Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Przedwczoraj byłem a ASO BMW inchcape na wymianie akumulatora.

Podczas wizyty dostałem info że na zimnym już słychać łańcuch i kwalifikuje się do wymiany. Dostałem oczywiście ofertę wymiany.

Wg mnie to jeszcze nie ten czas.

Auto ma 81 tys przebiegu.

Jak uważacie czy to już ten czas? Film z dzwiękiem silnika odpalone po nocy rano temperatura -0,5 stopnia na dworze

 

 

Auto z 06/2009

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

 

Dzięki za obejrzenie i przysłuchanie :-)

Na ciepłym jest gładziej tak jakby bardziej "miękko" (jakby co mogę dograć na ciepłym :-) )

Olej 5W30, BMW twin power Oll-04, 2 miesiące temu zmieniony, około 2 tys km przejechane

Silnik N47 2,0 D 116 KM czyli najsłabsza wersja z 06/2009 wg schematu typ A jeszcze.

Opublikowano
Dzięki za więcej informacji. Na twoim miejscu bym zaryzykował i jeździł. Może dla pewności bym się tylko wybrał do niezależnego mechanika, który robi takie rozrzady... ale nie słychać nic niepokojącego :)
Opublikowano

Zaryzykuję, jak na razie kolejne dwa tygodnie i kolejne 500 km dołożone i jest tak samo .

 

Byłem też w innym warsztacie, bez wskazywania (celowo żeby nie wywoływać tematu) tylko ogólnie do przejrzenia auto, nic nie powiedzieli.

 

Najwyraźniej w aso mierzą normą nowych F-ek :-) Dzięki Wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.