Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem tu nowy. Przepraszam za błędy jeśli jakieś popełnię dajcie znać A raz dwa je poprawię :twisted:

 

Napomnę Od razu iż przeszukując internety oraz forum do 2012r 3/4 postów kończyło się na wymianie czujników nas na oryginały. Tutaj próbuje uzyskać innej odpowiedzi :)

 

Mój problem polega na tym aby się upewnić co jest winowajcą. Auto to e39 sedan 2.0i m52b20 1996r. Przedlift z abs-em na szarych wtyczkach (wszystkie 4 czujniki oryginały siemensa) .

Miesiąc temu wymieniłem obydwa tylnie łożyska z piastami. Zamawiałem Skf-a. W środku były dwa nieotwierane łożyska firmy Koyo. Po wymianie świrował mi Abs oraz trakcja. Zapalały się obydwie kontrolki w czasie jazdy lub po najechaniu na dziurę lub podczas boksowania tylnych kół. Po zgłaszaniu i odpaleniu silnika kontrolki gasły. Problem cały czas powracał aż został (jeździłem 6-8 dni z takimi objawiami) i pojechałem do specjalisty od marki BMW na komputer. Wykazało że nie ma połączenia z prawym tylnym kołem. Od razu mi powiedział że to nie czujnik Abs bo nawet nie wykazuje błędu ani próby połączenia. Jakby nie było w ogóle tylnego prawego koła po wymianie łożyska. Czujnik abs działa (sprawdzałem omomierzem wartość zgodna)

Dlatego mam pytanie do was ludzi którzy mogą mi pomóc i wskazać czy winowajcą na 100% jest uszkodzony pierścień abs-u na łożysku czy może to być np. Sterownik lub geometria ???

Proszę o pomoc bo wykładamy sałatę cały czas na lemfordera,Skf-a i simensa A dalej bez absu i asc jeżdżę:/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

podczas poślizgu kół, kontrolka się zapali na chwilę, piszesz że fachman stwierdził że nie ma połączenia z prawym tylnym kołem, i że to nie czujnik, więc jaki błąd mu się zapisał powiązany z tym kołem? Inpa ładnie pokazuje prędkości z rotorów kół, wszystkie się kręcą?

Geometria nie ma tu nic do rzeczy. Czujniki ciężko wychodzą, ale jeżeli u Ciebie tego problemu nie ma, możesz przeskoczyć czujnikiem z lewego na prawe koło,

odpowiedź będzie od razu. Sterowniki tam się uszkadzają, ale dziwne jest to, że nie miałeś z tym problemu, do momentu zmiany piast

Opublikowano
Tutaj dam ciała pamiętam że kod błędu był 255 i nic więcej.podczas jazdy nue sprawdzałem odczytów. jutro zadzwonię i się spytam o więcej możliwe że podjadę jeszcze raz do niego . Po wymianie Piast kontrolki nie gasną ani po wyłączeniu włączeniu zapłonu A na kompie nie wyświetlało błędów czujników. Jutro postaram się zamienić czujniki abs lewo na prawo. Bezpośrednio po wymianie Piast podczas poślizgu trakcja działała tak jak piszesz. Ale z biegiem czasu coś się zknociło. Napisz proszę co oprócz dokładnych odczytów z komputera pomogłoby naświetlić sytuację A ja takie dane dostarczę :) no i dzieki za zainteresowanie! :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób chociaż zdjęcie tego błędu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.