Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć;

 

Niedawno zamontowałem gaz w samochodzie, wszystko chodzi idealnie. Z czystej ciekawości podpiąłem inpę, by sprawdzić co się dzieje i pokasować błędy.

Wchodząc w zakładkę silnika przejrzałem wartości czujników, korekcji czasów wtrysków itp. Mocno zaniepokoiły mnie korekty ujemne STFT i LTFT. Skasowałem wszystkie adaptację, zatankowałem benzyne i przejechałem 300km w trybie 80% autostrada, 20% drogi międzymiejskie i miasto. Następnie trasa powrotna taka sama, tyle że na lpg.

 

Poniżej wklejam zrzuty, prosiłbym o opinie i sugestie co możebyć nie tak ;)

 

Trasa 1 300km na PB.

 

db368d06f91aac06med.png

08dc8eddbca45295med.png

 

Trasa 2 300km na LPG

 

e90a58f4cf17327dmed.png

b4eb65da7ea099a3med.png

28e6eb7ff0b632dfmed.png

af4f873fd99b78b6med.png

 

Jak widać, korekty na LPG schodzą do 0 i później są lekko na plusie. Niestety w przypadku benzyny mocno na minusie. Zastanawiają mnie również korekty na cylindrach głównie 2, 1, 5 i czasem 3.

 

Dziękuję za odpowiedź.

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.