca predkosc. Spalanie z calej trasy 9.5 litra, przy sredniej predkosci 94km/h. Srednia niezbyt wysoka poniewaz zrobilem sporo km po trojmiescie oraz 80km zwyklymi drogami aby dojechac do autostrady. W sumie przejechalem okolo 500km. Pojechalbym szybciej ale za mna jechali znajomi suvem i narzekali ze dla nich za szybko.
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Gdyby to kogoś interesowało to ja od początku zamontowałem kompletny wydech AC Schnitzer-a z dyfuzorem i spojlerami.

Dźwięk jest bardzo fajny, na zewnątrz głośny i z tego co wiem to podoba się przechodniom płci męskiej (co raczej nie dziwi) :)

Jak się go odpala o 5:30 rano to można nawet stwierdzić, że głośny jak diabli.

W środku słychać go ale dźwięk nie przeszkadza, w zakresie 1700-1900 pod obciążeniem silnika wydech trochę "buczy".

No i wygląd wraz z dźwiękiem - większość mniej obeznanych czyli 99% osób myśli, że to M5 i nie wiadomo jaką mocą dysponuje.

Podsumowując dźwięk nie męczy, ale jak wsiądę do "normalnej" G30-tki to czerpie wielką przyjemność z panującej tam ciszy :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam kolegów, 4 tyg. temu odebrałem swoją Bmw 540i z doposażeniem Power and Sound. Od początku użytkowania wyskakiwały mi dwa komunikaty: „ pełna moc dostępna wkrótce” i „ pełna moc napędu wkrotce”. Skontaktowałem się ze sprzedawcą i mówił, że to normalne, że po przejechaniu ok.1000 km wszystko się poukłada. W dwa tygodnie przejechałem 4000 km i komunikat dalej wyskakuje. Z problemem zgłosiłem się do serwisu. Samochód stał tydzień i nie rozwiązali problemu stwierdzili, że coś jest na rzeczy z programem. Wysłali logi do Niemiec i do tej pory nie ma odpowiedzi. Czy któryś z kolegów miał taki problem ? Czy u was też nie ma strzałów z tłumika w trybie sport plus ? Bo umnie to nie występuje w serwisie Pan stwierdził, że nie będę tego miał, ponieważ jest wgrany nowy program. Jeździłem 540i w Mp i 530i Mp w tych samochodach są te strzały. Z góry dziękuje za pomoc.
Opublikowano
Kpina ze strony tego pana. Kupiłeś Power & Sound. Sound czyli np strzały. Jeśli tego nie masz to nie dlatego, że program tam coś... tylko pewnie ktoś nie ogarnął tematu. U mnie podczas montażu panowie nie wiedzieli jak ustawic końcówki żeby były symetryczne do tego stopnia, że jeździłem ładnych kilka tygodni z krzywymi czekając na uznanie reklamacji.
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

poBOGra6j


Dzis odebrane, wygladowo wyglada dla mnie super:) plus dwie rurki drozne caly czas, przyspueszeniowo czuc roznice i to dosc sporo (na wypozyczenie mialem mini 1.5literka co poteguje efekt:D)

A teraz najwazniejsze narazie z 90kmow z czego wiekszosc a2 i troche trasy - dzwiek na trasie przy spokojnej jezdzie do 160 slychac ze jest ale mi jak najbardzieh to odpowiada. Przy okolo 2tys obrotow jak delikatnie sie rozpedzamy jest deliaktny drone, ale akurat mi to odpowiada bo wkoncu cos slychac i jest radocha. Potem do 5tys jest spokoj i dzwiek jest donoslejszy, ale za to powyzej 5 zaczyna juz sie drzec. I ten dzwiek jest boooooskiiii. Nie sa to juz tylko wysokie obroty z silnika, ale wydech krzyczy z radosci:) pierdzioszki sa rowniez duuuzo donioslejsze i teraz to auto robi wkoncu to co ma robic:) ciareczki i gesia skorka wiec szczesliwy Jakubek:D

Opublikowano
Raz mi strzelil przy rozruchu jak dodalem leciutko gazu przy 1.5tys obrotow, ale przy redukcjach nie udalo mi sie typowych uzyskac. Narazie:D
Opublikowano
Raz mi strzelil przy rozruchu jak dodalem leciutko gazu przy 1.5tys obrotow, ale przy redukcjach nie udalo mi sie typowych uzyskac. Narazie:D

 

Spokojnie, wydech musi się przepalić i to latem zajmuje około 2 - 3 tyś km.

