Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , posiadam BMW e39 520i 150KM rok 1996(maj) ze skrzynia biegów automatyczna ( A5S 310Z ) bez tip-tronica :)

 

Mój problem polega na tym :

 

Wrzucam sobie "D" i jadę spokojnie rozpędzając samochód , skrzynia płynnie zmienia biegi i jak dochodzi do prędkości 70km/h zaczyna mocno szarpać i nie chcę wrzucić biegu wyrzej , dopiero po przełączeniu z "D" na "S4" mogę dalej normalnie jechać powyżej 70 km/h. Czasami na zimnym silniku jak bardzo mocno przyspieszę i odpuszczę gaz włącza się trym awaryjny. POMOCY! co radzicie ? ( auto było podłączane pod komputer i nie pokazywało żadnych błędów , choć nie wiem czy sprawdzało automat)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakim softem było sprawdzane? Jak jakimś universalnym to mała szansa żeby cokolwiek pokazało. INPA powinna być.

Ale chyba bez wizyty w serwisie u jakiegoś speca od skrzyni się nie obędzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mautoczesci.pl umów się na diagnozę, a terminy naprawy mogą mieć dość odległe, chyba że ktoś nie przyjedzie na wizytę, wtedy może Cię dopiszą.

 

Ale specjalizują się tylko w BMW, mają oprogramowanie, a i ceny za naprawy mają bardzo konkurencyjne.

Opublikowano
Byłem w BMW Servis Wołomin , podłączyli pod komputer , błąd z monitorem prędkości na skrzyni czy coś takiego :P Błąd skasowany , zrobiona adaptacja skrzyni. Sprawdzony Olej w skrzyni , wynik . BRAK : 2L oleju , stan uzupełniony. Obiawy cały czas takie same. Bardzo ładnie zmienia biegi i się rozpędza tylko przy 70 km /h szarpie i nie chce wrzucić ostatniego biegu , po przełączeniu na S4 jedzie normalnie dalej. Zauważyłem że jeżeli po uruchomieniu silnika startuje od razu z S4 to kiedy się rozpędzam i zwalniam to włącza się tryb awaryjny skrzyni.
Opublikowano
Ja go nie oddałem do naprawy tylko żeby sprawdzili co to może być , mieli usunąć błędy i wyrównać poziom oleju , bo to najprostsze i najtańsze metody. Poprawy nie ma , może coś z ABS mówili , cały czas pali mi się kontrolka od hamulcy podobno nie wymieniony czujnik zużycia klocków przy wymianie klocków. Ale nie wiem czy ma to wpływ na skrzynie biegów , jeżeli uszkodzenie jest jakieś mechaniczne co powodowało by remont skrzyni to raczej nie opłaca się tego robić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.