Skocz do zawartości

N52 523i Wypadanie zapłonu TYLKO na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moją E61, mianowicie problem jest taki:

Występuje u mnie losowe wypadanie zapłonu zawsze na cylindrze nr 1, problem objawia się zawsze w następujący sposób, odpalam auto rano, zrobie 1km czasem 500m czasem też i 3km i nagle auto zaczyna wpadać w wibrację, pracuje nie równo czuć to bardzo podczas przyśpieszania, wtedy właśnie przestaje pracować pierwszy cylinder, wystarczy że auto zagrzeje siędo 40-50 st. wystarczy zgasić odpalić na nowo i wszystko ustaje, auto ma moc przyśpiesza dobrze.

Wymieniłem świece na nową ale niestety nic to nie dało, zamieniałem kilkukrotnie cewki miejscami ale także nic to nie dało.

Wypadanie nie pojawia się zawsze, czasem jest czasem go nie ma, jest to dość denerwujące, co sprawdzić/ zmienić ? Może ktoś miał podobny problem.

Wklejam screena z Ista+ do której mam dostęp.

Dodam że kilka dni temu po trasie pojawiły się błędy katalizatorów.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ac74eb24607e69a6

Opublikowano
Na pierwszy rzut sprawdź kompresję na zimnym. Będziesz wiedział czy silnik jest sprawny, a później zostaje osprzęt, podciśnienia, wtryski, cewki, świece....
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, ja mam podobnie, Wymieniłem rozrząd i nadal to samo ( 360tys przebiegu ) - niestety, po wyeliminowaniu dźwięków zużytego ślizgu, na 90% mam spalanie stukowe, komputer nie raportuje żadnych błędów, wciskam mocno pedał gazu słychać specyficzny dźwięk spod maski ( od 4-5 tys/rpm ), teraz go nie cisnę... Do wymiany pozostają mi wszystkie świece - sprawdzenie działania cewek - wymiana odmy. Ostatecznie może być to wina sterownika silnika lub wtrysków benzyny.
Opublikowano
Nix2 widze ze masz tak samo szczesliwe auto jak i ja :duh:
Opublikowano
Znalazłem coś takiego : http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=58044&sid=5a873707ec67944f322f73f0e9927004&start=15 - Jak tylko będę miał warunki to zajmę się tymi przewodami. Jakiś czas temu wyskoczył mi missfire na 1 cylindrze, poprawiłem przewody na wszystkich cewkach, włączyłem silnik i ch#j... teraz działał na 3 cylindry ;) wyłączyłem, poprawiłem kable, skasowałem błędy - odpaliłem, wszystko było ok. Zachęcam do lektury z linku :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.