Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kilka dni gdy pytałem w ASO o koszt dorobienia kluczyka do E60 (wizualnie taki sam jak do E46) i kosztuje to 690zł dorobienie + 360 kodowanie. Trwa 10 dni roboczych.
  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam mam Bmw e46 320d z roku 2004 i temeratura jest na drugiej kresce caly czas nawet nie doszla do polowy nigdy zrobilem 10tys na takjiej temeraturze niewiem co moze byc przyczyna jedni mowia ze termostat a drudzy ze termostat egr ja slyszalem ze jest jescze jakis modul badz sterownik ktory ma wplyw na to prosze o pomoc bo jestem zielony gg1330489 dodam ze w leciie jak gazowalem ostro to wskaznik lekko poszedl za 2 kreske a z tego co wiem powinien byc w polowie wskaznika kupilem juz taki i myslalem ze tak ma byc ale teraz juz raczej wiem ze w powolie ma byc w pali duzo 8.4 na srednich trasach do 25km a az tak mu niecisne
Opublikowano
Ja dorabiałem kluczyk w ASO BMW, ale plastikowy serwisowy (otwiera zamki, odpala auto) - koszt 190 zł.

A tak apropo jak masz 1 kluczyk to jest więcej niż bardzo prawdopodobne, że miałeś grzebane przy liczniku przebiegu km - sprawdź przebieg i historię auta :(

Auto ma pelna historie servisowa i zadnych wyjatkowych zachowan jak narazie nie zauwazylem , ale tez upierac sie przy tym nie bede ze nie jest przekrecony. Przebieg rzedu 95 tysiecy mil (150.000 km) na auto z 2003 roku wydaje sie bardzo prawdopodobny . Z drugiej strony to przez ostatnie pare lat mialem kilka samochodow i rzadko sie zdarzalo zebym mial 2 kluczyki albo wiecej wiec w Anglii jest to dosyc "normalne".

 

Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Opublikowano

ja potrafie wprogramowac moj uzywany kluczyk do Twojego auta, z pilotem i bez pilota, pozostaje dorobienie grotu.

potrafie zrobic to nawet bez auta, wystarczy ews.

Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko ludzie którzy nie chcą tego zrobić.
Opublikowano
Ja gdy zgubilem kluczyk mialem fachowca za 700 zl. Na szczescie sie kluczyk znalazl :)

 

Kluczyk serwisowy mozna miec duzo taniej, 15 zl + transponder 30 zl i kodowanie

 

Możesz przybliżyć temat ?

Gdzie, co i jak ?

 

--

pozdrawiam

nelson

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
Ja gdy zgubilem kluczyk mialem fachowca za 700 zl. Na szczescie sie kluczyk znalazl :)

 

Kluczyk serwisowy mozna miec duzo taniej, 15 zl + transponder 30 zl i kodowanie

 

Możesz przybliżyć temat ?

Gdzie, co i jak ?

 

--

pozdrawiam

nelson

 

kluczyk

http://allegro.pl/kluczyk-serwisowy-zapasowy-bmw-i2056761720.html

 

transponder ok 30 zl - info od sprzedawcy z allegro, ale nie pamietam ktory. W razie co email do sprzedacy podam na PW.

 

kluczyk z zamkiem + elektronika ok 200 zl

http://allegro.pl/bmw-e39-e38-e46-x5-z3-kluczyk-pilot-elektronika-i2063156185.html

Opublikowano
Ja dorabiałem kluczyk w ASO BMW, ale plastikowy serwisowy (otwiera zamki, odpala auto) - koszt 190 zł.

A tak apropo jak masz 1 kluczyk to jest więcej niż bardzo prawdopodobne, że miałeś grzebane przy liczniku przebiegu km - sprawdź przebieg i historię auta :(

 

 

Mogłbys mi uzasadnic dlaczego sadzisz, ze brak jednego kluczyka tlumaczy o grzebaniu w przebiegu.Dzieki za odpowiedz

Opublikowano
Kolego Mauro (lub inny kumaty w temacie), prosiłbym o wyjaśnienie co jeszcze - oprócz kupna kluczyka z tej drugiej aukcji (199 zł + wysyłka) - należy zrobić, gdzie się udać, kogo znaleźć, żeby mieć drugi, świeży kluczyk. Z góry dziękuję!
Opublikowano

Jest kilka podobnych tematów, ale niestety albo kończą się radami typu "idź do ASO zapłac pierdyliard zł" albo kończą się pytaniem bez odpowiedzi itd.

 

Krótka piłka:

 

Czy mogę sobie do E46 dorobić pełnowartościowy kluczyk, z pilotem itd., w taki sposób:

 

1) kupuję nową obudowę z grotem jak na aukcji - klik 1

2) kupuję stary, używany pełen kluczyk do jakiegoś innego E46 - klik 2

3) przekładam elektronikę ze starego kluczyka do nowej obudowy z dziewiczym grotem

4) zlecam fizyczne wyrzeźbienie grota

5) zlecam zakodowanie właściwych dla mojej furki danych w starej, używanej elektronice

 

Czy powyższy sposób zadziała? Czy jest raczej tak, że raz już zakodowanej elektroniki nie można już przeprogramować? To byłby najtańszy w sumie sposób na nowy, pełen kluczyk - i stąd moje pytanie.

 

I jeszcze jedno - czy powyższy sposób zadziała w modelach E35 i E39? Pytam, bo kolega swoją flotę chce też doposażyć w kluczyki.