Pozdrawiam


Maciek

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Moje 540 i odbierałem w lutym, chciałem dołożyć pakiet power and sound ale nie jest już dostępny z uwagi na przekroczenie norm spalin, zaproponowano mi sam wydech m power ( " problemu nie powinno być z błędami silnika" ) z tego pakietu - zdecydowałem się i odebrałem auto z nowym wydechem m power, dźwięk super ale pojawił się błąd silnika ( usterka czujnika ciśnienia spalin ) i po kilku dniach wydech m został zdemontowany i beata powróciła do oryginalnego wydechu. Podobno w przyszłości ma się pojawić ponownie pakiet power and sound do 540 i lub sam wydech ale na obecną chwilę pakiety są wycofane i wydechy też nie są sprzedawane do nowych 540i z 2019.
Opublikowano

Ja przy odbiorze auta z produkcji 2019 zamówiłem wydech M Performance. Po przejażdżce demo z wydechem wiedziałem, że chcę mieć tak brzmiące auto. O montaż wydechu do auta z filtrem pytałem w wielu salonach i część nie chciała się podjąć tego tematu. Dealer u którego kupiłem auto potwierdził, że może zamontować wydech. Niestety błąd wyskakuje co jakieś 400km. Podobno są 2 szkoły montażu tego wydechu w aucie z filtrem. Ta lepsza o której dowiedziałem się od któregoś z dilerów polega na tym, że klapka sterująca zostaje przy wydechu, ale chodzi sobie luźno gdzieś tam ukryta pod autem, przez co komputer myśli że wszystko gra. Brzmi trochę jak "rzeźba", ale chyba akurat w ten sposób u mnie nie zamontowali go, bo błąd łapie...skontaktuje się jeszcze z dealerem w tej sprawie i zobaczymy co wymyślą...ale nie mam zamiaru go demontować. W sumie nawet nie wiem jak brzmi auto na seryjnym wydechu, ale nawet mnie to nie ciekawi przy takiej zabwce.

Jeśli chodzi o sam wydech to przynajmniej przy tych obrotach do 3,5tys kiedy jeszcze docieram auto to brzmi rewelacyjnie. Przy spokojnej jeździe jest cichy, ale słychać że jednak silnik jest konkretny pod maską. Dźwięk budzi się wtedy kiedy tego chcemy. Po prostu wydech ze smakiem, nie jest przesadzony, a ma pazur.

Opublikowano
Ja rozmawiałem o wydechu na etapie zamówienia ale został rozliczony jako akcesoria bo poodbno z fabryki seryjne 540i wychodzą tylko z oryginalnymi wydechami. Po tym jak auto przyjechało do dealera to zamontowali wydech M ( mówili że nazywa się m performance ale to wydech m power ) , oryginalny wydech zwrócili. Miałem więc taki sam problem po kilkuset kilometrach, powiedzieli że wydech powinnen zostać zdemontowany i auto powróciło od oryginalnego wydechu. Na wydechu M brzmi o wiele lepiej, czekam jak rozwiążą problem i wtedy zamówię raz jeszcze. Rozmawiałem później z drugim dealerem który jest też dystrybutorem ac schnitzer i u którego montowałem do mojego kombika spojler ac schnitzer - powiedzieli że z uwagi na błędy silnika do odwołania nie montują pakietów power and sound, samych wydechów m czy wydechów ac schnitzer.
Opublikowano

Mówimy o tym samym wydechu M Performance czy to jakas nowość? W 2017 takie montowano:


20180525-153047.jpg

20180314-153606.jpg

20180228-134106.jpg


Widać napisy wytłoczone na końcówkach oraz tłumniku. Sama nazwa produktu też M Performance...

