Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie dotyczące tylnego mostu, a mianownicie czy może on mieć wpływ na drgania kierownicy w zakresie prędkości od 65 do 80. Nie mam już pomysłu co dalej robić. Zawieszenie mam całe wymienione na oryginał bmw, nowe opony, proste felgi wał kręci się idealnie (nie ma nawet minimalnego bicia) i nic. Jak poruszam półośkami w lewo i w prawo to na chwilę drgania ustają(półośki też mam wymienione na nowe i nic to nie dało).

Opublikowano
Podłączam się do pytania ponieważ szkoda zakładać nowego postu..... czy moze miecwpływ?? u mnie dodatkowo mam jakiś wyciek z mostu tzn jakby się pocił olejem, co w takiej sytuacji zrobić??
Opublikowano
To ja moze tez sie podlacze szukam e36 325i wiele osob trulo mi o tylnym moscie ze to wyje naprawa kosztowna i takie tam. Wiec pytanie czy gdzies juz o tym przeczytam na forum? Jak nie to pytanie czy te mosty czesto wyja jakie sa przyczyny jakie czesci trzeba wtedy wymienic jakie sa koszty przy jakich przebiegach padaja.
Opublikowano

jak cieknie to wymienic uszczelke lub uszczelniacz...

dyfer nie ma nic wspolnego z biciem na kierownicy.do sprawdzenia drazki,koncowki,tarcze,felgi,opony...

Opublikowano
Wszystkie wymienone przez Ciebie rzeczy są ok. Mam taką sytuację, że jak wijeżdrzam rano z garażu to kierownica ostro bije. Po przejechaniu paru km i nagrzaniu samochodu drgania jakby ustaja. Co to może być?
Opublikowano

To jest prawdopodobnie wina opon. Pisałem już o tym na forum.

Niektóre opony po dłuższym postoju, np. po nocy odkształcają się i zaraz po rozpoczęciu jazdy biją, lecz po paru kilometrach przestają gdy się ułożą. Jak chcesz się upewnić to załóż na jeden dzień koła zimowe (jeśli masz osobne).

Opublikowano
Hmmm, a moze to ma jakis zwiazek z nie wywarzonym walem :doh: :worried: , jesli sie myle to wybaczcie :-P

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Wał wykluczam na 100%. Chcem tylko wiedzieć czy jest taka możliwość żeby kierownica drgała od mostu i czy ktoś spotkał się wogóle z takim przypadkiem.
Opublikowano
Mam taką sytuację, że jak wijeżdrzam rano z garażu to kierownica ostro bije. Po przejechaniu paru km i nagrzaniu samochodu drgania jakby ustaja. Co to może być?

Witaj

Miałem kiedyś identyczne objawy (rozmiar opon 195/65/15). Rozwiązanie było bardzo proste - doważenie kół na samochodzie - usługa wykonywana przy niektórych stacjach Shell (W-wa ul. Puławska).

20 PLN od koła x 4 i po problemie.

 

Swoją drogą ciekawe dlaczego właśnie rano po postoju te drgania są większe niż przy nagrzanych oponach. Może faktycznie, tak jak Kowal pisze - odkształcanie opon.

 

Pozdrawiam

Raf

Opublikowano

Na opony należy niestety bardzo uważać. Często wyglądaję one ładnie ale przy kontakcie z nawierzchnią lubia tworzyć się niesmaki.

 

Również uważam że problem tkwi z przodu auta a prędkość jaką opisywałeś na to wskazuje.

 

Dla świętego spokoju chciałbym jeszcze zapytać w jakim stanie masz wiatrak. Rozchodzi mi się o to, czy sam silnik nie jest rzucany na boki w wyniku źle wywarzonego wentylatora - urwane jedno z piór, albo ogólnie widać że kręci się krzywo. To również tłumaczyłoby zachowania pomiędzy zimnym a ciepłym silnikiem.

 

Pytanie trochę głupkowate, ale sam miałem zgryz zębów z podobnym tematem :D

Opublikowano
Mam u siebie silnik m44 a jak wiadomo jest to jedyny silnik bmw który jest chłodzony wiatrakiem elektrycznym (nie ma wiskozy). Poza tym wszystkie poduszki pod silnikiem i pod skrzynią wymieniłem więc to też wykluczam:(. Problem polega na tym, że jak poruszam troche tymi półośkami to na chwilę drgania jakby ustają(nie wiem czy ma to jakiś związek z oponami). W zawieszeniu nie mam absolutnie żadnego luzu, nic nie puka i nie stuka. Dodam, że wymieniałem pompe wspomagania i gość w serwisie wstawił mi taką która daje 110bar a w oryginale była bodajże 98bar, ale to podobno nie ma żadnego związku z drganiami tylko uszczelniacze mogą wcześniej polecieć.
Opublikowano
Może i są silniki m43 bez wiskozy. Przyznaję się bez bicia do błędu ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu z drżeniem kierownicy :(
Opublikowano
odnosnie wiatraka, u mnie jak juz silnik jest nagrzany swiszczy cos w nim, przypuszczam ze wisko nie jest to swist jakis bardzo glosny ale jak przyspieszam to swiszczy co to moze byc panowie
Opublikowano
a mnie kiedyś woźiło po drodze , geometri ustawiona i woźiło kupiłęm oponki kleber nowe rozmiar jak zaleca instrukcja. Panowie opony mają wielkie znaczenie w golfie jakośtego nie czułe teraz jestem pewien opony są bardzo ważne tak jak robert pisał mogą wyglądać ładnie ... może bić...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.