Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

350zl na gotowo w Częstochowie . Albo kupujesz gotowy wkład na allegro i tylko przekladasz i kodujesz.

 

Jak chcesz inny całkiem kluczyk z innej e46 to wszystko działa ale auta nie odpalisz niestety.

szukam
  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Też jestem na etapie dorabiania kluczyka i zastanawiam się jak to najtaniej i najlepiej zrobić. Znalazłem na wish kluczyki puste lub takie z chipem ale inne niż mój. Ogólnie pytanie brzmi, jak i skąd wziąć wnętrze kluczyka jak będę miał obudowę.

Tutaj przykłady:

http://www.wish.com/c/5798a32cdb4b0026a923da03 taki kluczyk mam u siebie.

 

A to inny ale z wkładem (jakimś tam):

http://www.wish.com/c/5858e86cf0a91e5466f3f393

 

Jakby ktoś mógł tak w skrócie wyjaśnić jak wygląda sprawa elektroniki, bo to że wyfrezować muszę to wiem ;)

Opublikowano
Kupujesz obudowę z elektroniką i transponderem albo jak chcesz mieć oryginał to z chipem ELMOS. Można też kupić używkę wylutować stary chip i wlutować nowy (ciężko dostać). Będzie wtedy działało ładowanie baterii.Trzeba jeszcze zaprogramować immo, bo nie odpisz.
Opublikowano

Te gotowe wkłady z allegro są dobre? Bo też dorabiam i kombinuje żeby zejść w okolice 200zl. Obudowę i grot już mam gotowy. Teraz coś trzeba wsadzić. I opcji jest kilka.

 

Sam transponder plus przelutowanie do innej elektroniki kluczyka i kodowanie ale ciężko dostać i trzeba mieć kogoś kto zakoduje

 

Całe gotowe wnętrze czyste z allegro plus osoba do kodowania

 

Kupić kluczyk serwisowy w aso bez pilota ale z tym transporderem do odpalania, koszt poniżej 200zl i wsadzić ten transporder w elektronikę innego pilota e46. Sam kluczyk od innej e46 to ze 30zl

 

Opcja na Janusza biznesu to wyłączyć immo bo się chyba da i wtedy każdym kluczykiem odpalę z dobrym grotem albo jakiś emulator bo też widziałem na allegro.

 

Czy te czyste wnętrza z allegro normalnie się ładują i po dokodowaniu u specjalisty normalnie śmiga?

szukam
Opublikowano

Ja kupiłem gotowy kluczyk z akumulatorkiem od Autokluczyk z Krakowa.

Po trzech dniach bateria miała 1,5 Volta. Pilot nie działał.

Kupiłem nową baterię i śmiga do dziś.

Aha. Nie działa z niego zamykanie szyb.

Tak, że szukaj używki, przełóż bebechy.

Opublikowano

Immo w e46 nie wyłączysz niestety, nawet emulatory, które są do EWS 3 nie działają z tym z e46. Kluczyk Chiński z inną elektroniką nie posiada wszystkich funkcji (domykanie szyb).

Najlepsza opcja, to kupić używkę, wyciągnąć z niej elektronikę zaprogramować nowego chipa i cieszyć się pełnowartościowym oryginalnym kluczykiem do BMW. Można też zaprogramować sam transponder, działać będzie, ale traci się możliwość ładowania akumulatorka w stacyjce. Obudowa z grotem to najmniejszy problem. Koszt dorobienia, zaprogramowania chipa + chip + nowy akumulatorek to 250zł, do tego koszt używanego kluczyka i docięcie obudowy. Chipy rzeczywiście prawie nieosiągalne(polowałem na nie kilka miesięcy) i cholernie drogie, stąd taki koszt dorobienia pełnowartościowego kluczyka.

 

Najtańsza/druciarska opcja, to dorobić sobie transponder-pestkę, odczepić pętlę od stacyjki, z pestką podkleić pod kierownicą i wtedy, to nawet dobrym śrubokrętem auto można odpalić :P

  • 1 rok później...
Opublikowano

na polske to chyba 433mhz, 315 to na USA.

