Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
akumulator zmieniony auto pali jest ok tylko teraz musze skombinować woltomierz i to zmierzyć.na wyświetlaczu wyskakują mi dwie informacje "fog light front right failure" i "rear light right failure" z tyłu światła po prawej inaczej świecą a z przodu nie ma postojowych może to rozładowuje samochód pokombinowane światła coś?

Przednie prawe przeciwmglowe ci się świeci? Bo ten 1 błąd jest od tego a ten 2 tylne prawe. Obie zarowki postojowe Ci działają?

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
fog light front right failure

brak prawego przedniego światła przeciwmgielnego - sprawdź żarówkę

rear light right failure[/quote

brak tylnego prawego światła - sprawdź obie żarówki. W tylnych lampach są dwie żarówki postojowe, jeśli jedna się przepali, druga nadal daje światło. Musisz się albo dobrze przyjrzeć przez klosz aby zobaczyć dwa punkty światła, albo lepiej zdejmij oprawę od strony bagażnika i od razu zobaczysz, czy się obie świecą.

Opublikowano
niestety co do świateł wszystko jest pokombinowane auto postało znów dwa dni i już nawet się otworzyć nie chce totalnie padł akumulator... zadzwoniłem do mechanika i powiedział że na poniedziałek mam się u niego pojawić już przez telefon wiedział co i jak się stało.W Poniedziałek dam znać i napisze.Ostatnie moje pytanie wiem ze było już to 100 razy ale co post to pisze ktoś inaczej.Musze wyciągnąć akumulator już to zrobiłem czy jak postoi te 3 dni do Poniedziałku na pewno nie powyskakują błędy? (wiem że się ładuje przez klemy z przodu ale musiałem go wyciągnąć)
Opublikowano

mam podobny problem. Coś rozładowuje mi akumulator.

Zauważyłem, że po zamknięciu auta nie gaśnie mi podświetlenie przycisku start/stop. Świeci się nawet po kilku godzinach od zamknięcia samochodu. Tak jak by samochód nie "usypiał się".

Kupiłem nowy akumulator i na dłuższe postoje odpinam go by się nie rozładował.

Jedyne niepokojące objawy jakie zauważyłem to problem z matą na siedzeniu pasażera, jak pasażer wstaje to wyświetla mi się błąd "Function of airbags, belt tensioners and belt force limiters faulty." oraz przy odpalaniu pod chmurka przy minusowych temperaturach auto przez 2-3 sekundy trochę zatrzęsie, tak jak by wszystkie gary nie pracowały od razu.

Kolega podłączył auto do komputera (inpa) i poza zarejestrowanymi błędami z resistant system pojawiły się jeszcze błędy z opisem glow plug cylinder. Stwierdził, że to może być problem ze sterownikiem świec.

I teraz pytanie, czy błąd maty w siedzeniu lub ten związany ze świecami lub sterownikiem świec może powodować to, że auto nie przechodzi w stan uśpienia i akumulator cały czas podaje prąd?

Sprawdziliśmy miernikiem i po zamknięciu auta schodzi z aku. ok 3 amperów.

Opublikowano
czy jak postoi te 3 dni do Poniedziałku na pewno nie powyskakują błędy?

Rozprogramujesz radio, zegar i datę, więc nic wielkiego.

Nic innego nie powinno wyskoczyć.

Trzeba natomiast dokładniej przyjrzeć się oświetleniu. Sprawdź żarówki i oprawki lamp których dotyczą błędy.

Jeśli są ok. to sugeruję elektryka.

 

Zauważyłem, że po zamknięciu auta nie gaśnie mi podświetlenie przycisku start/stop. Świeci się nawet po kilku godzinach od zamknięcia samochodu.

U mnie podświetlanie START-STOP oraz MENU (przy I DRIVE ) gaśnie po ok. 1 minucie od zamknięcia drzwi.

 

I teraz pytanie, czy błąd maty w siedzeniu lub ten związany ze świecami lub sterownikiem świec może powodować to, że auto nie przechodzi w stan uśpienia i akumulator cały czas podaje prąd?

Skupiłbym się na macie siedzenia.

Sterownik świec, czy same niesprawne świece nie powinny mieć wpływu na akumulator.

Mój silnik też ma delirkę :wink: przy odpalaniu a akumulator żyletka, mimo że nie jest nowy.

