Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdźcie proszę czy w waszych samochodach (F3X) przy wyłączonym silniku, jeśli poruszacie kierownicą to słychać wyraźne, metaliczne stuki spod maski. W czasie jazdy trudno wyczuć bo działa wspomaganie i jest za mały opór.

Aso twierdzi, że ten typ tak ma, diagnosta na przeglądzie nie był taki pewien ale przepuścił. W żadnym bmw czegoś takiego nie miałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko podczas pracującego silnika? Na wyłączonym siniku nie kręcąc kierownicą, tylko próbując dość mocna przesunąć góra dół czy w lewo prawo, sprawdź czy też występują te stuki ?
Opublikowano
Ja w swoim Bmw f30 tez mam te stuki. W de tuv przeszedł bez problemu ale tez zastanawia mnie ten stukot jak poruszy się kierownica w lewo i prawo. Zawieszenie mam adaptacyjne.
Opublikowano

@ Andrzej62

nie, takich stuków nie ma. One są raczej dalej, niżej, raczej nie kolumna kierownicza.

@ radzik22

ok, dzięki.

 

Byłem w innym aso i na ekspozycji w 428i też trochę stuka, więc chyba tak ma być. Chciałem tylko by któryś z użytkowników mi potwierdził, bo zostało mi kilka miesięcy gwarancji i trzeba porobić co się da ;)

Opublikowano

Gdzieś czytałem, że połączenie adaptacyjnego i sportowego sterownia układem kierowniczym robi problemy.

Ty masz tylko 2VL z tego.

Może to robi problem? Pytanie jak reszta którym stuka..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.