Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie kilka razy przy mocniejszym wyprzedzaniu w okolicach 150 km/h (na równej drodze) potrafi mi mignąć kontrolka od asc i czuć delikatnie szarpnięcie tyłu auta na diagnostyce nic nie wyszło ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać usterki .
Opublikowano
Panie widać masz zdrową motornię,że przy takiej prędkości zrywa trakcję. Może opony już stare,twarda guma i nie kleją zbyt dobrze, bo jeśli czujnik ABS czy inna usterka nie wyszła na kompie to nie ma co szukać na siłę
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Witam jak w temacie kilka razy przy mocniejszym wyprzedzaniu w okolicach 150 km/h (na równej drodze) potrafi mi mignąć kontrolka od asc i czuć delikatnie szarpnięcie tyłu auta

 

Może to taki fabryczny ogranicznik prędkości albo antyradar... Skoro przy 150kmh się włącza, to znaczy, że dopiero wtedy zaczynasz wyprzedzać (czyli dopiero przyspieszasz), a nie kończysz już z pełną prędkością... :mrgreen:

Opublikowano
Jedyny błąd odnośnie prędkości siedzi w klimatroniku ale czemu tam nie wiem bo co ma klimatyzacja wspólnego z kontrolą trakcji , podmienię jeszcze moduł abs-u bo mam drugi na zapasie , opony goodyear ultra grip z "15 roku bieżnika jeszcze sporo a i na letnich zdarzyło mi się to samo na A2
Opublikowano
Podejrzewam pierwsze objawy uszkodzenia czujnika lub łożyska.

Przy 150km/h 530d nie straci trakcji. Za słaby silnik.

no ale to by zapisywało błąd w sterowniku abs , rok temu padł mi sterownik abs gubił sygnał z czujnika na prawym tylnym kole paliło się asc na zegarach nawet jak zaczynał znowu łączyć to błąd się w sterowniku zapisywał a w opisie była prędkość i przebieg teraz nie ma kompletnie nic .

Opublikowano
Będzie czytać np mniejsza prędkość. Dlaczego komp ma to traktować jako błąd? Od tego jest kontrola trakcji by w razie innej prędkości kół /koła ustabilizowac ją. I nie masz wtedy błędu.
Opublikowano

A u mnie ta kontrolka miga co jakiś czas przy prędkości ok. 95-110 km/h i delikatnie poszarpuje. Musze jechać albo do 90, albo powyżej 110 km/h. Tak się dzieje na letnich 18-tkach i 17-tkach zimowych.

Wymienione oba tylne łożyska.

Dodam, że przy wolnej jeździe ciężej chodzi wspomaganie. Czy to może mieć coś wspólnego z serwotronikiem ? (malejąca siła wspomagania wraz ze wzrostem prędkości).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.