Pozdrawiam
Opublikowano
Widzisz u mnie jest to samo przycisk start/stop też cały czas się świec u mnie zamiast tych błędów co ty masz ja mam znów te światła tył przód.Wystarczy że auto chwile postoi i zapomnij o dalszej jeździe wyładowany do zera.
Opublikowano
Właśnie jak to jest z tym kodowanie bo włożyłem od brata z Signum akumulator i auto hulało nie rozumiem tego motywu z tym kodowanie kiedy trzeba kiedy nie trzeba kodować akumulatora ?
Opublikowano
Jak włożysz nowy akumulator o takiej samej pojemności Ah jak był dotychczas, to nie trzeba kodować. Jak inna pojemność- trzeba.
Opublikowano

A ja napiszę swoje ;-)

Co innego kodowanie /potrzebne przy zmianie pojemności/ a co innego zarejestrowanie nowego akku które powinno się robić za każdą wymianą na nowy akku.

A co, jak już radzić komuś to do końca i niech sam zdecyduje. :mrgreen:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
No i problem rozwiązany byłem w firmie sprzedającej akumulatory sprawdzili go i uznali że jest dobry no więc z autem do mechanika pojechałem sprawdził i on uznał że akumulator jest zły to mu powiedziałem że przed chwilom byłem w firmie od akumulator i mi go sprawdzili uznał że może działaś na innym samochodzie ale do bmw e90 po prostu się on nie nadaje.Powiedzieli że wszystko musi dziłać jak należy od tej chwili zobaczymy.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Mam problem z akumulatorem, rozładował się i na akumulatorze widać czarną lampkę (zielona i żółta się nie świeci ) wiecie może co oznacza? I po odpieciu akumulatora pokazuje się kilka błędów (ciśnienie opon żółta kierownica ) da się te błędy samemu wykasowac?
Opublikowano
Naładuj baterie, przy dobrym akumulatorze błędy powinny same ustąpić, jeżeli bateria jest do wymiany to znajdziesz Wojtek na forum co i jak . Co do błędów jeżeli same nie znikną to musisz podłączyć auto pod kompa i wykasować błędy np. Inpa
Opublikowano
Jeśli masz oryginalny akumulator to jest na nim opisane znaczenie kropek. Najczęściej akumulator rozładowany do zera nawet po naładowaniu już nigdy nie będzie taki sam. Spróbuj go ładować jak najmniejszym prądem możliwie jak najdłużej. Może coś z niego jeszcze będzie. Jak nie to kupić nowy o takiej samej pojemności i tylko zaznaczyć w INPA'ie, że jest nowy a jeżeli o innej pojemności to zmienić w NCS'ie pojemność
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

cześc

Czy możliwe jest, żeby sprawny akumulator rozładował się na zapłonie (wyłączone radio i nawiewy) w ciągu dwóch godzin? Bmw 328xi 2006.

Opublikowano
No nie zdaję sobie sprawy... to moja pierwsza w zyciu uzywana BMKa i chyba raczej ostatnia :lol: Miałem problem z ELV, po skasowaniu miałem sporo błędów, jedna wielka choinka na komputerze więc próbowałem je skasować co zajęło mi trochę czasu i akumulator padł mi do zera. Po sprawdzeniu akumulatora po naładowaniu okazało się że bateria jest OK. Gdy auto jest wyłączone napięcie wynosi 12.5 - 12.7V gdy auto jest włączone wskazuje ok. 14.4V czyli jakby wszystko OK... a mimo to po paru dniach używania auta (raczej krótkie, 5 minutowe odcinki) bateria padła. Macie jakieś pomysły co sprawdzić w pierwszej kolejności? auto się chyba usypia, poniewaz gaśnie kontrolka przy skrzyni biegów.
Opublikowano
No to, że ma w czasie ładowania 14.4V to znaczy, że łąduje. Druga rzecz mierzenie akumulatora zaraz po zgaszeniu samochodu czy nawet po 30 minutach nie jest miarodajne. Nawet zużyta bateria zaraz po ładowaniu bez obciążenia może utrzymywać przez jakiś czas odpowiednie napięcie.
Opublikowano
No ok odczekam parę godzin I wtedy sprawdzę napięcie. Korzystając z okazji, błąd 2ad8 (EAC ) wyeliminuje tylko po instalacji drugiej chłodnicy z sensorem, tak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź do sklepu z akumulatorami podłączą Ci tester i sprawdzą akumulator. To że napięcia są ok niestety nie oznacza że akumulator jest sprawny. A jak Ci akumulator pada to nic dziwnego że elektronika wariuje.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Jest jeszcze jedna ważna sprawa. Ten aku Ty wymieniałeś, czy kupiłeś już z nim i czy wiesz czy robione było ponowne kodowanie nowego aku. ? Przez taką pierdołę nie ma co zaraz kasować tej marki. Ja też zacząłem przygodę z tą marką 4 lata temu. Też kląłem jak szewc i trzymałem się za portfel, bo kupiłem E90 na wariata. Ale teraz mam 2 w garażu z tej marki i chyba tak szybko mi się nie znudzi BMW. Jak już to wymiana na inny model. :D F15 albo F85 jak będą progi do wymiany :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.