Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M3 e92 robi mega robote. kupilem zeby trzymac maly przebieg i zarobic, jednk sie nie da. jezdze nia gdzie sie da, mimo ze pod domem stoi e46 m3 ,e39 m5 i inne.

do poliftowego idrive dolozysz modul i masz carplay.

jednak u mnie 95% czasu radio jest wylaczone :)

polecam :) to narkotyk :)

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

Oj, bedzie ciezko. ale zanim e46 i e39

Zapadna w sen zimowy, zrobie krotka trase kazda emka, zeby bardziej opisac rozNice :)

Bo kazde z nich jest inne, kazde cenie za cos innego, jednak na codzien e92 m3 robi mi papke w glowie :)

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam !


Niestety w moich okolicach ciężko o jazdę próbną M3 więc narazie to tylko teoria. Być może ktoś ma bezpośrednie porównanie cywilnej serii F vs. E92 M3 ? Z tego co czytam (a czytam bardzo dużo i od lat) to koszty utrzymania M3 nie są jakieś koszmarne i tutaj kolejne pytanie czy były jakieś poważne zmiany konstrukcyjne np w silnikach w zależności od roczników ?


Zapraszam do dyskusji :)

 

Miałem kiedyś podobny dylemat, e92 M3 świetne auto, ale mi do gustu duzo bardziej przypadło M5 e39, jako weekendowóz świetne auto, na wartości nie traci a zyskuje. Z wartościami M3 e92 może być różnie. M5 e60 poleciało na łeb na szyję i leci dalej.

Dla mnie dużo przyjemniej sie jezdziło M5 e39 niż w miare nową f30 2.0i.

Jeśli nie musisz isc na kompromisy wiekowe, bo ma być to auto typowo weeknedowe, to moze warto również rozważyć cos starszego?


Dla mnie osobiscie stare klasyczne wnętrze e39 jest duzo ładniejsze niż w f30. Materiały też na korzyść e39.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sam stałem przed podobnym wyborem i powiem szczerze, że miałem wielki dylemat - Bmw 4 lub jakieś starsze M :roll: Walczyłem mentalnie prawie 2 m-ce i wstępnie zdecydowałem się na Bmw 4. Zacząłem przeglądać ogłoszenia i pojeździłem kilkoma modelami. Niby wszystko było ok, ale jednak brakowało przysłowiowej kropki nad "i". Auta fajne, nowoczesne, w miarę szybkie ale jednak nie uśmiechałem się oglądając je, jak również odchodząc nie odwracałem się, aby jeszcze raz na nie spojrzeć. Wrażenia z jazdy były ok, niestety tylko ok, dlatego z ciekawości przejechałem się M5 E60. I powiem szczerze, że jazda mnie oszołomiła. Wypieki i uśmiech na twarzy, uczucie podekscytowania i podniecenia :D Byłem pod okrutnie pozytywnym wrażeniem z jazdy oraz prowadzenia. Problemem w mojej głowie był tylko model E60 ponieważ od kilu lat jeżdżę 545i E60, więc jednak chciałem jakieś odmiany. W między czasie pojeździłem 2 modelami M3 E46, które mimo zacnego wieku również wywarły na mnie super wrażenie, jednak z racji, iż miałem już model 330CI E46 to tu również chciałem odmiany modelowej. Następnie polatałem chwilę M6 E63. Ostatnim modelem, z racji wcześniejszego braku możliwości potestowania, był model E92 M3. W końcu jednak udało mi się obejrzeć go na żywo oraz przejechać i to była miłość od pierwszego wejrzenia :P I zaczęły się poszukiwania, de facto zakończone sukcesem :D

Porównując model Bmw 4 i M3 E92 /oczywiście w tym samym pułapie cenowym/ moje subiektywne wnioski są następujące:

BMW 4:

- nowszy model i co za tym idzie nowszy rocznik

- nowocześniejsze wnętrze i multimedia

M3 E92:

- silnik, moc

- precyzja prowadzenia, aż do granic pojmowania

- radość i wrażenia z jazdy :twisted:

- mimo starszej generacji wygląd - muskularny, napompowany, agresywny, kipiący adrenaliną

- legenda M

Stąd mój wybór :)

Opublikowano

Ja mam 428i i myślę czy sie nie przeniesć na starszy model M3

Kasę jaką mogę wydać to 250 tyś i albo c63 albo jakieś amerykański m4 po stłuczce albo dobrej jakości starsze M3 ale boli mnie ten ząb czasu.



Ps: jaki model silnikowy w 4 porównywałeś.



