Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie autko u mnie w okolicy, pewnie przejadę się zobaczyć.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-xdrive-4-8i-serwis-aso-niski-przebieg-vat23-ID6zw3UP.html

 

Auto z bliskiego wschodu z Dubaju.

Co sądzicie o tym egzemplarzu , czy warto wydać tyle kaski na E70 4.8i z takim wyposażeniem ?

Auto jest bez Adaptive Drive i w dodatku na S226 Sports suspension settings !! Na felgach 10JX20 ET:40 i 11JX20 ET:35 !!

A może będzie rozczarowanie i pozostanie niedosyt bo jednak trochę kasy to jest i w takiej cenie można mieć wiele innych fajnych aut.?

 

2017-02-12 114,000 km

2016-07-09 107,000 km

2016-04-26 I104,000 km

2016-03-21 103,000 km

2014-12-23 81,000 km

2014-04-08 68,000 km

2014-02-17 65,000 km

2013-10-20 59,000 km

2013-09-30 58,000 km

2013-07-13 54,000 km

2013-04-24 50,000 km

2013-02-17 48,000 km

2012-12-23 45,000 km

2012-08-08 38,000 km

2012-04-22 33,000 km

2011-08-29 21,000 km

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAFE8107AL301497

Type code: FE81

Model: X5 4.8I (EUR)

E-F-R series: E70

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N62/T

Displacement: 4.80

Power: 261 (355 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 416 - CARBONSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: LUB4 - LEDER NEVADA/BEI

Prod.date: 2009-12-11

 

S2M9 BMW LA wheel, M V-spoke 227

S3AH Reversing camera and Top View

S3MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium

S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line

S4AB Fine wood trim burr walnut

S5AC High-beam assistant

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

S7M5 M exterior equipment

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SM Car ident. number visible from outside

S8SX Prov.assignm.for Telematic/Online serv.

S9AA Outer skin protection

S212 Equipment, brake syst. country-specific

S217 Active steering

S220 Self-levelling suspension

S226 Sports suspension settings

S230 Extra package, EU-speciifc

S316 automatic trunk lid mechanism

S322 Comfort access

S323 Soft-Close-Automatic doors

P337 M Sports package

S402 Panorama glass roof

S417 Roller sun visor, rear door

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S456 Comfort seat with memory

S488 Lumbar support, driver and passenger

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S615 Extended BMW Online Information

S616 BMW Online

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

S676 HiFi speaker system

S696 DVD changer

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S775 Headlining anthracite

L822 GULF VERSION

S823 Hot-climate version

S840 High speed synchronisation

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S853 Language version, English

S861 Data record without EOBD

S864 Dealer List Overseas

S880 Operating instructions, English

S887 Operating instructions, Arabic

S925 Dispatch protection pack

P955 Middle-East package

S993 model year code in VIN

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Zdecydowanie nie warto wydać takich pieniędzy, i tak masz rację można mieć za taką kasę dużo ciekawsze... Z Dubaju to spalanie ich nie obchodzi. Chyba jakiś mega Arab tym jeździł po siedzeniu kierowcy widać
x3334a545255abac1e52.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W suvach boczek fotela mocniej się niszczy, ale ten nadaje się do naprawy u tapicera :shock: . M pakiet na plus.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
W suvach boczek fotela mocniej się niszczy, ale ten nadaje się do naprawy u tapicera :shock: . M pakiet na plus.

 

Proszę Cię... przy 117Kkm, mam drugie tyle i nie ma porównania, rozumiem jakieś przetarcie,czy odkształcenie ale nie taki stan jak na zdjęciu. Albo ktoś jeździł z wagą 150kg+ albo przebieg grubo kręcony.

x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
Wystarczy że jeździł arab 100kg i się nie ceregielił przy wsiadaniu. Pierwszy właściciel z reguły dba o auto mniej niż drugi. Miałem nowe e70, na boczku już przy 30tkm było widać wyraźne ślady użytkowania
Opublikowano

Spalanie w tym aucie po montażu instalki LPG było by dla mnie akceptowalne , prywatnie to jeżdżę mało ok 10t km rocznie.

Autem jeździł kark albo sadełko co widać , zresztą wsiadanie do auta wymusza aby tyłkiem usiąść na boczek zależy to od wzrostu kierownika.

Przebieg wygląda na oryginalny co przy takim aucie oznacza , że jest prawie jak nowe w cenie 89t pln-ów , jest to cząstka tego co zapłacił pierwszy właściciel.

 

Może wypowie się coś mister KRUK bo gdzieś w jego postach czytałem ,że E70 bez Adaptive Drive to było jedne z najgorszych aut zaraz po E83.

Za tą kasę auto ma płynąć po dziurawej drodze i być mega fajne na gładkim krętym asfalcie.

 

Moje obecne E83 ma S226 Sports suspension settings i jest mega fajne na gładkim krętym asfalcie a na dziurach to -5 komfortu.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Mój ojciec posiada E70 bez adaptiv drive i jest dosyć twardo. Zawieszenie jest dosyć sztywno zestrojone, a ma koła 19 a nie jak tu 20. Moim zdaniem, jeśli szukasz komfortu to nie będziesz zachwycony. Będzie raczej sztywno. Co do fotela to ostro jest zjechany, ojciec waży koło 90kg i 99% przebiegu to Warszawa (prawie 100k), a fotel wygląda 100 razy lepiej jak tu.

