Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

mam poważny delemat!

od 80km/h auto zaczyna sie trzęść jak by miało sie rospaść!!!

trzeba depnąć po chamulach bo chyba by sie rozsypało.

 

najśmieszniejsze jest to że już kiedyś miałem to samo i nie pamiętam co było przyczyną!

 

byłem na szarpakach i niby nic tak nie widać.

górne wachacze mają może troche luz na tulejach ale nie są pozrywane gumy itd.

 

za nim zaczne wymieniać cześci chciałem poradzić od czegotak sie dzieje!!!???

 

koła mam na 100% proste.

czy od opon może cos takiego sie dziać?

ale dziwne by to było bo to nie są małe drgania tylko samochód jest nie do opanowania na drodze miedzy 80 a 100 km/h.

 

miał ktoś doświadczenia z czymś takim ???

 

ratunku!!!! :modlitwa:

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano

Na początku wyważ koła. Kto wie, może zgubiłeś ciężarek.

Być może warto u innego oponiarza niż do tej pory. :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

tylko chciałem podkreślić że to nie są jakies tam drgania tylko tak nap....ala samochodem jak by miał sie rospaść!!!

nie można opanować auta!

 

trzęsie sie strasznie!

myślicie ze od kół może tak sie dziać???

 

felgi mam idealnie proste bo sprawdzałem.

 

najgorsze jest to że już kiedyś miałem to samo i wymieniałęm pokolei czesci i nic to nie dało.dopiero na koniec w servisie doszli co to było ale ja już nie pamietam dla tego pytam że by nie wymienić pół samochodu.

 

amorki są pewnie takie w kit z przodu ale czekam na paczke z ze sportowym zawieszeniem koni.

 

tylko chciałem ustalić od czego tak trzęsie że by przy zmianie zaraz naprawić usterke.

 

:mad2: :duh:

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano

Ja bym ci radził sprawdzić czy twoje koła nie nmają luzu na piaście,,

Ponieważ nowsze roczniki bmw mają o jakieś 2mm większą średnice piasty i jeśli założysz je do starszego e32 to autko zaczyna skakać :mrgreen:

Wtedy musisz albo dorobić pierścienie centrujące albo sie troche popabiś i podnieść autko popuścić delikatnie śruby i spróbować delikatnie podważająć koło jakąś breszką przykręcić je tak by w kólko była identyczna szczelina

 

Ja tak mamiałem kiedyś z zimówkami :lol: sprawdz to bo warto,, po co odrazu całe zawieszenie wymieniać :mad2:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

możesz mieć racje.

koła mam faktycznie z lekko większym otworem niż moja piasta.

ale to minimalna różnica i myślałem że tak mała szparka nie bedzie miała znaczenia.

śruby przykręcałem na krzyż mając tą szpare na uwadze ale może gdzieś sie zle spasowało.

zaczne wiec od sprwadzenia tego bo wydać pare stówek na cześci to nie sztuka.

 

dzisiaj nie mam w sobie prądu ale jutro powalcze z tymi kołami

 

wole zalać moją bestie za to siano he he. :twisted2:

 

kiedy jest ten zlot w Toruniu???

 

generalnie dzieki Wam wszystki za szybką pmoc :D

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano

tuleje wahaczy gornych. no i wywazenie.

 

SPRAWDZ TULEJE!

 

byc moze ktos wymienial Ci te tuleje a one sa kierunkowe i ktos mogl zle zalozyc, albo po prostu sie rozsypaly.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

same tuleje sie wymienia czy cały wachacz bo już nie pamietam jak to było.

ale coś kojarze że kiedyś właśnie też te tuleje wymieniałem.

 

macie jakieś namiary może na tańsze czesci w necie???

 

razje jeszcze wielkie dzieki Wszystkim za pomoc!!! :cool2:

 

mam jeszcze jedno pytanko.

bo to chyba nie są normalne objawy...

mianowicie:

chodzi o chamulce!

jak wciskam chamulec że by szybko zachamować to nie ma że staje dęba tylko leci ,a dopiero po chwili pedał schodzi niżej i zaczyna sęsowniej chamować.

w sumie mam w 750 wielkie tarcze,klocki nowe przód i tył,z tyłu nowe tarcze.

no z przodu są w sumie cienkie te tarcze ale chamować powinien chyba odrazu mocno?!

jeżdże z dzieckiem i powiem Wam że musze brać poprawke na te chamulce bo już bym sie wpasował w dupe nie jednemu :|

 

płyn w sumie też był wymieniany.i nie wiem co może być przyczyną.

macie jakieś rady na to?