Opublikowano

Teoretycznie możesz, ale:

- dorobienie kluczyka wraz z immo i pilotem u fachowca (w trójmieście), kosztuje 400 zł (Gdynia), lub 450 zł (Gdańsk),

- jeżeli dostarczysz fachowcowi rzeczy, które sobie wcześniej kupisz (na allegro sprawdzałem - koszt kluczyka z elektroniką 300 zł), to powie Ci, że 300 zł się należy.

Oni też wiedzą, co i za ile, więc chyba najlepiej po prostu zlecić kompleksową usługę i zapłacić za wszystko. Przynajmniej nie będzie potem zwalania, że to elektronika nie działa, że on dobrze zaprogramował, etc...

 

PS. Piszę o mojej historii.

Opublikowano
Sugeruję niczego na razie nie kupuj, tylko podzwoń po okolicznych dorabiaczach kluczy. Na pewno kilku z nich potrafi dorobić klucz, przeprogramować immo i zaprogramować pilota, i mają do tego wszystko, co potrzebne.
Opublikowano
Ja dorabiałem kluczyk w ASO BMW, ale plastikowy serwisowy (otwiera zamki, odpala auto) - koszt 190 zł.

A tak apropo jak masz 1 kluczyk to jest więcej niż bardzo prawdopodobne, że miałeś grzebane przy liczniku przebiegu km - sprawdź przebieg i historię auta :(

 

 

Mogłbys mi uzasadnic dlaczego sadzisz, ze brak jednego kluczyka tlumaczy o grzebaniu w przebiegu.Dzieki za odpowiedz

 

No właśnie. Dlaczego? Nie można "nauczyć" nowego przebiegu obydwa kluczyki?

Opublikowano

ja mam tylko jeden kluczyk, niestety, chce dorobić drugi, org mi tylko dorobią w aso czy poza też ( tak się przynajmniej wzbraniali - że jest org ) ale taniej niż w aso

pytam bo do ac potrzebuję

Opublikowano

Ok, więc podsumuję swoje (mikre bo mikre, ale jednak) doświadczenia w tej kwestii:

 

1) kupiłem na Alledrogo nowy, nierzeźbiony kluczyk z pełną elektroniką (pilot i transponder) - 200 zł + wysyłka

2) kluczyk wyrzeźbił i zaprogramował mi zakład Euro-klucz z Poznania - robota na 20 minut, na poczekaniu, koniecznie trzeba autem podjechać - kosztu nie podaję bo dostałem spory rabat za przyprowadzenie kolegi i razem dorabialiśmy kilka kluczyków (kolega całą flotę se doposażał hehe) - normalnie za programowanie i rzeźbienie trzeba jednak lekko 250 zł liczyć.

 

I tyle, wszystko ładnie śmiga, tak jak ma śmigać.

 

Kilka info zasłyszanych od fachowca:

Niestety myk, jaki opisałem w pierwszym poście (czyli próba wykorzystania starej elektroniki) nie zadziała - po prostu raz zakodowanej elektroniki nie można modyfikować. Tak więc kupno używanego kluczyka po jakimś szrocie za 50 zł nie ma sensu, chyba, że chcemy tylko pilota stamtąd wyjąć. Bo transponder jest niejako jednorazowego użytku.

Fachowiec może spokojnie dorobić cały nowy kluczyk nawet jeśli zgubimy nasz jedyny oryginał i w ogóle nie mamy kluczyka. Czyli nie trzeba iść do ASO i płacić 800-900 zł i czekać jeszcze 2 tygodnie na przybycie kluczyka z dalekiej Bawarii.

Kluczyk, jaki kupiłem na Alledrogo jest oczywiście nowy, ale chiński. Of kors w niczym to nie przeszkadza, ale tak tylko piszę. Nie jest to oryginalna niemczyzna hehe.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam :)

Jaki koszt i ile jest zachodu z dorobieniem kluczyka ? ze wszyskimi funkcjami...

Posiadam co prawda dwa ale na jednym bunia czasem nie odpala, tak jakby immobilizer się chrzanił, za to z gazu można normalnie odpalić. A na drugim pali bez zarzutu, ale za to nie działają żadne funkcję... Wyrobić nowy czy kombinować z naprawieniem tych które posiadam ?

Z góry dziękuję.

Opublikowano
Dorobienie nowego 450-550zl jak się orientowalem. Może Ci akumulatorek siada w kluczyku. Co do naprawy musiałbyś się zorientować co mu dolega żeby porównać koszty naprawy a dorobienia.
Opublikowano
Nie, nie tylko. Nie pytałem w serwisie ile taka przyjemność. Pytałem u gościa który się tym zajmuje, i w galerii w punkcie dorabiania. Wiem gdzie to robią w Krakowie ale w innych miastach nie znam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W serwisie BMW nowy kluczyk prswie 800 zł. Myk jest taki tylko że musisz mieć oryginalny imo i wkładkę. Bo oni dosyłają taki z jakim wyjechał z fabryki.
Opublikowano

To nie problem bo wkładkę można wyjąć z tego kluczyka w którym nie działają funkcje, szkoda tylko że taka cena.

 

A jak wygąda sprawa samego kodowania ? Funkcje w tym kluczyku zniknęły gdy otworzyłem go w celu wymiany baterii, możliwe że jeśli zbyt długo nie miał zasilania to się rozkodował i dlatego funcje przestały działać ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.