Jak chcesz komfortu to szukaj F07 (do jej brzydoty można przywyknąć :lol: ) Komfort jazdy nieporównywalny, trochę niższa od suva, ale wyższa od normalnych aut, a i za tą kasę kupisz fajnie wyposażone.

Opublikowano
W suvach boczek fotela mocniej się niszczy, ale ten nadaje się do naprawy u tapicera :shock: . M pakiet na plus.

 

Proszę Cię... przy 117Kkm, mam drugie tyle i nie ma porównania, rozumiem jakieś przetarcie,czy odkształcenie ale nie taki stan jak na zdjęciu. Albo ktoś jeździł z wagą 150kg+ albo przebieg grubo kręcony.

 

Kolego przebieg nie jest kręcony. Na żywo fotel nie wygląda źle gwarantuje. Przebieg jest do potwierdzenia w każdym ASO i sugerowanie, że jest kręcony po obejrzeniu zdjęcia jest ... :mad2:

 

Co do Adaptive Drive - też żałuję, że nie mam tej opcji. Podjedź, przejedziemy się, ocenisz sam :cool2: :cool2:

Opublikowano
Z adaptic czy bez e70 nie sunie po dołkach jak poduszkowiec,jest dosyć twardo i czasem niemiło nawet na 19 ( nie run flat)
Opublikowano

Mój ojciec posiada E70 bez adaptiv drive i jest dosyć twardo. Zawieszenie jest dosyć sztywno zestrojone, a ma koła 19 a nie jak tu 20. Moim zdaniem, jeśli szukasz komfortu to nie będziesz zachwycony. Będzie raczej sztywno............

Jak chcesz komfortu to szukaj F07 (do jej brzydoty można przywyknąć :lol: ) Komfort jazdy nieporównywalny, trochę niższa od suva, ale wyższa od normalnych aut, a i za tą kasę kupisz fajnie wyposażone.

 

 

Sprawdziłem i jak dla mnie to w E70 komfortu mi wystarczy , jest zdecydowanie lepiej jak w E83.

F07 jest bardzo ładnym autem , tylko nie da się tam założyć instalki LPG.

 

N62N jest chyba jednym z ostatnich motorów BMW , który może śmigać na LPG.

A ja chcę korzystać często z pełnego zakresu obrotów silnika V8 i z uśmiechem tankować na stacji.

 

Tak jak dzisiaj.

 

c8c2a6629ee87d88med.jpg

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Cześć,

 

Dzisiaj X5 idzie na mały serwis. A mianowicie:

 

1. Nowy soft w skrzyni i adaptacja - po wymianie oleju lekko szarpała

2. Wibracje powyżej 120km/h. Oby to było coś oczywistego :mrgreen:

3. Mały wyciek oleju - już zlokalizowany :cool2:

4. Luzy na kierownicy

Opublikowano
Załóż galerię. :mrgreen:

 

Dobry pomysł :cool2: w weekend ogarnę.

Tymczasem nowe opony wyeliminowały wibracje. Nowy soft w skrzyni ( w całym aucie ) szarpanie zniknęło. Piękna sprawa :D

Opublikowano
Mój ojciec posiada E70 bez adaptiv drive i jest dosyć twardo. Zawieszenie jest dosyć sztywno zestrojone, a ma koła 19 a nie jak tu 20. Moim zdaniem, jeśli szukasz komfortu to nie będziesz zachwycony. Będzie raczej sztywno............

Jak chcesz komfortu to szukaj F07 (do jej brzydoty można przywyknąć :lol: ) Komfort jazdy nieporównywalny, trochę niższa od suva, ale wyższa od normalnych aut, a i za tą kasę kupisz fajnie wyposażone.

 

 

Sprawdziłem i jak dla mnie to w E70 komfortu mi wystarczy , jest zdecydowanie lepiej jak w E83.

F07 jest bardzo ładnym autem , tylko nie da się tam założyć instalki LPG.

 

N62N jest chyba jednym z ostatnich motorów BMW , który może śmigać na LPG.

A ja chcę korzystać często z pełnego zakresu obrotów silnika V8 i z uśmiechem tankować na stacji.

 

Tak jak dzisiaj.

 

c8c2a6629ee87d88med.jpg

 

Sorki, zapomniałem, że szukasz V8 a w F-serii V8 to nieporozumienie :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy, x5 nadal jest w ogłoszeniach, czy ktoś jeszcze może coś więcej powiedzieć? Czy ktoś oglądał to auto?

Będę wdzięczny za informacje :)

Pozdr!

Opublikowano

Hej,


Auto cały czas jest w moich rękach. Cena poszła w dół i to sporo. Powód prosty... praktycznie zerowe zainteresowanie przy cenie jaką chciałem na początku tj. 89 tys brutto.


:cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.