 

jezdziłem ostatnio nowym dużym rand roverem i myślałem że sobie zęby wybije od tak zaje...ście mocnych chamulców.

poprostu staje w miejscu!!!

 

a moja bestia leeeccciii...

co z tym fantem zrobić :modlitwa: ???

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano (edytowane)
koszt tulei około 60 zł szt x2 a wymiana to zależy od warsztatu ja biore 50 zł od strony a w hamulcach zmień płyn i dokładnie odpowietrz Edytowane przez marek760i
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Domax750

Postaraj się nie popełniać błędów pisowni - słowo hamowanie piszemy przez samo H. Ja wiem że czasem bywają problemy z pisownią, ale czasem wystarczy zatrzymać się na pewnym słowie i upewnić jak się ono pisze.

Przepraszam, za zwrócenie uwagi, ale wygląda to nieprzyswajalnie dla oka i wprowadza w zakłopotanie innych użytkowników :D

Ja również popełniam błędy, ale wynikają one czasem z pisowni klawiaturowej kiedy piszę szybko.

 

Co do Twojego problemu to najprawdopodobniej ku wymianie będzie się szykował akumulator cisnienia w układzie wspomagania hydraulicznego. Jest to tak zwana potocznie "grucha", odpowiedzialna za utrzymanie stałego cisnienia w układzie wspomagania hamulcy i układu kierowniczego.

Opublikowano

:lol: należało mi sie za te hamulce!!! :lol:

niby pisze dużo ale człowiek sie zastanawia czasami nad takimi głupstwami że szkoda gadać :D

 

miałem też upojny weselny weekend i myślenie troszke wolniejsze he he.

 

wielkie Wam dzieki za pomoc. :cool2: :cool2: :cool2:

 

tulejki zamówie dzisiaj.

pierścien ie do alu już jadą wiec to też wyklucze chociaż przerwa jest minimalna ale...

 

z tą druchą też jest takie prawdopodobieństwo.mam Lang fure i po zgaszeniu szybko opada tył,jest właśnie hydrauliczny.

wiec to by sie zgadzało.

 

jak zwalcze usterki dam znać jakie są wyniki.

 

 

zapytam raz jeszcze,kiedy jest ten zlocik BMW w Toruniu???

wiem że sierpień ale dokładnie ???

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano

Ja również popełniam błędy, ale wynikają one czasem z pisowni klawiaturowej kiedy piszę szybko.

No, Robert, biorąc pod uwagę ilość udzielanych przez Ciebie cennych porad, oraz czas od kiedy jesteś na forum (w tym dosyć długą nieobecność... eh, po co Ci ta emigracja była :wink: ) to przy pisaniu osiągasz chyba szybkość startową jakiejś niezgorszej rakiety kosmicznej (albo przynajmniej BMW Roberta K. ) :D

Pozdro!

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Emigracja - no cóż, można to tak nazwać, ale ja bardziej określiłbym to jako długi pobyt w sanatorium :D

Prawdę powiedziawszy to tak jak tu powinno być i w polsce, ale jeszcze długo nie będzie.

Opublikowano
właśnie dziś to przerabiałem i powiem że odniosłem sukces tj. wina w rzeczy samej leży w kołach, a dokładniej w luzie między piastą a felgą przez co koło jest nie wycentrowane i działa jak mimośród... Od 80 do 100 myślałem że się rozleci-po wycentrowaniu ani drgnie. :D
Opublikowano
u mnie takie drgania sa w okilicach 60km/h i tylko na biegu. Podejrzewanie jest łożysko na wale gdzie wchodzi do skrzyni - ale narazie nic z tym nie robie tylko hulam

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
od 80km/h auto zaczyna sie trzęść jak by miało sie rospaść!!!

 

Na Twoim miejscu sprawdził bym wszyskto to co związane z amortyzatorami przednimi. Miałem to kiedys w E34 do wymiany był jeden amortyzator, 2 odboje oraz poduszka amortyzatora.

 

Dosłownie te same reakcje co u ciebie i zawsze około 80 km/h.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

witam.

 

dzisiaj powinno przyjść kurierem zawieszenie przednie.

tzn sportowe sprężyny i amorki koni.razem z mc-personami.

 

dzisiaj lub jutro mają dojść te pierścienie centrujące.

 

tak więc jtro powinno sie wszystko rostrzygnąć.

