Skocz do zawartości

Problem czujnika poziomu płynu wspomagania kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem posiadam BMW F01 2008 730D od pewnego czasu płyn zaczął się pienić mechanik stwierdził żeby wymienić zbiorniczek.Wymieniłem zbiorniczek wymieniłem też czujnik dodam też ze mam 3 stopniowa pompę wspomagania.

Po wymianie zbiorniczka wyrównawczego i czujnika po zalanie go płynem i odpowietrzeniu wyskoczył mi błąd na ekranie problem Cytuje:(Problem z Podwoziem proszę się zatrzymać i skontaktować się z serwisem BMW) Proszę mi doradzić co mam zrobić bo jest to auto warte uwagi :D Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego przerabialem dokladnie to samo ponad rok temu. Kupilem auto z przebiegiem 100tys km i juz byla zepsuta pompa. Masz padnieta pompe wspomagania,to ona pieni plyn i przez to czujnik wykrywa niski poziom. Mialem nawet identyczny blad na desce. Po wymianie na nowa pompe jest OK. Koszt w uk to 1500F z montazem.
Opublikowano

Potwierdzam !

Pompy wspomagania w tych samochodach to bolączka straszna.

Dynamic Drive i ta cała masa zabawek adaptacyjnego zawieszenia reaguje błędami na najmniejsza nieprawidłowość np. lekki przechył samochodu od wypracowanej poduszki zawieszenia (tył) i już błąd , nieszczelność układu hydraulicznego i błąd, pieniący się płyn hydrauliczny błąd.... i tak w kółko Macieju.

 

Na 99,9% to pompa wspomagania o numerze -----32 41 6 776 178---- ;D

 

One nowe potrafią zdechnąć nawet po 40 tysiącach km... niestety ;-(

 

Także polecam nową ! nie baw się w regeneracje ani w używki bo to temat przerabiany na którym można tylko stracić czas , nerwy i pieniądze nic tym nie zyskasz. U mnie pompa padła po 106 tyś.

 

Oprócz pieniącego płynu możesz mieć problemy z obcieraniem opon o nadkola bo pompa nie utrzymuje amortyzatorów które to też bez sprawnej pompy szybko polecą a nie są tanie !

 

Podczas zmiany pompy polecam przegląd uszczelnień silnika bo rozbierania do jej wymiany troszkę jest ;-)

Opublikowano

 

Oprócz pieniącego płynu możesz mieć problemy z obcieraniem opon o nadkola bo pompa nie utrzymuje amortyzatorów które to też bez sprawnej pompy szybko polecą a nie są tanie !

Kolego amortyzatory nie są hydrauliczne (nie maja połączenia z pompa). W tej wersji jest tylko aktywny stabilizator i z niego potrafi leciec olej....

Opublikowano

 

Oprócz pieniącego płynu możesz mieć problemy z obcieraniem opon o nadkola bo pompa nie utrzymuje amortyzatorów które to też bez sprawnej pompy szybko polecą a nie są tanie !

Kolego amortyzatory nie są hydrauliczne (nie maja połączenia z pompa). W tej wersji jest tylko aktywny stabilizator i z niego potrafi leciec olej....

 

Szanowny panie pełna zgoda !

 

Jednak jeśli stabilizator nie będzie trzymał to automatycznie amortyzatory dostają w większym stopniu po du... ;-)

U mnie ten sam problem z pompą , pieni się płyn, błędy w zawieszeniu podczas jazdy autostradowej szczególnie w lecie (bardziej nagrzany płyn)

Niestety to zawieszenie to naczynia połączone które muszą być sprawne WSZYSTKIE aby auto prowadziło się pewnie.

Bez sprawnej pompy nawet zakładając 4 nowe amortyzatory można zauważyć że auto pomimo ich wymiany zachowuje się jak statek na wodzie. Bujanie , uciążliwe wybieranie nierówności, zwłaszcza na "policjantach" tył potrafi podczas zjazdu z nich dobijać do końca a odczucie jest takie jakby amorki były już na wykończeniu.

 

Przełączanie pomiędzy trybami normal a sport praktycznie niewyczuwalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.