Nawet przez jeden czas byłem pewien Mustanga ale jak wypożyczyłem przeszło mi totalne dziadostwo.

Opublikowano
Ja rowniez pochwale e39 m5. Co prawda mialem tylko to m wiec trudno mi sie odniesc do innych ale jezdzac teraz zwykla e60 uwazam ze to dziad w porownaniu do e39m. Nie wazne ze nowsze ze niby nowoczesniejsze (z tym jednak bym polemizowal) ale e39 mialo to cos. Tapicerka jeszcze bez ekonomicznej oszczednosci deska miekka uszczelki nie skrzypiace poprostu taki prawdziwe superauto. Jak siedzialem ostatnio w salonie w m4 to owszem wyglad miazdzy (design) ale juz materialy troche odpustowe. I to sie kloci z m gmbh. Dawniej to byly dziela sztuki teraz plastikowe zabawki z osiagami (glownie na papierze).
Opublikowano
Ja mam 428i i myślę czy sie nie przeniesć na starszy model M3

Kasę jaką mogę wydać to 250 tyś i albo c63 albo jakieś amerykański m4 po stłuczce albo dobrej jakości starsze M3 ale boli mnie ten ząb czasu.



Ps: jaki model silnikowy w 4 porównywałeś.



Nawet przez jeden czas byłem pewien Mustanga ale jak wypożyczyłem przeszło mi totalne dziadostwo.

 

Z Bmw 4 testowałem modele 428, 430 i 435 /bardzo poważnie myślałem nad 435/. Poza tym, również długo myślałem nad Mustangiem 5.0 V8, ponieważ na parkingu mijam codziennie takie autko :) Mustang podoba mi się z zewnątrz i mimo, że widzę je codziennie od roku to cały czas mi się podoba i dalej na niego patrzę :D Jeździłem 2 modelami Mustanga i w mojej ocenie nie są najgorsze, ale ten środek :mad2: Jazda z większymi prędkościami wywołuje raczej strach niż podniecenie. To jednak nie jest auto dla mnie. W porównaniu do Bmw i Audi, Mustang wydaje mi się mało stabilny i wyjątkowo nieprecyzyjny w prowadzeniu.

Myślałem również nad Mercedesem C63, ale bardziej podobała mi się M3. Pomijam fakt, że Mercedes jednak jest droższy. Z drugiej strony, znajomy z mforum, który zakochał się w swojej M3 i dopicował ją do granic możliwości, ma zamiar przesiąść się właśnie do C63, których cena z zawrotną szybkością rośnie z dnia na dzień :shock: Zerknij na stronę firmy KIMBEX, gdzie ceny C63 są wręcz absurdalne, ale mimo tego na bieżąco sprzedają te auta.

Dysponując Twoim budżetem skupił bym się na poszukiwaniu M4 /25 tys. zł zostaw na serwis pozakupowy, podatki i AC/.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mustang - miałem okazję jeździć jako pasażer i powiem szczerze, że nie dziwię się temu, że jest to jeden z lepszych krążowników szos.

 



:) To jest sarkazm ?


Bo chyba nie mówisz tego serio ?

Opublikowano
Nowy mustang to nie ten co był w 2017r. Sam zdecydował się na zakup nowego modelu po wytestowaniu kilku bmw i nie widziałem sensu przepłacać, ale koniecznie w Mustangu musi być zawieszenie MagnaRide.
Opublikowano

Dokładnie Mustanga z 2018 z tym zawieszeniem testowałem bo byłem podniecony na kupno.Pierwsze co rozczarowanie totalnie ford plastiki tandeta nawet jak za tę cenę objechałem wszystkich znajomych żeby pojeździli potestowali każdy się śmiał że to jest nie możliwe jak te auto jest tandetne a skrzynia wariat (automat).Byłem na prawdę smutny że jakaś tam ikona okazała się taka klapa a już byłem gotów iść kupić.



Gówno w ładnym papierku a szkoda.

Opublikowano
Dokładnie Mustanga z 2018 z tym zawieszeniem testowałem bo byłem podniecony na kupno.Pierwsze co rozczarowanie totalnie ford plastiki tandeta nawet jak za tę cenę objechałem wszystkich znajomych żeby pojeździli potestowali każdy się śmiał że to jest nie możliwe jak te auto jest tandetne a skrzynia wariat (automat).Byłem na prawdę smutny że jakaś tam ikona okazała się taka klapa a już byłem gotów iść kupić.



[bAD] w ładnym papierku a szkoda.

 

Też mam takie doświadczenie z Kucykiem. ładnie wyglada ale kiepsko jeździ. Odpuściłem temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.