Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam pewien problem z "nivo" w Mojej e39 touring 2002 rok , a mianowicie ktoś kiedyś przerobił nivo na ręczne podłączając kable od modułu nivo 4 sztuki do 2 przełączników 1 do podnoszenia i opuszczania postanowiłem to zrobic i okazało się że do wymiany 2 czujniki poziomowania ok wymieniłem błąd wykasowany komunikat nie świeci , ale niestety nie pompuje automatycznie. Więc pojechałem znowu na komputer napompował mechanik przez wymuszenie INPA lecz błędów zero wydane po 280 za 1 czujnik i nic. Liczę na podpowiedź bo już tydzień walczę o dalej nic.. :? (Bezpieczniki,przekaźniki posprawdzane)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę cierpliwości.

Większość osób tutaj pisze jeżeli ma coś sensownego do napisania, więc nie licz na odpowiedź tylko po to żeby coś napisać.

Wracając do twojego kłopotu.

Jeżeli ktoś przerobił sterowanie automatyczne na "manualne" to może problem tkwi w samym module nivo.

Pisząc, że sprawdziłeś bezpieczniki, przekaźniki mógłbys napisać konkretnie, które sprawdziłeś.

pzdr

yaz

Opublikowano
I to jest jest bardzo dziwne bo odłaczając akumulator i po ponownym podłączeniu słychać takie tyknięcie w kompresorze jakby chciał się załączyć, ale nie może 2x załączył się na sekundę, ale to tyle.. A co dziwne na "guziki" wcisnę i pompuje. Naprawdę nie mam już pojęcia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za nivo odpowiedzialne są bezpieczniki 49(30A) i 50(7,5A).

Z tego co napisałeś sprawdziłeś bezpieczniki 46, 47, 48, 49.

Sprawdź jeszcze nr50.

pzdr

yaz

Opublikowano
Zauważyłem też dziwną rzecz. Podłączając i odłaczając kleme od aku parę razy to sprężarka jakby spuszczała A nie pompowała ponieważ samochód opadł. Nie rozumiem tego zwłaszcza że nie ma żadnych błędów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przychodzi mi do głowy jeszcze zawilgocony wkład osuszacza, przez co woda może dostawać się do układu i powodować problemy.

Poczytaj TUTAJ.

pzdr

yaz

Opublikowano
To wydaje Mi się mógłbym wykluczyć ponieważ sprężarka "guzikami" pompuje równo i nie opada. Myślałem nawet nad zakupem nowego kompresora lub zaprowadzić do serwisu BMW bo nie mam pojęcia już.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wszystkim. Mam pytanie i nie chce nowego postu zakładać. 530d gdy wrzucam wsteczny zanim skrzynia go wbiję mija około sekundy, a mianowicie trwa to dłużej niż powinno. Co może być tego przyczyną ? Dodam że poprzedni właściciel oddał skrzynię do regeneracji ponieważ weszła w tryb awaryjny. Pozdrawiam
Opublikowano
A olej w skrzyni zmieniałeś? Nie wiem czy tam jakiś filtr jest, niech się spece od ASB wypowiedzą, ale może jakiś śmieć przytkał kanał olejowy w skrzyni i wystarczy olej spuścić, zleci ze śmieciami i problem zniknie.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.