 

też mam nadzieje że to bedzie wina tych pierścieni centrujących.

 

bo 1 tulejka kosztuje ok 70-90 zł w zależności od firmy.

a wachacz 200 z groszem.

 

tak więc najpierw wymienie mc-persony z amorkami,przejże wszystkie gumy i łożyska na amorkach.

następnie założe pierścienie.

 

a jak to nie pomoże to zabiore sie za tuleje.

 

gruchy też mam juz zamówione ale to do tego ,że fajera nie chodzi mi tak leeko jak powinna.

miło by było pozbyć sie tych usterek :roll:

 

 

jestem dobrej myśli :cool2: :cool2: :cool2:

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano

czy ja wymieniałem drążek środkowy??? wogóle tak w servisie BMW ale to ze 2-3 lata temu.

na szarpakach jednak nie było widać luzów.

 

czekam na pierścienie centrujące do felg.zobaczymy co to zrobi.

 

jak to nie pomoże to zabiore sie za wachacze górne.

 

!!!znalazłem wachacze ,komplet dół i góra ,obie strony za 320 zł za wszystkie 4szt!!!

 

podpora wału...

ja to miałem taką przygode z wałęm że 1,5roku z tym walczyłem i wymieniłem z 6 w bardzo krótkim czasie.

ale objawy były inne.

przy ruszaniu tak napier...ło że ło Jesu :shock:

ale waliło na środku samochodu tam gdzie jest podpora.

 

po 1,5 rocznej walce,wyważaniach,wymianie pół samochodu :duh:

okazało sie że wał był minimalnie skręcony!!!

 

pan debil który mi kilka razy wyważał wał jakoś tego nie widział.

fachowiec... :twisted:

 

to tak o wale...który w końcu wymieniłem i jest spokuj.ale ile to nerwó mnie kosztowało :(

 

 

 

Panowie.

mam kolejne zmartwienie tzn.

kupiłem od typa zawieszenie przód do bmw 750.

kupiłem z uwagi na amorki koni skręcane u góry i na sprężyny czerwone.

ale... doszło to wczoraj no i coś mi sie nie zgadza!

tarcza jest mniejsza od mojej w 750.

no i sprężyna jest węższa od mojej ,z tym że mam więcej zwoi!

 

w dupie z tą tarczą .chociaż chciałem zapytać czy 89 miały te mniejsze tarcze czy 750 e32 miała zawsze te duże tarcze???

 

a co do spręzyn to czy jest to możliwe że bedzie to pasowało do mojej mimo że jest troszke węższa???

 

zły jestem jak smok bo właśnie powinienem być u mechanika ale nie jestem pewien czy to bedzie pasiło

 

prosze o odp z tą sprężyną,czy to bedzie si.sprężyny są czerwone.

:modlitwa:

 

z góry dzieki za odp.

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano

to wszystko wyjaśnia :D

a ja skrzyczałem Pana że mi przysłał jakieś g...o :lol:

 

widać wszytsko jest ok.

tylko że chyba niepotrzebnie kupiłem te amorki koni bo ja mam regulowane zawiszenie od środka s/k i chyba będe miał orginalne amorki pod instalacje wiec po co mi regulowane ręcznie.

 

więc jak by ktoś był zaintreresowany amorkami koni regulowanymi od góry pokrętłem .nawet jest nstrukcja obsługi!!! to dajcie znać.

 

jeszcze nie uporałem sie z problemem tego trzęsienia autem.

ale jak sie uporam dam znać.

 

:cool2: :8)

 

 

P.S. kolega widze po sąsiedzku z Gdańska??? może sie spotkamy???

bywam w Gdańsku :norty:

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
Mam e-34 i przy 80km/h i wg góre tak napie........ samochodem ze musze dohamowac i wtedy ustaje ,.... zmieniłem tarcze , klocki , wahacze, koncówki , łozyska górne ,nowe amorki i sprezyny i wiecie co dalej nap..... ale mam teorie ....... na kołach 15 stach juz mniej a mam 17 stki i moja teoria to to ze amortyzatory mam zwykłe jakies tam najzwyklejsze a sprezyne 50mm nizsza i twrada i przypuszczam ze nie współpracuje ona z amorkiem i dlatego sie wylał po kilku tys km i nap.... jest coraz mocniejsze ,,,,, jak zmienie zawieszenie to sie dowiem co i jak ale mysle ze to to ..........

" I want to fly into your sun

Need faith to make me numb

Live like a teenage christ

I'm a saint, got a date with suicide. "

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.