Skocz do zawartości

Zamiennik DPF - opinie


Gixxxer

Rekomendowane odpowiedzi

Przez pomylke zapytalem w dziale E90 ale jesli to nie problem to zadam pytanie tez tutaj bo sam mam E60.

Czy sa jakies osoby, ktore moga podzielic sie opinia od zamiennikach DPF? Uzywa ktos i moze podzielic sie doswiadczeniami czy warto isc w ta strone? Oryginal wiadomo ze wzgledu na cene okolo 8 tys zl rozwaze w ostatecznosci.

Sklaniam sie w kierunku JMJ DPF i katalizator w jednej puszce dla sielnika M57N2 231KM.

Prosze nie pisac o wypalaniu, czyszczeniu itp bo juz nie ma co czyscic ;) Dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Osobiście nie testowałem, ale na konkurencyjnym forum był przypadek, że zamiennik nie sprawdził się. Nie pamiętam firmy, ale wymieniali kilkakrotnie i cały czas była lipa, inna osoba potwierdziła, że nie nadają się zamienniki, ja nie zaryzykowałbym. Jak nie nowy to używka z gwarancją rozruchową.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mialem nadzieje, ze ktos uzywa z powodzeniem. Tez czytalem opinie ze lipa byla z jakimis blizej nie okreslonymi zamiennikami.

Mam ochote na JMJ 1047

http://e-tlumiki.pl/filtry-dpf-fap/2381-katalizator-filtr-dpf-fap-bmw-530d-e60-lci-1105-0909-.html

Pytalem Macka z CzescidoBMW.pl i mowi ze sprzedal 3 sztuki ale nie bylo zadnej reklamacji.

Pytalem czlowieka z e-tlumiki i mowi ze sprzedaja ich bardzo duzo glownie na Niemcy i Skandynawie i nie ma reklamacji. Mowi ze sam uzywa JMJ w swoim F01 i jest zadowolony.

Czytalem tez na jakims forum ze chlopaki montowali w A4 i jeszcze po paru latach pisali ze zero problemow, sadze lapia wypalaja, nie zapychaja sie itp...

Niby firma JMJ istnieje od wielu lat i sa rozpoznawalni raczej nie firma Krzak. Pewnie sam pierwszy przetestuje to na swoim aucie na to wyglada. Wolalbym oryginalna dobra uzywke ale nic nie moge znalezc co by sie nadawalo do odratowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak masz info od takich źródeł to zmienia postać rzeczy, ja nie słyszałem takich opinii.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowany jest taki:

http://e-tlumiki.pl/filtry-dpf-fap/2879-filtr-dpf-fap-bmw-535d-e60-e61-012004-122007-.html

 

Miałem też problem z wtryskami które lały i przez 35 tys km spowodowały, że w filtrze nazbierało się dość dużo popioły bo jakieś 25g. Wypalanie było dość często co jakieś 400 km. Po zmianie wtrysków popiołu przybywa o wiele mniej/wolniej i wypala się nawet co 900/1000 km.

Ogólnie jestem zadowolony, nie smrodzi i nie kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Przez pomylke zapytalem w dziale E90 ale jesli to nie problem to zadam pytanie tez tutaj bo sam mam E60.

Czy sa jakies osoby, ktore moga podzielic sie opinia od zamiennikach DPF? Uzywa ktos i moze podzielic sie doswiadczeniami czy warto isc w ta strone? Oryginal wiadomo ze wzgledu na cene okolo 8 tys zl rozwaze w ostatecznosci.

Sklaniam sie w kierunku JMJ DPF i katalizator w jednej puszce dla sielnika M57N2 231KM.

Prosze nie pisac o wypalaniu, czyszczeniu itp bo juz nie ma co czyscic ;) Dzieki za info.

Zamontowałeś coś w końcu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Przez pomylke zapytalem w dziale E90 ale jesli to nie problem to zadam pytanie tez tutaj bo sam mam E60.

Czy sa jakies osoby, ktore moga podzielic sie opinia od zamiennikach DPF? Uzywa ktos i moze podzielic sie doswiadczeniami czy warto isc w ta strone? Oryginal wiadomo ze wzgledu na cene okolo 8 tys zl rozwaze w ostatecznosci.

Sklaniam sie w kierunku JMJ DPF i katalizator w jednej puszce dla sielnika M57N2 231KM.

Prosze nie pisac o wypalaniu, czyszczeniu itp bo juz nie ma co czyscic ;) Dzieki za info.

Zamontowałeś coś w końcu?

 

Również przyłączam się do pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałeś coś w końcu?

Widzę, że również masz chęć przywrócić kata lub całego DPF-a. Dostałem namiary od kolego "cypisek21" gdzie mieli uzupełniać katalizatory w ori puchę ale niestety nie robią tego tak samo od "kotin44" też miałem namiar ale również nie wykonują takiej usługi więc zostaje kupić używkę lub zamiennik i na dzień dzisiejszy jestem gotów przywrócić DPF-a dlatego zastanawiam się nad zamiennikiem no i muszę namierzyć kogoś kto ogarnie pod kątem softu.

Daj znać czy coś zrobiłeś u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 5 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze

Dołączę się.

Czy jakieś nowe wieści co do jakości tego dpf z jmj? Moj niby sprawny ale popękała w nim flansza montażowa i trzyma się chyba na cudzie Niemieckiej inżynierii...

 

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mój mehcanior mówi, że póki wkład jest cały to DPF powinien działać jak należy i nie ma sensu zamieniać, tylko oddać do profesjonalnego prania chemicznego. U mnie zrobili, że wygladał jak nowy, nawet wykres z ciśnieniami przed i po dodali.
Natomiast, jeśli DPF się zasyfia za często trzeba dojść do źródła problemu - może być turbo, wtryski, temperatura za niska itp.
U mnie problem po regeneracji turbo i wymianie termostatów przestał istnieć praktycznie.

Dyzio, jak Ci flansza popękała, nie da się tego pospawać? Jak bebechy są całe to może warto jeszcze go ratować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Środek cały.

Może uratuję... Ale już poczytałem i wiem , że te tanie zamienniki w zasadzie udają DPF. Rdzeń jest z kordierytu a to nie to samo. Nie kupię tego.

Zobaczę co da się zrobić z moim.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największym i jednym z wielu problemów jest odma, która przyczynia się do odkładania sadzy w filtrze dpf. Na YouTube można znaleźć film z popularnego kanału, na którym sprawdzane są oleje silnikowe. Przed montażem oil catch tank dpf wypalał się co 300km a po montażu co 600 km 🫨

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mój nie jest zapchany tylko popękała flansza pewnie od rdzy.

Powodów zapychania jest kilka . Ale to obecnie nie mój problem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Wstawiłem ori DPF no wiadomo nie nowy...

Wyprany .

Ciśnienie wsteczne 3,8 na wolnych.

Jest OK.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.