Opublikowano
Tak to ten wydech, sam wydech z pakietu power and sound był u mnie. Błąd silnika wynikał z oprogramowania silnika -( normy spalin ) które nie pasuje do wydechu , ciśnienie spalin jest inne i wywala błąd - napewno dotyczy produkcji 2019, czy końca 2018 tego nie wiem.
Opublikowano
Mam i ja od kilku dni MPPSK. Faktycznie 540i powinno wyjeżdżać seryjnie z takim brzmieniem :). Comfort nadal jest trybem spokojnym i wyraźnie słychać wydech tylko przy mocnym przyspieszaniu, normalnie jadąc delikatnie i miło mruczy. W sporcie auto nabiera charakteru, drze się, strzela, robi mnóstwo frajdy :). Moc wzrosła, ale nie jakoś spektakularnie, wskaźniki z komputera pokładowego pokazują 265kW i 500nM. Tylko nie wiem na ile to faktycznie precyzyjne narzędzie i planuję wizytę na hamowni w wolnej chwili. U mnie wydech zdał też test żony, tj nie zaobserwowała zmiany, ale to raczej efekt braku zainteresowania motoryzacją i małej spostrzegawczości w tej tematyce. Dopiero jak jej powiedziałem co i jak to uznała, że jest inaczej, a zajawki nie rozumie. Zdejmować nie kazała ;). Za to 3-latka czuje różnicę, bo od razu krzyczy, że za głośno i za szybko. Czyli teraz mam wózek i dla rodziny, i na samotne wypady :).
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A propo zmian w p&s 0-100 4.85s... 100-200 12.85s max co udalo mi zie zmierzyc za pomoca drive analizera od bmw to 0-100 troche zasysa... ale za to 100-140 3.65s
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wydech przy przelotowej 160 praktycznie nie slyszalny, dyskretny. Gdy chcesz grozny, glosny.... i te strzaly przy zmianie biegu!!! To warte kazdych pieniedzy :mrgreen:
Opublikowano
Wydech przy przelotowej 160 praktycznie nie jest slyszalny, dyskretny. Gdy chcesz grozny, glosny.... i te strzaly przy zmianie biegu!!! To warte kazdych pieniedzy :mrgreen:
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Ja w swojej 540iX męczę się nadal z wyskakującym check engine co jakies 400km. Najciekawsze jest to, że jakiś czas temu byłem u dilera w Poznaniu w celu likwidacji przyczyny wyskakiwania błędu. W aucie wspólnika zaprogramowano auto na nowo i przez 5 tys km nie wyskoczył błąd. U mnie zrobiono to samo, niestety bez poprawy. Tłumaczą, że nic więcej nie można zrobić, bo auto programowali tak samo jak wspólnika i u niego za jakiś czas też błąd może pojawić się ponownie. (Wcześniejsza wersja była z ich strony taka, że nie potrzebne jest programowanie tylko klapka musi być podłączona i schowana gdzieś przy wydechu-opisywałem tą na poprzedniej stronie). Dla mnie wygląda to jakby zrobili coś, ale chyba sami nie wiedzą co, że w 1 aucie problem jest zażegnany, a w drugim nadal występuje. Wyskakujący kod błędu to 1A2810. Czy ktoś może polecić ASO w którym wiedzą co trzeba zrobić w tej sprawie w autach z filtrem OPF ? Ewentualnie ktoś z forumowiczów zajmujących się diagnostyką BMW ma jakiś pomysł, gdzie leży przyczyna że mam 2 takie same auta, od tego samego dilera, serwis wykonywany był u tego samego doradcy, a w 1 aucie problem jest rozwiązany, niestety w 2 nadal się z tym męczę? Nie mam pomysłu do kogo się zwrócić...
Opublikowano

Tak na serio to zarzadaj zwrotu kasy i kup remusa i bedzie Pan zadowolony a do tego dorzuc sterownik klapy z pilota;) moja 540 wyplula 350km i 500nm takze gowno:) szkoda kazdej zlotowki oprocz konwertera mocy. Zwykle 540 na tej samej hamowni robily 360-370km...

Dodatkowo nie ma przeciez mpsk dla opfowych wiec pewnie blad opfu wywala. W wydechy trzeba zakodowac emulator klapy bo w ori jest klapa sterowaba przeustnica , a w mperformance taliej nie posiada.


[

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kuba ciekawe czy to problem wydechu czy czegos innego. Ostatnio w automaniaku chamowali Toyote supre z tym samym silnikiem co u Ciebie I chociaz katalog mowi 340km wyniki byly ponad 360km. Auto fabryczne I to z filtrem czastek stalych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.