 

zdajesz sobie sprawę że auto odpalisz lecz centralny chyba srednio bedzie działać :)

 

mam taki kluczyk dorobiony właśnie. Docięcie grota 20-50zł, do tego musisz u kogoś zakodować wiec pewnie 50-100zł plus koszt samego kluczyka. Podpowiem Ci że można to samo taniej kupić w Chinach bezpośrednio i taniej.

 

do tego kolejny minus to kluczyk się nie bedzie ładował ze stacyjki :)

szukam
Opublikowano
Mam oryginalny kluczyk, wymieniłem akumulatorek ale nie da się zaprogramować, tzn z poziomu kluczyka (kombinacja przycisków). Jak kupiłem samochód to kluczyk już był rozpołowiony więc pomyślałem że może gdzieś się coś uszkodziło u poprzedniego właściciela.
Opublikowano

centralny zamek a odpalanie auta to 2 całkiem różne rzeczy.

 

Nawet kluczyk od nie swojego auta możesz zakodować do centralnego zamka, kluczyk kolegi, kochanki, księdza jeśli mają e46 i do auta wejdziesz i bedzie działać ale nie odpalisz nim swojego samochodu. Żeby to zrobić trzeba odczytać immobiliser i zakodować nowy kluczyk takim urządzeniem specjalnym.

 

nie da się zakodować innego kluczyka z innego e46. Tylko nowy czysty kluczyk.

 

i tak wychodzi taniej niż kluczyk z serwisu.

 

weź troche najpierw poczytaj o tym bo się bierzesz za coś o czym nie masz pojęcia.

szukam
Opublikowano
No ok. W takim razie ten kluczyk , który mam (a mógł on leżeć bez akumulatorka ze dwa lata) jest jeszcze do odzyskania.
Opublikowano
Też jestem na etapie dorabiania kluczyka i zastanawiam się jak to najtaniej i najlepiej zrobić. Znalazłem na wish kluczyki puste lub takie z chipem ale inne niż mój. Ogólnie pytanie brzmi, jak i skąd wziąć wnętrze kluczyka jak będę miał obudowę.

Tutaj przykłady:

http://www.wish.com/c/5798a32cdb4b0026a923da03 taki kluczyk mam u siebie.

 

A to inny ale z wkładem (jakimś tam):

http://www.wish.com/c/5858e86cf0a91e5466f3f393

 

Jakby ktoś mógł tak w skrócie wyjaśnić jak wygląda sprawa elektroniki, bo to że wyfrezować muszę to wiem ;)

 

Jeźeli posiadacie ori kluczyk, to dorobienie drugiego zamiennika z działającym pilotem nie powinno przekroczyć 200zł.

Opublikowano
Immo w e46 nie wyłączysz niestety, nawet emulatory, które są do EWS 3 nie działają z tym z e46. Kluczyk Chiński z inną elektroniką nie posiada wszystkich funkcji (domykanie szyb).

Najlepsza opcja, to kupić używkę, wyciągnąć z niej elektronikę zaprogramować nowego chipa i cieszyć się pełnowartościowym oryginalnym kluczykiem do BMW. Można też zaprogramować sam transponder, działać będzie, ale traci się możliwość ładowania akumulatorka w stacyjce. Obudowa z grotem to najmniejszy problem. Koszt dorobienia, zaprogramowania chipa + chip + nowy akumulatorek to 250zł, do tego koszt używanego kluczyka i docięcie obudowy. Chipy rzeczywiście prawie nieosiągalne(polowałem na nie kilka miesięcy) i cholernie drogie, stąd taki koszt dorobienia pełnowartościowego kluczyka.

 

Najtańsza/druciarska opcja, to dorobić sobie transponder-pestkę, odczepić pętlę od stacyjki, z pestką podkleić pod kierownicą i wtedy, to nawet dobrym śrubokrętem auto można odpalić :P

 

 

wylaczyc ci immo? :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.