Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziombry.

 

Mam E61 LCI i dwie sztuki F30 328i.

 

F30 obie na dalszą sprzedaż, robią się (zderzak, błotnik, reflektor, nadkole).

E61 jest igła - ale nie o to chodzi.

 

Myślałem aby jedną F30 sobie zostawić w zamian za E61.

 

Ale czytam.

 

1. Pompa oleju i rozrząd

Ma 80 tyś km, w USA było wymieniane coś przy turbo - dopływ oleju czy coś. Olej 0W30 zmieniany co 16 tyś km (~12 tyś mil)

Kolega ma 328i z niemiec (5W30, nie wiem co ile wymiany), 56 tyś km i już słychać pompe.

 

Jakie są koszty jej wymiany poza aso?

Może zbędnie 'panikuje' ? Da się jakoś przed tym ustrzec ? Jakie macie przebiegi bez wymiany pompy? Wymiana oleju premium (prawdziwego syntetyka) co 8 tys km nie jest dla mnie problemem, bo tak robie u siebie w M47.

 

Co z rozrzadem? Ile wytrzyma? Te 150 tys km chociaz ?

A moze wymiana tego przy turbo wystarcza ? - to co jest juz zrobione

 

2. Cisza.

Nie jechałem jeszcze, bo nie sa zarejestrowane, ale czytam wszędzie że w F30 jest głośno.

Jak w porównaniu do E61 z panoramą? F30 tez ma szyberdach.

 

I wlasciwie to tyle z moich 'wahan'

 

Help panowie :)

 

Róźnica w cenie E61 LCI vs F30 dla mnie to 5 tyś zł - ale nie chce zeby to był argument

Opublikowano

Panikujesz. E61 będziesz sprzedawał długo, to kombi. Jeden kamyk i igły już nie ma. Jesli masz kase to: 328i to fajny motor i nowsze auto.

Jak nie masz dziecka to bierz F30 ;) Ważne żeby było fajnie wyposażone

 

E61 jaki motor?

 

Olej co 12-15 tys km ;)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panikujesz. E61 będziesz sprzedawał długo, to kombi. Jeden kamyk i igły już nie ma. Jesli masz kase to: 328i to fajny motor i nowsze auto.

Jak nie masz dziecka to bierz F30 ;) Ważne żeby było fajnie wyposażone

 

E61 jaki motor?

 

Olej co 12-15 tys km ;)

 

Nie będę sprzedawał długo gdyż mam kupca a o auto dużo osób pyta, mimo braku ogłoszenia. Może i jest gdzieś taka druga, ale osobiście nie widziałem, a zwracam uwagę na E61.

Kasy już nie mam bo kupiłem dwie F30...

 

Mam dziecko.

 

 

Mam wrazenie ze nikt tu nie czyta co się pisze..

 

 

Wyposazenie f30?

kamery, cic, navi pro, xenon dynamic, ahl, comfort access, hihi, headup, grzana kiera i kanapa, ale zwykle skorzane stolki (nie te sportowe). I jakies inne takie

Nie najgorsze słowem.

Opublikowano

Wymiana rozrzadu z modulem pompy oleju jest tansza, niz wymiana lancucha w N47.

Czesci okolo 2k PLN i zwykle ten naped pompy bardzo dobrze slychac.

Wymienia sie od razu rozrzad, przy tej pompie.

 

BMW w US daje teraz gwarancje na rozrzad 7 lat i 70k mil (105k km).

 

Jesli chodzi o "to przy turbo", to niestety nie pomoze na rozrzad. To jest wadliwa rura doprowadzajaca olej do turbo, bez zaworka.

Wymiana byla na taka z zaworkiem. Tu mozna poszukac, chyba nawet fotki byly https://bmwtechnician.com/ "Turbo oil feed line"

 

Co do glosnosci - mam porownanie z E90 LCI - mysle, ze jest podobnie, chociaz plastiki w F30 bardziej skrzypia, niz w E90 LCI moim zdaniem.

Najlepiej, jak bedziesz juz mial F30 poskladane, to zarejestruj i pojezdzij chwile, bedziesz mialswoje wyrobione zdanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymiana rozrzadu z modulem pompy oleju jest tansza, niz wymiana lancucha w N47.

Czesci okolo 2k PLN i zwykle ten naped pompy bardzo dobrze slychac.

Wymienia sie od razu rozrzad, przy tej pompie.

 

BMW w US daje teraz gwarancje na rozrzad 7 lat i 70k mil (105k km).

 

Jesli chodzi o "to przy turbo", to niestety nie pomoze na rozrzad. To jest wadliwa rura doprowadzajaca olej do turbo, bez zaworka.

Wymiana byla na taka z zaworkiem. Tu mozna poszukac, chyba nawet fotki byly https://bmwtechnician.com/ "Turbo oil feed line"

 

Co do glosnosci - mam porownanie z E90 LCI - mysle, ze jest podobnie, chociaz plastiki w F30 bardziej skrzypia, niz w E90 LCI moim zdaniem.

Najlepiej, jak bedziesz juz mial F30 poskladane, to zarejestruj i pojezdzij chwile, bedziesz mialswoje wyrobione zdanie.

Tak zrobie i zrobić muszę, ale pewnie domyślacie się jak to jest... niby już masz, ale nie możesz jeździć, a widzisz co dzień tak piękne auto jak F30, możesz wsiąść, ale jechać już nie.

 

Zżera ciekawość, ale też warunkuje to dalsze plany.

 

Propo gwarancji 7 lat... to auto z USA, ale już w PL - więc chyba w PL tego nie targną ?

BTW: Śmiesznie 7 lat i 105 tys km. 105 tys km. Co to jest? Inni producenci, gdzie rozrząd jest na pasku, wymiana jest dopiero po 120 tys km i na tyle jest gwarancja... PASKA...

Masakra.

Opublikowano

Co do tej gwarancji - fakt, w Polsce tego nie targna - ale mozna sie na ta gwarancje powolac, wnoszac o partycypacje BMW w kosztach wymiany rozrzad + pompa. Zawsze cos moze pomoc. Jesli auto bylo w US serwisowane w ASO, to szanse sa na partycypacje BMW w kosztach.

 

Zgadza sie tez, ze 105k km na lancuch to niewiele.

Niemniej tak obecnie to wyglada. Ja sie ciesze, ze lancuch jest z przodu auta i jak bedzietrzeba wymienic, to nie ma koniecznosci zrzucenia skrzyni biegow jak w N47 (diesel).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.